35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
31319823
Todos Bratislava s.r.o.
M. Sch. Trnavského 14, Bratislava, 84101, SVK
Dodávkové technologické automobily
Dodávkové automobily
Tovar, Služba
1. Dodávkový technologický automobil
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup dodávkových technologických automobilov v počte 5 ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Výkon motora | kW | 130 | ||
Zdvihový objem | cm3 | 1 968 | ||
Počet valcov | ks | 4 | ||
Najvyššia prípustná celková hmotnosť | kg | 3 500 | ||
Objem palivovej nádrže | l | 75 | ||
Výška vozidla | mm | 2 590 | ||
Dĺžka vozidla | mm | 6 000 | ||
Rázvor kolies | mm | 3 620 | ||
Objem nákladového priestoru | m3 | 10,7 | ||
Počet miest na sedenie | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | predných kolies |
Palivo | motorová nafta |
Prevodovka | 6-stupňová, manuálna |
Emisná norma | EURO 6 |
Kotúčové brzdy | na obidvoch nápravách |
Pneumatiky | 205/75 R16 |
Štart-Stop systém | |
ESP, ABS, ASR, EDL | |
Brzdový asistent | |
Asistent rozjazdu do kopca | |
Asistent bočného vetra | |
Posilňovač riadenia | |
Imobilizér | |
Tempomat s obmedzovačom rýchlosti | |
Klimatizácia | Min. manuálna |
Autorádio | |
Volant | multifunkčný, výškovo a pozdĺžne nastaviteľný |
Spätné zrkadlá | elektricky nastaviteľné a vyhrievané |
Elektricky ovládané predné okná | |
Akustický signál pri cúvaní | |
Signalizácia nezapnutého bezpečnostného pásu | |
Airbagy | pre vodiča aj spolujazdca |
3-bodové bezpečnostné pásy | pre vodiča aj spolujazdca |
Zásuvka 12 V | 2 ks |
Halogénové svetlomety (H7) | |
Svetlomety do hmly | automatické rozsvietenie pri odbočovaní |
Samostatné denné svetlomety | |
Sedadlo vodiča | nastaviteľné (pozdĺžne, sklon operadla) |
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | |
Nefajčiarska výbava | |
Látkové poťahy | |
Ťažné zariadenie pevné | |
Plnohodnotné rezervné koleso | |
Sada továrenských zimných kompletov | |
Farba vozidla | biela |
DOPLNKOVÉ VYBAVENIE: | |
steny a dvere vybavené preglejkovými výstuhami s fóliovanej vodeodolnej preglejky hrúbky 9 mm | |
podlaha osadené fóliovanou vodeodolnou preglejkou v protišmykovom prevedení hrúbky 15 mm, na prahoch osadené nášľapné AL lišty v slzičkovom prevedení | |
Skrinková zostava je umiestnená ľavej strane ukotvená do podlahy a bočnej steny s rozmermi 1 200 x 1 400 x 360 mm, zostava obsahuje spodný úložný priestor s dvierkami, 6 ks zásuviek v dvoch radoch, 3 police z toho v jednej sú umiestnené priehradky v počte 5 ks, po stranách je umiestnený dierovaný plech, na ľavej strane zostavy je umiestnený zverák s výsuvným podstavcom | |
Dierovaný plech pre uchytenie náradia osadený na pravej stene | |
Predné čelo je vybavené trojmiestnou čalúnenou sklopnou lavičkou. Vytvorí sa sedacia plocha pre tri osoby s celkovou šírkou 1 200 x 1250 mm a hĺbkou 400 – 420 mm. Súčasťou sedadiel bude na deliacej stene v rozsahu šírky sedacej časti čalúnená opierka chrbta a hlavy pre sediace osoby. Sedacia časť bude vo výklopnom vyhotovení s možnosťou vyklopenia do zvislej polohy istiacim mechanizmom zabraňujúcim jej pohyby počas prepravy tak vo vyklopenej ako aj sklopenej polohe. | |
Sklopný stôl upevnený na ľavej bočnej stene tvoriaci doplnenie sklopnej sedacej časti. Pracovná plocha stola bude v rozmeroch šírka 800 mm (pozdĺž sedačiek), umožňujúca sklopenie stola po strop skriňového priestoru v hĺbke 400 mm (v smere kolmo na sedačky). Konštrukcia stola bude doplnená v pracovnej polohe jeho podpornou časťou o podlahu. Vrchná doska bude z dreveného materiálu s povrchovou úpravou akrylovým lakom. Doska stola vrátane jej podpornej konštrukcie bude doplnené istiacim mechanizmom zabraňujúcim jej pohyby počas prepravy tak vo vyklopenej ako aj sklonenej polohe. | |
Prídavná zásuvka 12 V umiestnená pri sedacej časti | |
Kabína vodiča je vybavená nášľapným AL plechom v slzičkovom vyhotovení |
Názov |
Nákup nového dokončovaného motorového vozidla (ako celku) v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technických vlastností; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne; |
iii. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú časť podľa Technických vlastností Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí , uvedených v technickej špecifikácii v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek samostatne vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť od uvedené v preberacom protokole. |
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
16.09.2019 08:00 — 11.11.2019 12:00
5,00 ks
220 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2019 15:22
12.09.2019 15:30
12.09.2019 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2019 11:11 - Vstupná ponuka | 220 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.09.2019 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: