30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Dodávka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky – PC stanice
PC, počítače
Tovar, Služba
1. Zariadenia kancelárskej výpočtovej techniky – PC stanice
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie 60 ks osobných počítačov s príslušenstvom vrátene zabezpečenia súvisiacich služieb spojených s dodaním - dodávka , doprava, vykládka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - PC staníc do určených priestorov v mieste dodania (Bratislava), dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu do 48 hodín počas minimálne 60 mesačnej záručnej doby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zariadenia kancelárskej výpočtovej techniky - PC stanice | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požiadavky: | |
CPU: | x86 mikroprocesor s výkonom dosahujúcim minimálne skóre 5500 podľa PassMark CPU Benchmarks |
RAM: | min. 8 GB DDR4-2133 , rozšíriteľná na 64GB |
HDD: | min. 256 GB, SSD, SATA III 6.0 Gb/s |
Grafická karta: | Integrovaná so zdieľanou pamäťou |
Monitor: | Matný povrch, bez odrazov, LED, IPS, min. 24“, rozlíšenie min. 1920 x 1200 |
Multimédiá: | Zvuková karta, integrovaný reproduktor |
Sieťová karta: | Integrovaná 10/100/1000 LAN, konektor RJ-45, fullduplex |
Optická mechanika: | DVD+/-RW |
I/O porty: | min 8 x USB, z toho min. 2x USB 3.1 na prednom aj zadnom paneli, celkom min.4x USB 3.1, sériový port, min. 2x DisplayPort, 2x PS/2 porty |
Príslušenstvo: | USB klávesnica so slovenským popisom + USB myš optická, scroll koliesko, 2 tlačidlá |
Operačný systém: | Nainštalovaný aktualizovaný OS v SK lokalizácii, 64-bit pre profesionálne využitie s platnou OEM licenciou a podporou výrobcu. |
Bezpečnosť: | Slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, možnosť doplnenia o elektronickú detekciu otvorenia skrinky PC |
Prevedenie: | SFF |
Hlučnosť: | V súlade s Nariadením vlády SR č. 115/2006 Z. z., skupina 1.a 2. – kancelárske priestory. |
Záruka | 60 mesiacov; záručná oprava do 48 hodín |
Servis: | Dostupnosť originálnych náhradných dielov minimálne 5 rokov po ukončení výroby zariadenia |
Názov |
I. CENA |
1. Celková cena za predmet zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, tzn. cenu za dodanie zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - PC staníc vrátane príslušenstva, dodávku , dopravu, vykládku zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - PC staníc do určených priestorov v mieste dodania (Bratislava), dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu do 48 hodín počas minimálne 60 mesačnej záručnej doby a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané |
v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy. |
2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
3. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcej znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie vád/požiadaviek na záručné opravy. |
2. Miestom plnenia je Bratislava -sídlo objednávateľa; kontaktné osoby v mieste dodania objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávka tovaru do miesta plnenia sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h /pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy |
a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
4. Lehota dodania/plnenia predmetu zákazky/zmluvy je stanovená nasledovne: |
a) do 2 týždňov od uzavretia zmluvy - 35 ks zariadení kancelárskej výpočtovej technicky - PC staníc |
b) do 4 týždňov od uzavretia zmluvy - 25 ks zariadení kancelárskej výpočtovej technicky - PC staníc |
5. Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 60 mesiacov a začína plynúť dňom podpisu dodacieho listu. Dodávateľ vykoná záručné opravy do 48 hodín od nahlásenia vady/požiadavky na záručnú opravu. |
6. Požiadavky na záručnú opravu (resp. hlásenie vád počas záručnej doby) bude objednávateľ uplatňovať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (uvedenom v bode 3 tohto článku). V prípade, že lehota na vykonanie záručnej opravy podľa predchádzajúceho bodu 5. tohto článku pripadne na sobotu, nedeľu, sviatok alebo deň pracovného pokoja, dodávateľ vykoná záručnú opravu v najbližší pracovný deň. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr. |
3. Fakturácia sa uskutoční po dodávke predmetu zákazky (tzn. dodávateľ vystaví 2 faktúry) na základe preberacieho protokolu podpísaného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol bude neoddeliteľnou súčasťou každej faktúry. |
4. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu 8 tohto článku. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je |
možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | a) do 2 týždňov od uzavretia zmluvy - 35 ks zariadení kancelárskej výpočtovej technicky - PC staníc |
Navrhnutá hodnota | pozadujuca lehota dodania tovaru |
Vami pozadovana lehota dodania tovaru je diskriminacna, od vyrobcu v pozadovanom pocte kusov je minimalna GARANTOVANA lehota dodania 6 tyzdnov.
Názov | |
Pôvodná hodnota | b) do 4 týždňov od uzavretia zmluvy - 25 ks zariadení kancelárskej výpočtovej technicky - PC staníc |
Navrhnutá hodnota | pozadujuca lehota dodania tovaru |
Vami pozadovana lehota dodania tovaru je diskriminacna, od vyrobcu v pozadovanom pocte kusov je minimalna GARANTOVANA lehota dodania 6 tyzdnov.
Slovenská republika
01.10.2019 08:00 — 15.10.2019 14:00
1,00 cena celkom
68 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2019 15:11
17.09.2019 14:00
17.09.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2019 13:32 - Vstupná ponuka | 68 760,00 | € | Cena s DPH |
16.09.2019 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: