35568330
Stredná odborná škola techniky a remesiel - Műszaki Szakok és Mesterségek Szakközépiskola, Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec
Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
30346461
Ing. Miroslav Vančo MIVASOFT
M.R.Štefánika 67/14, Šaľa, 92701, SVK
Univerzálny CO2 laser s možnosťou rezania kovov
univerzálny, rezanie, CO2 laser
Tovar, Služba
1. Univerzálny CO2 laser s možnosťou rezania kovov 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálny CO2 laser okrem bežne spracovaných materiálov (nekovové materiály - guma, textílie, sklo, kameň a pod.) za použití kyslíka je vhodný aj na rezanie oceľového plechu a nerezového plechu. Možnosť gravírovania aj do skla a kameňa. Vybavenie ARC systémom, ktorý počas rezu udržuje optimálnu vzdialenosť hlavy od rezaného materiálu. Teda nie je problém ani rez materiálu zakriveného alebo prehnutého. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pracovná plocha zariadenia | mm | 1200x900 | 1500x1000 | |
výkon | W | 130 | 150 | |
vlnová dĺžka CO2 lasera | μm | 10 | 13 | |
napájacie napätie | V/Hz | 230/50 | ||
šírka rezu | mm | 0,09 | 0,12 | |
hmotnosť | kg | 300 | 450 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rezanie oceľového plechu | min. do hrúbky 1,5 mm |
rezanie nerezového plechu | min. do hrúbky 1 mm |
rezanie plexiskla | min. do hrúbky 20 mm |
laserový zdroj | sklenená vákuová trubica |
chladenie | vodou |
ovládací software | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia 1 osoby v rozsahu min. 1 hodiny |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ bude pri plnení Zmluvy fakturovať aj DPH. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi výlučne nové (nepoužité), originálne Tovary spôsobilé na riadne používanie. Za ekvivalentné výrobky (Tovary) sa nebudú považovať repasované a/alebo inak použité Tovary. Tovar vrátane všetkých jeho súčastí a vybavenie musí byť od jedného výrobcu a ako originál. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí regionálneho príspevku č. 622/2019 a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu , typového označenia tovaru a technických parametrov , ktorý bude predmetom dodania (technický opis). |
Objednávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa Regionálneho príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovaru. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších prepisov. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Zmluvy, popis plnenia Tovaru, bankové spojenie, a ako prílohu kópiu dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom. |
Za riadne dodaný sa považuje Tovar dodaný riadne a včas, bez vád, vrátane zaškolenia obsluhy, v súlade s touto Zmluvou. Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný Tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo Tovar je porušený, či je poškodený, prípadne dodaný Tovar vykazuje zjavné vady, Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie Tovaru ako celku; v takom prípade je Dodávateľ povinný dodať náhradný Tovar, a to bez zbytočného odkladu, tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na zmluvnú pokutu. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPET v platnom znení. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. Lehota platnosti faktúry je 30 kalendárnych dní po jej doručení Objednávateľovi. |
Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
21.10.2019 12:00 — 10.12.2019 12:00
1,00 ks
22 467,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2019 08:31
18.09.2019 12:00
18.09.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.09.2019 14:00 - Vstupná ponuka | 22 467,00 | € | Cena s DPH |
13.09.2019 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 466,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: