17335469
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Strážna služba
Strážna služba, ochrana objektu a majetku,
Služba
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby spočívajúcej vo vykonaní kontrolnej, dozornej a strážnej služby na zabezpečenie ochrany majetku objektov, areálu organizácie a spoločných priestorov v budovách. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
strážna služba | 1 pracovník v rozsahu predbežne denne 6 hodín (môže byť viac alebo menej) počas pracovných dní, víkendov a sviatkov v čase od 20.00 do O4.00 hod. |
strážna služba | Pracovný čas a počet hodín bude pohyblivý a bude sa upravovať podľa potrieb objednávateľa vždy mesiac vopred. |
fyzická ochrana | Bude pozostávať z obchôdzkovej kontrolnej činnosti v určených priestoroch organizácie na ploche 78 481 m v budovách, v ich spoločných priestoroch a suterénoch s cieľom odhaliť nelegálny vstup |
fyzická ochrana | neoprávnených osôb s následným zásahom - vyviesť osoby, ktoré sa neoprávnene zdržujú v ochraňovaných priestoroch, mimo tieto priestory a mimo areál organizácie. |
fyzická ochrana | V prípade potreby urobiť opatrenia na zadržanie narušiteľa objektu - podľa potrieb privolať políciu. |
Názov |
Dodávateľ čestne prehlasuje, že ako prevádzkovateľ strážnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti), (ďalej aj „zákon o súkromnej bezpečnosti alebo zákon č. 473/2005Z.z.“), že bude zabezpečovať v súlade so zákonom rozsah strážnej služby v zmysle ust. § 3 zákona č. 473/2005 Z.z, podľa požiadaviek Objednávateľa spôsobom a za podmienok upravených v tejto zmluve. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi e-mailom JEDNOTKOVÚ CENU za výkon strážnej služby a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia / 1 osoba v EUR bez DPH a s DPH. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby, |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 7 dní po uzavretí zmluvy na schválenie SMERNICU O VÝKONE STRÁŽNEJ SLUŽBY v zmysle platných predpisov. Po schválení Objednávateľom bude táto tiež tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Dodávateľ predloží Objednávateľovi ZOZNAM KONTAKTNÝCH OSOB, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 7 dní pred začatím výkonu služby osobami poverenými Dodávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a areálu. |
Dodávateľ predloží do 7 dní pred začiatkom lehoty na zahájenie plnenia zmluvy v listinnej forme Objednávateľovi ZOZNAM ODBORNE SPOSOBILÝCH OSOB, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Zoznam musí obsahovať min. meno, priezvisko, číslo preukazu odbornej spôsobilosti a kontakt (mobil). Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dní vopred informovať Objednávateľa o zmene osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname odborne spôsobilých osôb. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, FYZICKY A PSYCHICKY ZDATNÝMI , odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s ktorými je v pracovno-právnom, prípadne zmluvnom vzťahu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať Objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe". Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate s identifikačnou kartou. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom, vecnými bezpečnostnými prostriedkami a technickými pomôckami potrebnými pri výkone strážnej služby (ručné svietidlo, mobilný telefón alebo prenosná rádiostanica a ostatné prostriedky k výkonu služby ostrahy). |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá Objednávateľovi za škody spôsobené chybným plnením záväzku zo strany Dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody Objednávateľom, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Neodstránenie zistených nedostatkov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať Objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať Dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Počas trvania zmluvy zabezpečí Objednávateľ Dodávateľovi bezplatné užívanie priestoru stanoviska SBS. |
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu pravidelnými pochôdzkami, vizuálnou a fyzickou kontrolou po určených trasách stanovených Objednávateľom. |
Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť a ochranu osobných údajov podľa platných zákonov o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby na základe písomného Dochádzkového listu pracovníkov Dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci, potvrdeného Objednávateľom, za ukončený kalendárny mesiac vždy najneskôr k 10. dňu nasledujúceho mesiaca a bude povinnou prílohou faktúry. V zmysle VZP ET Čl. XI, bod 11.5 je faktúra splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia a potvrdenia prijatia Objednávateľom. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 200,- za každú (aj začatú) hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 1.500,- za každý nezabezpečený zásah v čase vzniku situácie a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
V prípade nevyhnutnosti okamžitého ukončenia zmluvného vzťahu na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške € 20.000,-. |
Vypovedať zmluvu pred uplynutím doby trvania možno len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán, alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu. |
Výpovedná lehota sú 2 mesiace a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2019 00:00 — 30.09.2020 23:59
2 190,00 hodina
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2019 09:17
18.09.2019 10:00
18.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2019 07:33 - Vstupná ponuka | 11 900,00 | € | Cena bez DPH |
16.09.2019 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 899,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: