17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
36385832
DETEKTÍVNA INFORMAČNÁ SLUŽBA, s.r.o.
Antona Bernoláka 51, Žilina, 010 01, SVK
Strážna služba
strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, fyzická ochrana objektu
Služba
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon strážnej služby a zabezpečenie ochrany osôb a majetku Objednávateľa v chránených objektoch. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.). |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej obchôdzkovej činnosti stráženého objektu. |
Zabezpečenie plnenia opatrení na úseku ochrany pred požiarmi ustanovených v § 11 vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
Zabezpečenie obsluhy zariadení elektrickej požiarnej signalizácie a vykonávanie ich dennej kontroly poučenými zamestnancami spôsobom uvedeným v návode na obsluhu, v popisnom označení a v súlade s vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, vrátane vedenia súvisiacej dokumentácie. |
Vedenie prevádzkovej knihy zariadenia elektrickej požiarnej signalizácie, vrátane vykonávania záznamov o stave zariadenia elektrickej požiarnej signalizácie. |
Zabezpečenie plnenia náhradných opatrení v mimopracovnom čase Objednávateľa z hľadiska zabezpečenia ochrany pred požiarmi chránených objektov, ak elektrická požiarna signalizácia alebo stabilné hasiace zariadenie nie je akcieschopné. |
Zabezpečovanie prevádzky ohlasovne požiarov zriadenej Objednávateľom v mieste ústredne EPS. |
Vyhlasovanie požiarneho poplachu, plnenie úloh pri evakuácii a plnenie ostatných úloh, ktoré vyplývajú pre zamestnanca strážnej služby z dokumentácie ochrany pred požiarmi. |
Režimová činnosť ochrany objektov minimálne v rozsahu vstup a pohyb osôb, vjazd a výjazd vozidiel, obchôdzková činnosť a pomoc a spolupráca pri riešení prípadov ohrozenia zdravia a životov osôb alebo majetku v chránených objektoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Časový rozsah požadovanej služby denne | hodina | 24 | ||
Počet zamestnancov Dodávateľa na 1 smene | osoba | 1 | ||
Počet dní poskytnutia služby za rok | deň | 365 | 366 | |
Počet osobohodín denne | osobohodina | 24 | ||
Počet osobohodín mesačne | osobohodina | 672 | 744 | |
Počet osobohodín ročne | osobohodina | 8 760 | 8 784 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Strážna služba | výkon strážnej služby v objekte a v areály nepretržite, t. j. 24 hodín denne aj počas sviatkov a v dňoch pracovného pokoja |
Strážna služba | vykonávanie kontroly neporušenosti objektu |
Strážna služba | zabezpečenie kontroly vstupu, odchodu osôb a motorových vozidiel |
Strážna služba | realizácia zásahu v súčinnosti s Políciou SR v prípade narušenie objektu s jeho sprístupnením |
Strážna služba | v zmysle interných predpisov vydávanie kľúčov od priestorov oprávneným osobám |
Strážna služba | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy) |
Strážna služba | v mimopracovnom čase Objednávateľa vykonávať pravidelné prehliadky chránených objektov a areálu minimálne v 2-hodinových intervaloch |
Kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby povereným zamestnancom Dodávateľa | bez obmedzenia |
Kontrola strážnej služby zamestnancami Objednávateľa, ktorí vykonávajú kontrolu plnenia strážnej služby | bez obmedzenia |
2. Opis stráženého objektu
|
|
---|---|
Funkcia |
Areál je oplotený s vlastným osvetlením aj v noci. Celková plocha areálu je cca 1,6 ha. V areáli sú dve budovy vybavené EPS, EZS, PER a kamerovým systémom PTV. Hlavná budova je nepodpivničená so štyrmi nadzemnými podlažiami. Vedľajšia budova je cca 30 m od hlavnej budovy. Má jedno podzemné a tri nadzemné podlažia. |
Názov |
Dodávateľ musí mať počas celej doby trvania zmluvy platné povolenie na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov. Uvedené dokladuje predložením platnej licencie na prevádzkovanie strážnej služby s platnosťou minimálne 2 roky od uzatvorenia zmluvy najneskôr do 30 pracovných dní od uzavretia zmluvy a následne novou licenciou na ďalšie obdobie minimálne 3 mesiace pred vypršaním platnosti pôvodnej. |
Dodávateľ musí mať primerané skúsenosti s plnením strážnej služby. Uvedené dokladuje predložením zoznamu minimálne 5 zmlúv rovnakej alebo vyššej hodnoty v rozsahu, ktorý predpokladá táto zmluva, za posledné 3 roky najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy (zmluvný partner, suma zmluvy, kontaktná osoba zmluvného partnera). |
Dodávateľ musí zabezpečiť kvalitný výkon strážnej služby. Kvalitu poskytovania služby dokladuje predložením platného certifikátu akreditovanej certifikačnej spoločnosti na zavedený systém manažérstva podľa ISO 9001:2015 alebo jeho ekvivalentu neskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Nepredloženie všetkých požadovaných dokumentov v požadovaných termínoch je považované za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť s okamžitou platnosťou. |
Strata licencie na vykonávanie strážnej služby je považovaná za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť s okamžitou platnosťou. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať strážnu službu v chránených objektoch výhradne prostredníctvom poučených zamestnancov, ktorí spĺňajú všetky podmienky v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v služobnej rovnošate. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všeobecné zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ustanovené vo všeobecne záväzných právnych predpisoch Slovenskej republiky, a to aj so zreteľom na špecifické podmienky Objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky na úseku ochrany pred požiarmi a na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci svojich zamestnancov počas plnenia predmetu zmluvy. |
Počas plnenia predmetu zmluvy je Dodávateľ povinný postupovať tak, aby nedošlo k poškodeniu chránených objektov, akéhokoľvek iného majetku Objednávateľa, ako aj zdravia zamestnancov Objednávateľa, resp. tretích osôb. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá Objednávateľovi za škody spôsobené chybným plnením záväzku Dodávateľa, a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný viesť všetku predpísanú agendu v zmysle právnej úpravy týkajúcej sa ochrany právnických osôb a činnosti bezpečnostných služieb (Kniha evidencie vjazdov a výjazdov motorových vozidiel, Kniha odovzdania a preberania kľúčov, Kniha služieb a pod.) a v prípade potreby predloží túto agendu príslušným kontrolným orgánom. |
Dodávateľ je povinný sledovať prevádzkové systémy zabezpečovacej techniky, elektrickej požiarnej signalizácie a kamerového systému a vykonávané opatrenia zaznamenávať v Knihe služieb. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie príslušných ustanovení zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679. Objednávateľ poverí Dodávateľa spracovaním osobných údajov v rozsahu a na účely poskytovania strážnej služby (meno, priezvisko, číslo preukazu totožnosti) za účelom identifikácie fyzickej osoby pri jej jednorazovom vstupe do chránených objektov a zapísaním údajov do Knihy evidencie návštev, ktorá je majetkom Objednávateľa, u ktorého sa archivuje. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Dodávateľ sa zaväzuje denne informovať o situácii na úseku ochrany objektov, písomne predkladať Objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
V prípade zistenia mimoriadnych udalostí alebo narušenia objektu ich Dodávateľ okamžite nahlási Objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 pracovných dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a vykonať pre svojich zamestnancov školenie o BOZP a PO. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy a pokyny Objednávateľa. |
Zamestnanci Dodávateľa sú povinný v mimopracovnom čase Objednávateľa bezodkladne odstraňovať zistené nedostatky, ktoré môžu viesť k vzniku požiaru alebo k jeho rozšíreniu. Nedostatky, ktoré nebudú môcť odstrániť sami, sú povinní bezodkladne oznámiť určenej osobe Objednávateľa. |
V prípade vzniku požiaru sú zamestnanci Dodávateľa povinní lokalizovať a likvidovať vzniknutý požiar, a ak to nie je možné, okamžite vyhlásiť požiarny poplach, privolať hasičskú jednotku a vykonať opatrenia na zamedzenie šírenia požiaru a na účinný a rýchly zásah hasičskej jednotky. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať Dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Objednávateľ predloží Dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby Dodávateľom. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a špecifikáciu fakturovanej sumy. |
Prílohou faktúry sú dochádzkové listy zamestnancov Dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci. |
Úhrady budú realizované mesačne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby / za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Splatnosť faktúry je 20 dní. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR s DPH za každú aj začatú hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
V cene plnenia sú zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
Dodávateľ má povinnosť dodržiavania všetkých pracovnoprávnych predpisov, predpisov z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a oblasti sociálneho zabezpečenia zamestnancov vykonávajúcich predmet zákazky počas celej doby platnosti zmluvy. V cene ponuky musia byť zahrnuté celkové náklady práce a všetky náklady vyplývajúce z povinností v oblasti pracovného práva (vrátane minimálnych mzdových nárokov) a sociálneho práva v súlade s § 53 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní (ZVO). |
V súlade s § 18 ods. 1 písm. a) ZVO je možné v prípade zvýšenia nákladov Dodávateľa z dôvodov vyplývajúcich z legislatívnych zmien v priebehu platnosti zmluvy (napr. zvýšenie povinných príplatkov – napr. za nočnú prácu, prácu nadčas, zvýšenie príspevku na stravovanie, zavedenie povinných príspevkov na iné zamestnanecké benefity a pod.) realizovať zmenu zmluvy počas jej trvania bez potreby nového verejného obstarávania. |
Pre umožnenie takejto zmeny zmluvy predloží Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis kalkulácie s celkovými nákladmi práce, zahŕňajúcu všetky položky, ktoré majú vplyv na výšku mzdových a sociálnych nákladov svojich zamestnancov - superhrubú mzdu, povinné príplatky, dane a odvody, náklady na stravovanie zamestnancov, náklady na potrebné školenia zamestnancov, náklady na pracovné odevy a pomôcky a pod. |
Nepredloženie rozpisu kalkulácie zmluvných nákladov na prácu sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť s okamžitou platnosťou. |
V prípade, že zmluvná cena práce Dodávateľa neobsahuje všetky požadované náležitosti a povinnosti z hľadiska pracovného a sociálneho práca v potrebnej výške alebo rozsahu, sa považuje táto skutočnosť za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť s okamžitou platnosťou. |
Prípadná zmena zmluvy z dôvodu legislatívnych zmien bude uplatnená na základe oprávnenej písomnej požiadavky Dodávateľa s dokladovaním a vyčíslením jednotlivých zmien v oblasti pracovného práva a sociálneho práva [§ 53 ods. 2 písm. d) ZVO] na základe dohody zúčastnených strán písomným dodatkom k zmluve. |
Bajkalská 21/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.10.2019 00:00 — 30.09.2023 23:59
48,00 mesiac
273 499,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2019 13:37
25.09.2019 10:00
25.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2019 16:50 - Vstupná ponuka | 273 498,00 | € | Cena s DPH |
23.09.2019 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 273 299,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: