00332950
Obec Vyšný Žipov
Vyšný Žipov 83, Vyšný Žipov, 09433, SVK
36498548
ŠTÝL - IVANOV s.r.o.
23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Kontajnerové vybavenie
odpad, kontajnery, preprava, zberné nádoby
Tovar
1. Kontajner 1100 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kontajnerov určených na zber a zvoz komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 8 | ||
nosnosť | kg | 400 | ||
objem | l | 1100 | ||
počet otočných koliesok | kus | 4 | ||
počet brzdených koliesok – predných | kus | 2 | ||
hmotnosť kontajnera | kg | 145 | ||
hrúbka plechu | mm | 1 | ||
zosilnená hrúbka plechu | mm | 1,25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kovový kontajner, vhodný na zber komunálneho odpadu, | áno |
použitie v exteriéri | áno |
oblé veko - kryt s bezpečnostnou a protizápachovou gumou na zdvíhacom okraji | áno |
otočné kolieska /horizontálne a vertikálne/ pre ľahkú manipuláciu- z toho dve predné, bezpečnostné s nožnou brzdou | áno |
odolný voči mechanickému poškodeniu, hladké vnútorné povrchy a oblé rohy | áno |
materiál | kov - žiarovo pozinkovaný |
zosilnený podvozok | áno |
zodpovedá norme EN 840-3 /DIN 30700/ | áno |
farba pozink | áno |
vhodný pre vonkajšie použitie | áno |
pojazdný kontajner | áno |
2. Vaňový kontajner veľkoobjemový otvorený
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kontajnerov určených na zber a zvoz komunálneho, priemyselného a ďalších odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 5 | ||
Objem | m3 | 5 | 7 | |
Nosnosť | kg | 8000 | ||
Hrúbka materiálu podlahy - oceľový plech | mm | 3 | ||
Hrúbka čiel a bokov - oceľový plech | mm | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Manipulácia pomocou reťazového ramenového nakladača | áno |
Typ | otvorený |
Čelá kontajnera | vystužené ohýbanými L profilmi |
Podlaha kontajnera: | spodná strana vystužená U profilmi |
Konštrukcia | symetrické prevedenie, stohovateľný |
dva úchyty vedľa seba (český typ) | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Zaškolenie obsluhy na údržbu a prevádzku pracovného stroja |
Úspešný uchádzač (Dodávateľ) je tiež povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný dodať Odberateľovi pracovný stroj v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vyplývajúci z povahy danej pracovného stroja vrátane dokumentácie. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
Schválenie Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom je podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku |
V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar podľa zmluvy do 120 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Túto skutočnosť oznámi oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Záruka na zariadenie minimálne 24 mesiacov, v cene sú zahrnuté záručne prehliadky |
Vyšný Žipov č. 83, parkovisko, Vyšný Žipov, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
02.09.2020 00:00 — 30.11.2020 12:00
1,00 komplet
12 000,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2020 10:12
20.07.2020 11:00
20.07.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2020 11:51 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
20.07.2020 07:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 952,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: