Z201927018
OF-199444
zrušená
31194231
Zariadenie pre seniorov - Smaragd
Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
Čerstvé ovocie a zelenina
Tovar, Služba
1. Čersvé ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého ovocia, zeleniny a zemiakov na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie. |
1. trieda, čerstvé, nepoškodené, bez známok zamrznutia, celé, zdravé, bez známok hniloby a klíčenia, bez cudzej vône a chuti, bez škodcov a poškodenia spôsobeného škodcami, bez nadmernej povrchovej vlhkosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 770 | ||
Kiwi | kg | 107 | ||
Pomaranče | kg | 510 | ||
Mandarinky | kg | 220 | ||
Citróny | kg | 8 | ||
Grapefruit | kg | 63 | ||
Jablká /červené, zelené/ | kg | 930 | ||
Marhule | kg | 70 | ||
Jahody | kg | 20 | ||
Melón červený, dyňa žltá | kg | 220 | ||
Hruška | kg | 82 | ||
Hrozno | kg | 94 | ||
Broskyne | kg | 54 | ||
Slivky | kg | 80 | ||
Nektarinky | kg | 96 | ||
Ríbezle, čučoriedky | kg | 18 | ||
Egreše, maliny | kg | 18 | ||
Brokolica | kg | 38 | ||
Karfiol | ks | 175 | ||
Kapusta biela, červená | kg | 315 | ||
Kapusta kvasená | kg | 130 | ||
Kel | kg | 72 | ||
Kel ružičkový | kg | 5 | ||
Paprika /červená,zelená,žltá/ | kg | 18 | ||
Paprika PCR | kg | 130 | ||
Uhorky šalátové | kg | 150 | ||
Reďkovka červená zv. | zv | 156 | ||
Rajčiny | kg | 236 | ||
Pór | kg | 22 | ||
Kaleráb | ks | 88 | ||
Kaleráb | kg | 30 | ||
Kapusta čínska | kg | 109 | ||
Mrkva | kg | 292 | ||
Petržlen | kg | 152 | ||
Zeler | kg | 111 | ||
Cibuľka lahôdková zv. | zv | 65 | ||
Zemiaky skoré nové | kg | 1400 | ||
Zemiaky neskoré | kg | 4100 | ||
Cibuľa | kg | 600 | ||
Tekvica, cuketa, patizón | kg | 100 | ||
Čerstvá petržlenová vňať, pažítka, bazalka | zv/ks | 15 | ||
Cesnak | kg | 34 | ||
Šampiňóny | kg | 3 | ||
Šalát hlávkový | ks | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uvedené množstvá sú iba predpokladané. Skutočný objem môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, objednávateľ má právo v zmysle bodu 18.2 písm.i, čl.XVIII"Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
V zmysle §340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady : |
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií /meno a priezvisko, e-mail, tel.číslo/ |
b) cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH, DPH, celkovú cenu s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky |
c) platný doklad o oprávnení podnikať /výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list/, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru |
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín |
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) 2.časti OPET, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Táto zmluva sa uzatvára na 2 roky od 15.9.2019 00.00 hod. do 14.9.2021 23.59 hod. Zmluva sa ukončí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu. |
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ z tohto dôvodu nemá právo na ušlý zisk. |
Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch v pondelok, stredu a v piatok od 7-11ej hodiny, preberanie sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu kupujúceho na základe dodacieho listu s náležitosťami uvedenými v bode 19. Požadovaný čas dodania uvedie odberateľ v objednávke. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať množstvo a druh tovaru podľa predloženej objednávky, v požadovanom čase. |
Objednávku doručí kupujúci najneskôr deň vopred do 12ej hodiny. |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky, ak táto neprebieha telefonicky, odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13ej hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu, ktorý obsahuje údaje o druhu, množstve, jednotkovej cene bez DPH, DPH a celkovej cene s DPH,typ,trieda,krajina pôvodu. |
Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné, v zmluve neurčené druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní do doručenia reklamácie. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť hneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne, e-mailom alebo telefonicky a následne písomne. |
Pri vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky, následne e-mailom v predchádzajúci deň pred dodaním tovaru, aby sa mohli dohodnúť na náhradnom tovare. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. |
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe. |
Vlastnícke práva k dodanému tovaru nadobúda Objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa. |
V časti "Technické vlastnosti" sú uvedené predpokladané množstvá objednávky na dobu 1 roka. |
Finančná čiastka uvedená v časti "Zmluvná cena"je určená na celú dobu trvania zmluvy, teda na 2 roky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy a vystavenie negatívnej referencie v EKS. |
Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
15.09.2019 00:00 — 14.09.2021 23:59
2,00 podľa rozpisu v objednávke
17 968,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2019 09:58
10.09.2019 11:00
10.09.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: