00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Veeam Availability Suite Enterprise for VMware - Education Only – nové licencie pre vzdelávaciu inštitúciu alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím
Veeam , Veeam Backup and Replication, Veeam One
Tovar, Služba
1. Veeam Availability Suite Enterprise for VMware - Education Only – nové licencie pre vzdelávaciu inštitúciu alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve. |
2. Množstvo: Nové trvalé licencie a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 16 procesorových soketov Veeam Availability Suite Enterprise for VMware - Education Only; |
Nové predplatné a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 licencii pre Veeam Agent pre Microsoft Windows. |
3. Technické vlastnosti: Plná licencia pre počítače s časovým obmedzením podpory na 1 rok; |
Operačný systém použitia na hypervizoroch – Vmware vSphere 5.0 a novšie; |
Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 7 a novšie, Linux verzia jadra 2.6 a novšie v aktuálnych distribúciach Debian, RHEL, Centos a Ubuntu; |
Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Multilingual; |
Typ licencie – elektronická, EDU; |
Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách; |
Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov; |
Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery); |
Priama obnova virtuálneho počítača do cloudu, minimálne do AWS a Microsoft Azure; |
Priamo obnova súborov z 19 najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux, BSD, Mac OS, Novell, Solaris a Unix; |
Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB; |
Možnosť rozšírenia pre delegovanie obnovy na úrovni skupiny počítačov na riešiteľskú skupinu; |
Komplexná správa zálohovacej infraštruktúra vrátane zálohovacích proxy serverov; |
Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC; |
Natívna integrácia objektových úložísk onsite a úložísk kompatibilných s cloudovou službou aspoň AWS a Microsoft Azure; |
Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla; |
Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov; |
Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice; |
Afinita k proxy serverom zálohovacej infraštruktúry; |
Replikácia kópie alebo s možnosťou asistovaného alebo automatického failoveru; |
Automatické testovanie konzistencie zálohy a repliky virtuálneho počítača; |
Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing); |
Integrovaná centrálna správa agentov; |
Modul plug-in webového klienta do vSphere; |
Plnohodnotné webové GUI rozhranie pre centralizovanú správu riešenia; |
Možnosť rozšírenia pre riadenie používateľských prístupov podľa rolí; |
Podpora technológie Change Block Tracking. |
4. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov; |
Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii; |
Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora) od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine; |
Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v slovenčine pre celú komunikáciu (elektronickú, písomnú aj telefonickú) minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň; |
Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine; |
Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov; |
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu. ponúkaného riešenia najvyššej kategórie v Slovenskej republike (Gold partnerstvo), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a edu sektor); |
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má pre účely plnenia zmluvy k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). |
5. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a v prípade dodania plnohodnotného ekvivalentu aj plná implementácia riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"); |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO povinne zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 3 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu sú v TCO ďalej povinne zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nevyhnutný upgrade a obstaranie všetkého softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti riešenia vrátane už existujúceho pre zabezpečenie plnej kompatibility a spolupráce oboch riešení. Tieto náklady znáša dodávateľ; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdenia relevancie predložených dôkazov a dokladov ekvivalencie aj pomocou nezávislých externých konzultantov a v prípade nejasností si môže vyžiadať od dodávateľa ďalšie podklady alebo testy dokazujúce úplnú ekvivalenciu; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkové ceny predmetu zákazky a podrobnú cenovú kalkuláciu nákladov označených vyššie ako TCO. |
6. Implementácia: Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu požaduje objednávateľ, aby implementácia a prevádzka alternatívneho riešenia nenarušila štandardnú prevádzku a jeho zavedené interné IKT procesy; |
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný projekt implementácie prípadne migrácie „na kľúč“ existujúceho riešenia so špecifikáciou termínov, zodpovedností, personálneho pokrytia prác a kvalifikovaného odhadu potrebného rozsahu prác v ekvivalentoch FTE. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje práva predložený projekt posúdiť a v prípade odôvodnených pochybností vrátiť dodávateľovi na prepracovanie; |
Za ekvivalent považujeme také riešenie, ktoré okrem identických funkcionalít vymenovaných v častiach tohto opisného formulára Funkcionalita a Technické vlastnosti, dosahuje aspoň v posledných 12 mesiacoch rovnaké alebo lepšie hodnotenie v nesponzorovaných výskumoch renomovaných medzinárodných testovacích organizácii (napr. Gartner...); |
Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom. |
Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť či je predmet plnenia, ktorý chce dodávateľ dodať, v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Rektorát Univerzity Komenského v Bratislave Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
24.09.2019 09:00 — 27.09.2019 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
12 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2019 11:12
19.09.2019 09:00
19.09.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2019 14:54 - Vstupná ponuka | 12 500,00 | € | Cena bez DPH |
18.09.2019 18:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: