44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
17323100
Askin & Co., spol. s r.o.
Martinská 31, Bratislava, 821 05, SVK
Očný prístroj - optický koherentný tomograf
Očný prístroj, Optický koherentný tomograf
Tovar, Služba
1. OCT - Očný prístroj - optický koherentný tomograf
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Vlnová dĺžka | nm | 870 | ||
1.2. Normálne zobrazenie | stupeň ° | 30 | ||
1.3. OCT A zobrazenie | stupeň ° | 10 | ||
1.4. Rýchlosť skenovania A sken | Hz | 85000 | 100000 | |
1.5. Priemer pupily | mm | 3 | ||
1.6. Širokouhlé zobrazenie Widefield - bez možnosti panoramy alebo mozaiky | stupeň ° | 50 | 55 | |
1.7. Presnosť merania - opakované vyšetrenie | µm | 1 | 2 | |
1.8. Presnosť merania | µm/px | 6 | ||
1.9. Operačná pamäť RAM | GB | 32 | ||
1.10. Monitor rozlíšenie | pixel | 1 920x1 200 | ||
1.11. Kapacita HDD | TB | 3 | ||
1.12. Veľkosť monitoru | palec | 24´´ | ||
1.13. Externý HDD | TB | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.14. Hardverový eyetracker | áno |
1.15. Aktívny hardverový eyetracker - 2 kamery | áno |
1.16. Porovnanie opakovaného vyšetrenia | áno |
1.17. Zdroj svetla - superluminiscenčná dióda | áno |
1.18. Portlačenie šumu | áno |
1.19. Najmenšia zmerateľná odchýlka pri opakovanom vyšetrení | 1-2 um |
2. SKENOVANIE: | |
2.1. Horizontálne | áno |
2.2. Vertikálne | áno |
2.3. Cirkulárne s ľubovolnou orientáciou | áno |
2.4. Automatická analýza symetričnosti OD, OS | áno |
2.5. Normatívna databáza | áno |
2.6. Automatická kalibrácia a ladenie | áno |
2.7. Vnútorná fixácia s pamäťou na min. 9 bodov | áno |
2.8. Vonkajšia fixácia | áno |
2.9. OCT2 modul - nakoľko sa jedná o parameter ktorý zvyšuje presnosť a rýchlosť vyšetrenia | áno |
2.10. Farebné zobrazenie retiny - využitie 3 laserov | áno |
2.11. Autoflurescencia FAF - laserová modrá | áno |
2.12. OCT angiografia | áno |
2.13. 3D zobrazenie | áno |
2.14. Stolík pod OCT | áno |
2.15. Možnosť rozširenia platformy o dalšie moduly | áno |
2.16. Možnosť zosieťovania DICOM | áno |
2.17. Export dát pre klinické študie | áno |
2.18. Spojenie tomografu a topografu | áno |
2.19. Automatická segmentácia vrstiev sietnice | áno |
2.20. Neurologický modul | áno |
2.21. NITSN sken | áno |
2.22. Anylýza PMB - nakoľko sa jedná o špecifický druh vyšetrenia, ktoré potrebujeme vykonávať | áno |
2.23. Prémiový glaukómový modul | áno |
2.24. Glaukómový modul pre včasnú diagnstiku ochorenia glaukóm | áno |
2.25. Analýza RNFL vrstvy, gangliovej vrstvy | áno |
2.26. Mapa asymetrie hemisfér | áno |
2.27. Snímanie predného segmentu oka | áno |
2.28. Centrálna hrúbka rohovky a keratometria | áno |
2.29. Hĺbka prednej komory | áno |
2.30. Objem prednej komory | áno |
2.31. Interaktívne meranie vzdialeností | áno |
2.32. Pachymetrický profil | áno |
2.33. Procesor PC | Intel Xeon E5-1630V3 - alebo ekvivalent |
2.34. Operačný systém | Windows |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2.1. Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Vrátane zaškolenia personálu - Komplexné zaškolenie obsluhy v rozsahu 5 pracovných dní. |
4. Lehota dodania 90 dní od dňa od písomného doručenia "Očný prístroj - optický koherentný tomograf ". |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja. |
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) vyhlásenie o zhode. |
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) SUKL kód, overený prostredníctvom databázy. |
7.g) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
15. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Očný prístroj - optický koherentný tomograf" Objednávateľovi najneskôr do deväťdesiatich (90) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Očný prístroj - optický koherentný tomograf", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - Očný prístroj - optický koherentný tomograf", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 17.: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
18. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Očný prístroj - optický koherentný tomograf" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na dodanie Očný prístroj - optický koherentný tomograf" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní |
pokračovanie18. :zákazky v EKS. |
19. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
20. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
21. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
22. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
23. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
23.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
24.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
24.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
25. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
25.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
25.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
25.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
26. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
27. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
27.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
27.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
27.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
27.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Satinského 7770/1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.10.2019 09:00 — 09.01.2020 15:00
1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky
168 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2019 16:11
19.09.2019 10:00
19.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2019 19:03 - Vstupná ponuka | 168 750,00 | € | Cena bez DPH |
17.09.2019 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 168 749,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: