36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky - stravovanie zamestnancov, nápojové poukážky - zabezpečenie pitného režimu.
Tovar, Služba
1. Stravná poukážka
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 5600 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Poukážky musia byť označené názvom a logom dodávateľa, nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jej platnosti, číselným alebo čiarovým kódom, termoaktívnym bodom a vodotlačou alebo inými ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač cenných papierov. |
Poukážky bude verejný obstarávateľ objednávať mesačne, formou písomnej objednávky poštou alebo e-mailovej objednávky doručenej elektronicky. Poukážky budú dodané v požadovanej hodnote a množstve, ktoré verejný obstarávateľ určí v objednávke, a to najneskôr do jedného pracovného dňa od zadania objednávky. Dodávateľ doručí predmet obstarávania na miesto dodania uvedené v objednávke. |
Uvedené množstvá sú predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody môžu byť znížené alebo zvýšené. |
Výška provízie musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zabezpečením a výrobou poukážok (napr. dopravu, poistenie, poplatok za vystavenie, balné, distribúciu...). |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom Dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta za úhradu pred uplynutím lehoty splatnosti faktúry od 5 do 30 dní vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. |
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. predávajúci vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. |
Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy na platbu jeho SP s minimálne 30-imi zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okresoch Zlaté Moravce, Nitra, Trnava, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda. Ich zoznam predloží dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Pre obdobie uvedené na poukážke. |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná. |
Parková 7, Topoľčianky, Zlaté Moravce, Nitriansky, Slovenská republika
2
5 600,00 ks (stravný lístok)
22 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2019 13:00
16.09.2019 09:00
16.09.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2019 13:09 - Vstupná ponuka | 22 400,00 | € | Cena bez DPH |
10.09.2019 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 399,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: