35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
48020095
Alfasol, s.r.o.
Pod vinicami 4413/19, Bratislava, 81102, SVK
Silo na posypovú soľ
silo (zásobník) na posypovú soľ 250 m3
Tovar
1. Silo (zásobník) na posypovú soľ 250 m3
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobník na posypovú soľ 250 m3. |
Silo: - je zásobník na uskladnenie soli, soklový drevený kruh z lepeného dreva, paralelne ohýbané a lepené melamínovým PU, vrátane kompletného príslušenstva - súčasťou sila je kruhová strecha so sklonom 5°, vodotesne zlepenými nosníkmi, pokrytá vodotesne strešnou fóliou - otvor vstupu 70/70 cm, vodotesný, vetracie otvory pre reguláciu pretlaku - kovania sú z nehrdzavejúcej chrómovej ocele - montáž sila na vybudované železobetónové základové pätky ( naprojektované a zrealizované pätky nie je možné upravovať). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem sila | m3 | 250 | ||
Mechanické klopadlo | ks | 1 | ||
Pohyblivý lievik | ks | 1 |
Názov |
1) Vrátane dopravy, montáže a sprevádzkovania na mieste plnenia. |
2) Vrátane zaškolenia. |
3) Tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
4) Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku a záručný list). |
5) Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
6) - podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) |
7) - potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky v prípade, že predávajúci nie je výrobcom predmetu zákazky. |
8) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
9) Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
10) Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe preberacieho protokolu, dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
11) Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
12) Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
13) Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
14) Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15) Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
16) Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
17) Záručná lehota minimálne 60 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
18) Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na objednávateľom vopred určenom mieste a na vlastné náklady. |
19) Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
20) Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadení s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
21) Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
22) Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
23) Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
24) Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek chýb (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
25) Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez chýb alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Spišský Štvrtok, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
16.09.2019 08:00 — 11.12.2019 12:00
1,00 ks
140 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2019 10:04
12.09.2019 10:15
12.09.2019 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2019 11:48 - Vstupná ponuka | 140 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.09.2019 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: