Z201927735
OF-199933
zrušená
37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnych prác objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.) Kancelársky papier A4, gramáž 80 g, opacita min. 90, hrúbka min. 100 μm, (vhodný na každodenné použitie v kancelárii do laserových a atramentových tlačiarní, kopíriek a faxov) | bal. (=500 ks) | 40 | ||
2.) Dvojhárok linajkový A3 | bal. (=250 ks) | 2 | ||
3.) Kancelárska zošívačka , celokovová s plastovým vrchným dielom a jednodu- chým vedením spiniek, kapacita náplne 100 spiniek 24/6 | ks | 2 | ||
4.) Kancelárska dierovačka s posuvným pravítkom, rozpätie dier 8 mm | ks | 2 | ||
5.)Výdajka - prevodka A6, IGAZ 173 alebo ekv. | blok (=100 listov) | 40 | ||
6.) Rýchloviazač obyčajný A4 pre zakladanie dierovaných dokumentov, vyrobený z eko kartónu | ks | 40 | ||
7.) Spinky do kancelárskych zošívačiek, veľkosť 24/6 | bal. (= 1000 ks) | 20 | ||
8.) Fixy - jednorázový liner s jemným plastovým hrotom, šírka stopy 0,3 mm, farby v sade: červená, modrá, zelená | sada (= 3 ks) | 4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet do 2 dní po zazmluvnení e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry. |
Objednávateľ nie je platiteľ DPH, je iba osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivých položkách. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Hurbanova 516, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
19.09.2019 08:00 — 25.09.2019 14:00
1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie
192,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2019 12:16
17.09.2019 13:00
17.09.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: