00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
VPN koncentrátor
Hardvérový; firewall; dátové zariadenia; archivačné a čítacie zariadenia; integrované siete; dopravné služby;
Tovar, Služba
|
1. VPN koncentrátor
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je Hardvérový firewall High pár availability s nižšie uvedenými vlastnosťami |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Hardvérový firewall High pár availability (HA pár) | celok | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zariadenie: | 2 kusy HW zariadení zapojených v režime HA pár (vysoká dostupnosť) |
| Rozhrania a moduly pre jedno zariadenie: | minimálne počty a druhy portov a slotov nachádzajúcich sa súčasne na jednom zariadení: 2 x Hardware Accelerated 1O GE SFP+ Slots; 16 x Hardware Accelerated GE SFP Slots; |
| Rozhrania a moduly pre jedno zariadenie: | 16 x Hardware Accelerated GE RJ45 Ports; 2 x GE RJ45 Management / HA Ports; 1 x USB Ports Client; 2 x USB Ports Server; 1 x Console Port; |
| Možnosti pripojenia pre jedno zariadenie: | 1 GE SFP LX Transceiver Module; 1 GE SFP RJ45 Transceiver Module; 1 GE SFP SX Transceiver Module; 1O GE SFP+ Transceiver Module, Short Range; 1O GE SFP+ Transceiver Module, Long Range; |
| Možnosti pripojenia pre jedno zariadenie: | 1O GE SFP+ Active Direct Attach Cable; |
| Interné úložisko pre jedno zariadenie: | minimálne 1x 256 GB SSD; |
| Výkonové parametre systému - dátová priepustnosť a kapacita pre jedno zariadenie: | IPv4 Firewall Throughput (1518 / 512 / 64 byte, UDP) minimálne 52 / 52 / 33 Gbps; Firewall Latency (64 byte, UDP) minimálne 3 µs; Concurrent Sessions (TCP) minimálne 11 Million; |
| Výkonové parametre systému - dátová priepustnosť a kapacita pre jedno zariadenie: | New Sessions/Second (TCP) minimálne 280 000; Firewall Policies minimálne 100 000; IPsec VPN Throughput (512 byte) minimálne 25 Gbps; Gateway-to-Gateway IPsec VPN Tunnels minimálne 20 000; |
| Výkonové parametre systému - dátová priepustnosť a kapacita pre jedno zariadenie: | Client-to-Gateway IPsec VPN Tunnels minimálne 100 000; SSL-VPN Throughput minimálne 3.6 Gbps; Concurrent SSL-VPN Users (požadované maximum, Tunnel Mode) 10 000; |
| Škálovateľnosť a zapojenie pre jedno zariadenie: | až do 128 zariadení; až do 4096 AP a 1024 tunelov; až do 20 000 tokenov; až do 20 000 klientov; |
| Podpora HA: | Vysoká dostupnosť minimálne s možnosťou Active-Active, Active-Passive alebo Clustering; |
| Prevedenie pre jedno zariadenie: | rack, maximálna výška 2RU, celkovo za HA pár 4RU |
| Napájanie pre jedno zariadenie: | 100-240V AC, 50-60 Hz; redundantné, vymeniteľné bez nutnosti prerušenia prevádzky zariadenia; tepelné vyžarovanie max. 753,40 BTU/h |
| Certifikácie pre jedno zariadenie: | ICSA Labs: Firewall, IPsec, SSL-VPN; |
| SW podpora pre jedno zariadenie: | podpora poskytovaná výrobcom zariadení minimálne na úrovni 24 hodín, 7 dní v týždni (ďalej len „24x7") vrátane manažmentu servisných požiadaviek; |
| SW vlastnosti pre jedno zariadenie: | Cloud Manager - možnosť manažmentu a konfigurácie ďalších zariadení z jednej centrálnej konzoly; |
| Záruka a podpora pre jedno zariadenie: | minimálne 36 mesiacov |
| Inštalácia a implementácia HW: | - fyzická inštalácia v priestoroch Objednávateľa |
| Inštalácia a implementácia HW: | - súčasťou dodávky musí byť HW vybavenie nevyhnutné pre zapojenie zariadení do existujúcej infraštruktúry CISCO minimálne v počte 8ks 10 GE SFP+ Transceiver Module. - nakáblovanie a označenie |
| Inštalácia a implementácia HW: | - komplexná konfigurácia podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane integrácie do existujúceho produkčného prostredia Objednávateľa - konfigurácia zariadení podľa požiadaviek Objednávateľa |
| Inštalácia a implementácia HW: | - akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie a preukázanie vysokej dostupnosti po implementácii |
| Inštalácia a implementácia HW: | - zaškol. obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 3 osôb v mieste plnenia a to v nevyhnutnom rozsahu na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke |
| Názov |
| I. ZMLUVA: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky funkčnej špecifikácie. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ bezodkladne vzorky produktov dodávateľa na overenie skutočnosti, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k príslušnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na produkt, špecifikované odberateľom pri zadávaní zákazky do EKS. |
| II. CENA: Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
| V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
| Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeranú ziskovú prirážku. |
| III. SPôSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciou produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek. Vlastný návrh musí obsahovať: a) názov ponúkaného modelu VPN koncentrátoru, b)Datashift ponúkaného VPN koncentrátoru, detailný opis jeho technických špecifikácii, |
| c) celkovú cenu ponúkaného modelu vrátane príslušenstva a rozpočet podľa položiek v EUR bez a s DPH, d)štruktúru celkovej ceny. |
| Po akceptácii návrhu plnenia Objednávateľ pripraví vlastnú infraštruktúru na dodanie predmetu plnenia. Dodávateľ je povinný vykonať dodanie predmetu plnenia najneskôr do 10 kalendárnych dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti vlastnej infraštruktúry na inštaláciu a implementáciu predmetu plnenia. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
| Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa. |
| Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar nový (továrensky vyrobený), originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave, v požadovanom množstve a zapečatený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
| Podmienkou úspešného plnenia predmetu zmluvy je obojstranná akceptácia pozitívneho výsledku záverečných testov a podpis Akceptačného protokolu. |
| IV.FAKTURÁCIA |
| Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
| Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo |
| novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej, alebo kompletnej faktúry objednávateľovi. Zmluvné strany sa dohodli, že v takom prípade nie je objednávateľ v omeškaní so splnením svojho záväzku a dodávateľ nemá nárok na úrok z omeškania. |
| Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
23.09.2019 10:00 — 15.10.2019 10:00
1,00 celok
82 292,40
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciou produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek. Vlastný návrh musí obsahovať: a) názov ponúkaného modelu VPN koncentrátoru, b) Datashift ponúkaného VPN koncentrátoru, detailný opis jeho technických špecifikácii, c) celkovú cenu ponúkaného modelu vrátane príslušenstva a rozpočet podľa položiek v EUR bez a s DPH, d) štruktúru celkovej ceny.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2019 10:12
17.09.2019 10:00
17.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.09.2019 09:47 - Vstupná ponuka | 81 990,00 | € | Cena s DPH |
| 17.09.2019 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 81 990,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: