17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
36483745
UEZ s.r.o.
Tolstého 6, Humenné, 066 01, SVK
Regál na dokumenty
regál, regály
Tovar, Služba
1. Regál na dokumenty
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť police | kg | 20 | ||
počet | ks | 20 | ||
počet políc v jednom regáli | ks | 4 | ||
rozostup políc | cm | 33 | ||
výška | cm | 180 | ||
šírka | cm | 65 | ||
hĺbka | cm | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | laminovaná drevotrieska |
vzor | dub bardolino |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní od 8:00 - 14:30 hod. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: názov tovaru, jednotková cena bez DPH, s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov. |
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2019 08:00 — 20.12.2019 15:00
20,00 ks
1 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2019 16:50
17.09.2019 10:00
17.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2019 08:17 - Vstupná ponuka | 1 480,00 | € | Cena s DPH |
17.09.2019 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 479,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: