• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2019 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2019 10:50

Detail zákazky Z201926761

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2019 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2019 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2019 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2019 10:50

Základné údaje

Z201926761

OF-198693

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4211542

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

VPN koncentrátor

Hardvérový; firewall; dátové zariadenia; archivačné a čítacie zariadenia; integrované siete; dopravné služby;

  • 32580000-2 - Dátové zariadenia
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30233000-1 - Archivačné a čítacie zariadenia
  • 32413000-1 - Integrované siete
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. VPN koncentrátor
Funkcia
Predmetom zákazky je Hardvérový firewall High pár availability s nižšie uvedenými vlastnosťami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hardvérový firewall High pár availability (HA pár) celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenie: 2 kusy HW zariadení zapojených v režime HA pár (vysoká dostupnosť)
Rozhrania a moduly pre jedno zariadenie: minimálne počty a druhy portov a slotov nachádzajúcich sa súčasne na jednom zariadení: 2 x Hardware Accelerated 1O GE SFP+ Slots; 16 x Hardware Accelerated GE SFP Slots;
Rozhrania a moduly pre jedno zariadenie: 16 x Hardware Accelerated GE RJ45 Ports; 2 x GE RJ45 Management / HA Ports; 1 x USB Ports Client; 2 x USB Ports Server; 1 x Console Port;
Možnosti pripojenia pre jedno zariadenie: 1 GE SFP LX Transceiver Module; 1 GE SFP RJ45 Transceiver Module; 1 GE SFP SX Transceiver Module; 1O GE SFP+ Transceiver Module, Short Range; 1O GE SFP+ Transceiver Module, Long Range;
Možnosti pripojenia pre jedno zariadenie: 1O GE SFP+ Active Direct Attach Cable;
Interné úložisko pre jedno zariadenie: minimálne 1x 256 GB SSD;
Výkonové parametre systému - dátová priepustnosť a kapacita pre jedno zariadenie: IPv4 Firewall Throughput (1518 / 512 / 64 byte, UDP) minimálne 52 / 52 / 33 Gbps; Firewall Latency (64 byte, UDP) minimálne 3 µs; Concurrent Sessions (TCP) minimálne 11 Million;
Výkonové parametre systému - dátová priepustnosť a kapacita pre jedno zariadenie: New Sessions/Second (TCP) minimálne 280 000; Firewall Policies minimálne 100 000; IPsec VPN Throughput (512 byte) minimálne 25 Gbps; Gateway-to-Gateway IPsec VPN Tunnels minimálne 20 000;
Výkonové parametre systému - dátová priepustnosť a kapacita pre jedno zariadenie: Client-to-Gateway IPsec VPN Tunnels minimálne 100 000; SSL-VPN Throughput minimálne 3.6 Gbps; Concurrent SSL-VPN Users (požadované maximum, Tunnel Mode) 10 000;
Škálovateľnosť a zapojenie pre jedno zariadenie: až do 128 zariadení; až do 4096 AP a 1024 tunelov; až do 20 000 tokenov; až do 20 000 klientov;
Podpora HA: Vysoká dostupnosť minimálne s možnosťou Active-Active, Active-Passive alebo Clustering;
Prevedenie pre jedno zariadenie: rack, maximálna výška 2RU, celkovo za HA pár 4RU
Napájanie pre jedno zariadenie: 100-240V AC, 50-60 Hz; redundantné, vymeniteľné bez nutnosti prerušenia prevádzky zariadenia; tepelné vyžarovanie max. 753,40 BTU/h
Certifikácie pre jedno zariadenie: ICSA Labs: Firewall, IPsec, SSL-VPN;
SW podpora pre jedno zariadenie: podpora poskytovaná výrobcom zariadení minimálne na úrovni 24 hodín, 7 dní v týždni (ďalej len „24x7") vrátane manažmentu servisných požiadaviek;
SW vlastnosti pre jedno zariadenie: Cloud Manager - možnosť manažmentu a konfigurácie ďalších zariadení z jednej centrálnej konzoly;
Záruka a podpora pre jedno zariadenie: minimálne 36 mesiacov
Inštalácia a implementácia HW: - fyzická inštalácia v priestoroch Objednávateľa
Inštalácia a implementácia HW: - súčasťou dodávky musí byť HW vybavenie nevyhnutné pre zapojenie zariadení do existujúcej infraštruktúry CISCO minimálne v počte 8ks 10 GE SFP+ Transceiver Module. - nakáblovanie a označenie
Inštalácia a implementácia HW: - komplexná konfigurácia podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane integrácie do existujúceho produkčného prostredia Objednávateľa - konfigurácia zariadení podľa požiadaviek Objednávateľa
Inštalácia a implementácia HW: - akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie a preukázanie vysokej dostupnosti po implementácii
Inštalácia a implementácia HW: - zaškol. obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 3 osôb v mieste plnenia a to v nevyhnutnom rozsahu na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky funkčnej špecifikácie. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ bezodkladne vzorky produktov dodávateľa na overenie skutočnosti, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k príslušnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na produkt, špecifikované odberateľom pri zadávaní zákazky do EKS.
II. CENA: Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeranú ziskovú prirážku.
III. SPôSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciou produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek. Vlastný návrh musí obsahovať: a) názov ponúkaného modelu VPN koncentrátoru, b)Datashift ponúkaného VPN koncentrátoru, detailný opis jeho technických špecifikácii,
c) celkovú cenu ponúkaného modelu vrátane príslušenstva a rozpočet podľa položiek v EUR bez a s DPH, d)štruktúru celkovej ceny.
Po akceptácii návrhu plnenia Objednávateľ pripraví vlastnú infraštruktúru na dodanie predmetu plnenia. Dodávateľ je povinný vykonať dodanie predmetu plnenia najneskôr do 10 kalendárnych dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti vlastnej infraštruktúry na inštaláciu a implementáciu predmetu plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar nový (továrensky vyrobený), originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave, v požadovanom množstve a zapečatený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Podmienkou úspešného plnenia predmetu zmluvy je obojstranná akceptácia pozitívneho výsledku záverečných testov a podpis Akceptačného protokolu.
IV.FAKTURÁCIA
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo
novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej, alebo kompletnej faktúry objednávateľovi. Zmluvné strany sa dohodli, že v takom prípade nie je objednávateľ v omeškaní so splnením svojho záväzku a dodávateľ nemá nárok na úrok z omeškania.
Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

23.09.2019 10:00 — 15.10.2019 10:00

1,00 celok

82 292,40

Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciou produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek. Vlastný návrh musí obsahovať: a) názov ponúkaného modelu VPN koncentrátoru, b) Datashift ponúkaného VPN koncentrátoru, detailný opis jeho technických špecifikácii, c) celkovú cenu ponúkaného modelu vrátane príslušenstva a rozpočet podľa položiek v EUR bez a s DPH, d) štruktúru celkovej ceny.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2019 10:12

17.09.2019 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2019 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 575
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2019 09:47 - Vstupná ponuka 81 990,00 € Cena s DPH
17.09.2019 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 81 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS