Z201927688
OF-199813
zrušená
00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
Mäsové výrobky
mäsové výrobky, klobása, párky, jaternice, slanina, saláma, šunka, tlačenka, údené
Tovar, Služba
1. Mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mäsové výrobky určené osobám na priamu konzumáciu a prípravu pokrmov v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 83/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o mäsových výrobkoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Masť bravčová škvarená, bravčový tuk 100% | kg | 1100 | ||
2. Šunka hydinová, obsahuje kuracie prsia min. 52% | kg | 800 | ||
3. Šunka pražská, obsahuje bravčové stehno min. 84% | kg | 800 | ||
4. Klobása bravčová domáca, obsahuje bravčové mäso min. 46% a hovädzie mäso min. 4 % | kg | 500 | ||
5. Párky Debrecínske, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 42% | kg | 700 | ||
6. Párky obyčajné, obsahuje hydinové mechanicky separované mäso min. 50% | kg | 1500 | ||
7. Saláma Nitran, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 95% | kg | 850 | ||
8. Saláma Jemná/mäkká/šalátová, obsahuje hydinové mechanicky separované mäso min. 41% | kg | 1700 | ||
9. Slanina oravská, obsahuje bravčový bok min. 85% | kg | 220 | ||
10. Tlačenka gazdovská, obsahuje mäso z bravčových hláv min. 35% a bravčové vnútornosti | kg | 800 | ||
11. Koleno údené bravčové bez kosti, obsahuje bravčové koleno s kožou min. 90% | kg | 200 | ||
12. Krkovička údená bravčová bez kosti, obsahuje krkovičku bravčovú bez kosti min. 85 %, | kg | 200 | ||
13. Saláma šunková, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 55% | kg | 500 | ||
14. Saláma Inovecká/strážovská/čingovská, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 84% | kg | 800 | ||
15. Jaternica domáca, obsahuje bravčové mäso min. 25% | kg | 50 | ||
16. Šunková pena-črievko, balenie 100 - 120g, obsahuje dusenú šunku min. 30% a bravčovú slaninu | ks | 4200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalita predmetu zákazky/uvedených mäsových výrobkov | čerstvé, chladené |
Akosť a kvalita | I. trieda |
Trvanlivosť - doba minimálnej spotreby | V čase dodania sa požaduje minimálne 2/3 trvanlivosť z celkovej trvanlivosti v čase výroby. |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.10.2019 do 31.12.2019. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 4.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok je spravidla 2 krát za týždeň. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach. |
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. V prípade, že subdodávateľa neoznačí, má sa za to, že subdodávateľov nemá. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť práslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj: |
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval, |
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, |
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), |
Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
3
1,00 celok v zmysle špecifikácie
25 823,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2019 13:41
18.09.2019 11:00
18.09.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: