• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2019 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2019 09:32
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2019 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2019 10:45

Detail zákazky Z201927839

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2019 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2019 09:32
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2019 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2019 10:45

Základné údaje

Z201927839

OF-199507

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4214104

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky

čistiace, leštiace, hygienické prostriedky

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Čistiace a hygienické prostriedky na zabezpečenie hygieny na pracovisku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletné mydlo FA 100g ks 3106 3420
Toaletný papier Harmony Neutrál 2 vrstvy 69m kotúč 2856 3145
Banea oliva krém na ruky 100ml ks 1127 1240
Čistiaca pasta na umývanie rúk 500g ks 1981 2180
Bonux prací prášok 1500g ks 358 394
Mr.Monk prací prášok 300g ks 178 196
5P dezinfekčný prostriedok 1L ks 120 132
Jar 900ml ks 153 169
Lucia čistiaci abrazívny prášok 400g ks 120 132
Lucia tekutý čistiaci prášok 500 ml ks 148 163
Fixinela na hrdzu a vodný kameň  500ml ks 148 163
Handra netkaná Beáta 80x60cm (250g/m2) ks 88 97
WET mop set oválny 10L, strapcový biely mop 180g ks 11 13
Mop bavlnený strapcový biely 180g ks 20 22
Utierka Mikroultra 35x30 cm (200g/m2) nebalená ks 110 121
Špongia tvarovaná 10ks/bal., rozmer 9,5x7x4,5 cm bal 25 28
Špongia Jumbo 5 ks/bal., rozmer 15x7x4,5 cm bal 15 18
Rukavice latex XL pár 40 44
Savo originál 1L l 58 64
Domestos WC čistič 750ml ks 90 99
Mytol čistič na okná s MR 500ml ks 50 55
Bref power aktiv WC blok 51g ks 380 418
SOMO tbl. do pisoárov 1kg ks 23 27
Savo proti plesni MR 500ml ks 43 48
Sifogel čistenie odpadov 750ml ks 27 30
Bann krémové mydlo biele s antibakteriálnou prísadou 5L ks 8 10
Papierová utierka MIDI rola 2 vrstvy celulóza 55m ks 80 88
Toaletný papier JUMBO 19cm, 2 vrstvy biely, 130m ks 390 429
Papierové utierky ZZ zelené recykl. 1 vrstva 5000ks/kart. kartón 30 33
Rapid top antikalk efekt 500ml ks 50 55
LDPE vrece 500x600/0,030mm 25 ks v rol. ks 130 143
LDPE vrece 700x1100/0,070 mm modré 20ks v rol. ks 46 51
Metla ciroková 5x šitá 140cm ks 17 19
Zmeták drev.s kovaním 40cm+násada drev.150cm priem.24mm ks 10 12
Zmeták 30cm drev.so závitom prírodný vlas násada buk.150cm so závitom ks 10 12
Rohož gumotextilná 150x90 cm ks 10 12
Osviežovač vzduchu spray Milene 300ml ks 80 88
WC kefa klasic 80mm ks 13 15
Kôš odpadkový kancelársky kovový 16L ks 9 11
Náplň do hypokazety 30ks/bal. bal. 15 17
Vedro plast 10L červené ks 5 7
WC set klasik ks 15 17
Predátor repelent spray 200ml ks 349 384
Uterák froté 50x100cm 100% BA 400g/m2 ks 270 297
Lopatka s gumenou lištou+ metlička EKO ks 11 13
Kyselia soľná-chlorovodíková 1L ks 20 22
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar I. akosti.
Pri biocídoch požadujeme preukázať registračné číslo z CCHLP a biocídnu účinnosť protokolom z certifikovaného laboratória KBU nie je dostatočným dôkazom. Pri kozmetických výrobkoch požadujeme predložiť správu o bezpečnosti kozmetického výrobku.
S dodávateľom, ktorý má v registri referencií za rok 2017, 2018 negatívnu referenciu nebude uzatvorená zmluva.
Obstarávateľ požaduje aby dodávateľ bol držiteľom ISO 9001:2008 certifikát "Systém manažérstva kvality" t.j. Q.M.S.ISO 14001:2004 certifikát " Systém environmentálneho manažérstva" t.j. E.M.S. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo technickej požiadavky obstarávateľa, uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, na základe ktorých obstarávateľ bezodkladne odstupuje od zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení ceny zahrnie do ceny dopravné náklady a všetky súvisiace náklady a zohľadní riziká spojené s plnením predmetu zákazky.
Prevzatie predmetu zákazky vykoná poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu v súlade s technickými vlastnosťami a zmluvou.
Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí okrem povinných náležitostí obsahovať číslo objednávky, zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH, a celkovú cenu za položku bez DPH i s DPH.
Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak k zápisu nedôjde do 5 dni od momentu uzavretia zmluvy objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť.

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

11 916,73

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.09.2019 09:35

18.09.2019 09:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2019 09:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 531
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2019 09:40 - Vstupná ponuka 11 916,73 € Cena bez DPH
17.09.2019 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 11 916,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS