• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2019 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2019 10:50

Detail zákazky Z201927718

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.09.2019 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2019 10:50

Základné údaje

Z201927718

OF-194891

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4216320

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

31420427

ZOLS s.r.o.

Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cievne laboratórium

doppler, pletysmograf

  • 33112320-7 - Dopplerovské zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cievne laboratórium
Funkcia
Nové zariadenie na komplexné vyšetrenia v diagnostickom cievnom laboratóriu - Doppler.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vzájomné nezávislé tlakové kanály počet 4
Polypletysmografické (PPG) kanály počet 4
Doppler kanály počet 3
Integrovaný teplotný senzor, rozsah teplôt st. C 2-45
Dotyková obrazovka palce 18
Simultánne merania počet 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podporované frekvencie dopplerovských sond 4MHz, 8MHz, 10MHz
Podporované merania MVO/SVC, thoracic outlet syndrome, palmar arch test, penile function, stress test, venous reflux
Podporované merania merania krvného tlaku, simultánne 10-kanálové pulse volume recording (PVR), meranie krvného tlaku, simultánna 5-kanálová fotopletysmografia (PPG), ankle-brachial index (ABI), Raynaud's syndróm
Merané parametre doppleru tepl, maximálna rýchlosť, priemerná rýchlosť, diastolická rýchlosť, pulsatility index, resistance index, systolic to diastolic ration
Prehrávanie doppleru celé spektrum vrátane zvuku
Doppler 16 farieb, variabilné palety
Konfigurovateľné reporty áno
Farebne odlíšené PPG senzory áno
Vzduchové trubice farebne odlíšené
Podporované tlakové manžety prstové, členkové, lýtkové, stehenné
Automatické nafúknutie manžiet pri detekcií PPG alebo dopplerovských kriviek áno
Zobrazenie nafukovacích/vypúšťacích tlakových kriviek pri meraní krvného tlaku áno
Ovládacie prvky klávesnica, dotyková obrazovka, diaľkový ovládač, nožný spínač
Automatické ukladanie meraní áno
Licencia na prehliadacie stanice k zariadeniu áno
Export údajov pdf, xls, rtf, wmv, jpeg, bmp, png, tiff, gif, mat
Možnosti zálohovania celá databáza, iba nové vyšetrenia, podľa užívateľom definovaných kritérií
Offline prezeranie záznamov áno
Podpora USB kamery/fotoaparátu áno
Jazyk pracovného prostredia (vrátane chybových hlášok) slovenský jazyk
Operačný systém Windows 10
Príslušenstvo 2 ks 8MHz doppler sonda; 4 ks prstových PPG senzorov; 2 ks diskový PPG senzor, 5 ks tlakových manžiet; diaľkový ovládač; vozík na zostavu; tlačiareň
Podpora sieťových protokolov DICOM, HL7, MS SQL
Požadované certifikáty výrobku/výrobcu ISO 13485:2003; ISO 9001:2008; CE vyhlásenie o zhode
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané výrobky v predmete Zmluvy.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia.
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Platba: bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. Februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.10.2019 00:00 — 12.11.2019 23:59

1,00 ks

21 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.09.2019 08:08

19.09.2019 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2019 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.09.2019 08:46 - Vstupná ponuka 21 500,00 € Cena bez DPH
18.09.2019 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka 21 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS