00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
30224918
P E Z A a.s.
K cintorínu 47, Žilina, 011 49, SVK
Potraviny - Chlieb a pekárske výrobky
Chlieb, rožky, vianočka, pečivo, sucháre, droždie, veka
Tovar, Služba
1. Potraviny - Chlieb a pekárske výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Chlieb, pečivo a pekárske výrobky určené pre kuchyňu v zdravotníckom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný 1 000 g balený, krájaný | kg | 3300 | ||
Rožok obyčajný 50 g | ks | 60000 | ||
Rožok grahamový 60 g | ks | 13300 | ||
Sendvič 400 g balený, krájaný | ks | 2300 | ||
Vianočka 350g (400 g) | ks | 1600 | ||
Sladké pečivo 50g | ks | 8000 | ||
Mini závinky 200g (náplň lekvár,orech) | ks | 300 | ||
Špičky 2ks v bal.100g s tvarohovou náplňou | bal. | 300 | ||
Bábovka bezlepková 150g | ks | 16 | ||
Bochník bezlepkový 200g | ks | 10 | ||
Chlieb bezlepkový 250g | ks | 33 | ||
Sucháre diétne 250 g | ks | 100 | ||
Strúhanka balenie 0,50 kg | kg | 216 | ||
Pekárenské droždie | kg | 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a zloženia a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok. |
Dodávateľ sa zaväzuje tovar, ktorý je predmetom tejto dohody, dodávať objednávateľovi v pondelok až nedeľa v čase od 5,30 do 6,00 hod. na základe jeho objednávky, resp. podľa včas oznámených zmien objednávky objednávateľa. Za včasné oznámenie zmien objednávky sa rozumie oznámenie zmeny najneskôr - 19 hodín pred dňom rozvozu. |
Tovar objednaný objednávateľom bude dodávateľom dodaný do sídla objednávateľa do skladu potravín a to v rozsahu a lehote uvedenej na konkrétnej objednávke vystavenej podľa dvoch predchádzajúcich viet. Prevzatie dodávky tovaru potvrdí objednávateľ dodávateľovi na dodacom liste. Dodávateľ je povinný v prípade mimoriadnych udalostí požiadať objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody, ktoré neumožnili dodávateľovi dodať tovar včas. Objednávateľ nemusí súhlasiť s predĺžením termínu dodania tovaru, v tom prípade sa objednávka na dodanie tovaru zruší. |
Splnením dodávky tovaru sa rozumie dátum odovzdania tovaru dodávateľom objednávateľovi do skladu potravín. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,01 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
V prípade opakovaného nedodržania objednaného druhu a množstva tovaru uvedeného v písomnej objednávke v stanovenom termíne, objednávateľ si vyhradzuje právo bezodkladne odstúpiť od zmluvy. |
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v rámci doby spotreby. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 hod od výzvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Uvedené balenia jednotlivých druhov tovaru sa vyžadujú z dôvodu podávania potravín hlavne pre pacientov zdravotníckeho zariadenia. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie pre potraviny. Predávajúci sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude zodpovedať zákonu číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a Potravinovému kódexu SR. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané, nie sú pre objednávateľa záväzné. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach (čiastkových výzvach) písomne. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti verejný obstarávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite a v opakovaných dodávkach. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH % a celková cena s DPH. |
Písomná objednávka vystavená objednávateľom sa považuje za čiastkovú výzvu v zmysle platných OPET |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 hod v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú, vyznačenú na tovare. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nemcničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
4
89 525,00 ks/kg/bal
13 835,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2019 09:06
06.09.2019 09:15
06.09.2019 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2019 10:29 - Vstupná ponuka | 13 835,59 | € | Cena bez DPH |
05.09.2019 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 835,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: