30845301
Slovak Business Agency
Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok)
stravovanie, stravné lístky (poukážky)
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov (poukážok)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zmluvy je zabezpečovanie služieb hromadného stravovania, v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky, pre zamestnancov Objednávateľa a prostredníctvom stravných lístkov (poukážok) u zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a Dodávateľ má s nimi uzatvorený zmluvný vzťah. |
Stravné lístky (poukážky) v súčasnosti požaduje Objednávateľ v nominálnej hodnote 4,00 EUR. |
Stravný lístok (poukážka) musí spĺňať nasledovné: (i) musí byť označený nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jeho platnosti, číselným alebo čiarovým kódom a minimálne štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov, (ii) musí byť označený názvom a logom Dodávateľa, (iii) musí byť na ňom uvedené poučenie pre spotrebiteľa upravujúce možnosť jeho použitia. |
Stravné lístky (poukážky) dodané verejnému obstarávateľovi v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roku musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Odberateľovi predmet Rámcovej dohody, na základe ktorých budú zamestnancom Objednávateľa poskytované stravovacie služby v rozsahu, množstve, balení, kvalite, nominálnej hodnote a mieste plnenia špecifikovanom v objednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi objednané stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v časti Osobitné požiadavky na plnenie. |
Dodávateľ je povinný na požiadanie Objednávateľa dodať Objednávateľovi personalizované stravné lístky (poukážky) v rozsahu množstve balení kvalite, nominálnej hodnote na miesto plnenia špecifikovanom v písomnej objednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v Rámcovej dohode. |
Personalizácia je spôsob objednávania na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej v objednávke. |
Predmet Rámcovej dohody v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Objednávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných lístkov (poukážok) | ks | 55000 | ||
Nominálna hodnota | Eur | 4,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 (siedmych) dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Objednávateľ požaduje predložiť aktualizovaný rozpočet a rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Lehota dodania predmetu Rámcovej dohody je maximálne do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky (Čiastkovej výzvy na plnenie) od Objednávateľa Dodávateľovi. Do lehoty dodania predmetu Rámcovej dohody sa započítavajú hodiny pracovného času od 7:00 do 15:00 hod. Uvedené neplatí, ak sa Dodávateľ zaväzuje ku kratšej lehote dodania predmetu Rámcovej dohody. |
Stravné lístky (poukážky) bude Objednávateľ odoberať spravidla mesačne, formou písomnej objednávky (Čiastkovej výzvy na plnenie). |
Dodávateľ je počas platnosti Rámcovej dohody povinný zabezpečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod., ktorý je Dodávateľ povinný aktualizovať vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho polroku alebo na vyžiadanie. |
Objednávateľ si vyžaduje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravného lístka v závislosti od zmien príslušných platných právnych predpisov na území SR upravujúcich predmetnú problematiku, ako aj v súlade s jeho finančnými a rozpočtovými možnosťami. |
Dodávateľ je povinný od Objednávateľa spätne odkúpiť stravné lístky (poukážky) najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnom lístku (poukážke) a uhradiť mu späť finančnú čiastku zodpovedajúcu sume, ktorú Objednávateľ za stravné lístky (poukážky) zaplatil. V súvislosti s vrátením nepoužitých stravných lístkov nevzniká Dodávateľovi právo na storno poplatky ani na náhradu iných nákladov. |
Dodávateľ je povinný poskytovať bezodplatne poradenské služby súvisiace s predmetom Rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný počas platnosti Rámcovej dohody uzatvoriť zmluvu do 1 (jedného) mesiaca s akýmkoľvek ďalším stravovacím zariadením, obchodom s potravinami a pod., na základe odôvodnenej písomnej žiadosti Objednávateľa. Nesplnenie tejto požiadavky Objednávateľa je dôvod na odstúpenie Dodávateľa od Rámcovej dohody. |
Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky) Objednávateľom je dôvod na odstúpenie Dodávateľa od Rámcovej dohody. |
Dodávateľ nenavrhuje/neurčuje nominálnu hodnotu stravného lístka (poukážky). Výšku nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky) si počas platnosti Rámcovej dohody vyhradzuje stanoviť Objednávateľ v písomných objednávkach podľa platných právnych predpisov na území SR upravujúcich predmetnú problematiku, ako aj v súlade so svojimi rozpočtovými a finančnými možnosťami. V súčasnosti je výška nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky) 4,00 EUR. |
Dodávateľ uvádza v aktualizovanom rozpočte okrem nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky) i výšku provízie (odmeny). Provízia (odmena) je poplatok za všetky služby súvisiace so zabezpečením predmetu Rámcovej dohody vyjadrený % z nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky), napr. personalizáciu, náklady na tlač, balenie, doprava na miesto plnenia, poistenie, poplatok za vystavenie faktúr atď. |
Celková cena za dodanie 1 ks stravného lístka (poukážky) bude v uvedená v nasledovnom zložení: (i) nominálna hodnota 1 ks stravného lístka (poukážky) v Eur, (ii) výška provízie (odmeny) vyjadrená v percentách (%) zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta, (iii) výška provízie (odmeny) vyjadrená v Eur bez DPH zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta, (iv) výška DPH z provízie v EUR (pri sadze DPH 20 %) zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta. |
Celková cena 1 ks stravného lístka (poukážky) vrátane provízie v EUR bez DPH t. j. (súčet nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky) a výšky provízie v Eur bez DPH zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta). |
Celková cena 1 ks stravného lístka (poukážky) vrátane provízie v Eur s DPH t. j. (súčet nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky) a výšky provízie v Eur s DPH zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta). |
Do celkovej ceny stravného lístka (poukážky) vrátane provízie musia byť započítané všetky vynaložené náklady Dodávateľa ako ajnominálna hodnota stravného lístka (poukážky). Okrem celkovej ceny stravného lístka (poukážky) vrátane provízie nebude maťObjednávateľ povinnosť zaplatiť Dodávateľovi akékoľvek iné finančné nároky. |
V prípade akejkoľvek zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka (poukážky) zostane percentuálna výška provízie (odmeny) počas celej doby platnosti Rámcovej dohody nezmenená. |
Ak je Dodávateľ platiteľom DPH k cene stravného lístka (poukážky) vrátane provízie si pripočíta DPH, ktorá sa vzťahuje iba k percentuálnej hodnote provízie (odmeny). Nominálna hodnota stravného lístka (poukážky) podľa opatrenia Ministerstva financií Slovenskej republiky, ktoré bolo zverejneného vo Finančnom spravodajcovi č. 12/1996 - Metodické usmernenie č. 86 k uplatňovaniu DPH pri poskytovaní služieb stravovania, nepodlieha DPH. |
Zmluvné strany sa dohodli, že konkrétne miesta plnenia budú uvedené v objednávke, pričom prípadné zmeny v Zozname miest plnenia predmetu Rámcovej dohody, oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomnou formou. Plnenie na základe objednávky sa považuje za poskytnuté momentom podpísania preberacieho protokolu (resp. preberacích protokolov v prípade viacerých miest plnenia) oprávnenými osobami zmluvných strán. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že stravné lístky (poukážky) budú akceptované ich zmluvnými partnermi vo výške nominálnej hodnoty uvedenej na stravnom lístku (poukážke). V prípade výberu stravy, ktorej cena je vyššia ako cena uvedená na stravnom lístku (poukážke), umožní zmluvný partner zamestnancovi Objednávateľa uhradiť tento rozdiel v hotovosti. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných lístkov (poukážok) a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť, ako aj od počtu zamestnancov a od jeho rozpočtových a finančných možností. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po uzavretí Rámcovej dohody. |
Objednávateľ požaduje predložiť vzor stravného lístku (poukážky) preukazujúci požiadavky Objednávateľa na stravný lístok (poukážku) na uvedené v časti Funkčná špecifikácia predmetu zákazky do 7 (siedmych) dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Dodávateľ berie na vedomie, že predmet Rámcovej dohody môže byť spolufinancovaný z fondov Európskej únie a je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného prostriedku (NFP), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Uvedenú povinnosť je povinný Dodávateľ zazmluvniť i u svojich subdodávateľoch. |
Miestom dodania stravných lístkov (poukážok) bude sídlo, resp. kontaktné miesto Objednávateľa a/alebo regionálne pracoviská Objednávateľa v krajských mestách SR, podľa konkrétnej písomnej objednávky (Čiastkovej výzvy na plnenie). |
Karadžičova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
55 000,00 ks
220 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2019 11:03
30.09.2019 10:00
30.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.09.2019 12:36 - Vstupná ponuka | 220 440,00 | € | Cena s DPH |
23.09.2019 19:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 220 398,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: