607304
Stredná zdravotnícka škola
Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK
50035151
Ľuboš Cudziš
A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Upratovacie služby
Upratovacie služby, čistiace a dezinfekčné služby
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vykonávanie upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb pre obstarávateľa zákazky s miestom výkonu práce v Bratislave. |
Obstarávateľ PZ požaduje kompletné vnútorné upratovanie a čistenie priestorov v suteréne a prízemí v objekte zadávateľa predmetu zákazky. Celková plocha na čistenie a upratovanie je: 794,09 m2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plocha na upratovanie celkom | m2 | 794,09 | ||
1. Priestory školských zubných ambulancií, plocha na upratovanie celkom | m2 | 57,95 | ||
1.1. Učebňa štud. odboru zubný asistent, typ po dlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 17,50 | ||
1.2. WC, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 0,80 | ||
1.3. Sklad, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 2,80 | ||
1.4. Šatňa, typ podlahy dlažba, typ steny maľovka | m2 | 2,50 | ||
1.5. Chodba typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 4,15 | ||
1.6. Ambulancia č. 1, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 17,30 | ||
1.7. Ambulancia č. 2, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 3,20 | ||
1.8. Vstupná chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň, presklenená stena 5,60 m2 | m2 | 9,70 | ||
2. Telocvičňa a súvisiace priestory, plocha na upratovanie celkom | m2 | 328,00 | ||
2.1. Telocvičňa, typ podlahy laminát, typ steny maľovka a drevený obklad, typ okien plastový rám + sklenená náplň | m2 | 244,00 | ||
2.2. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 9,30 | ||
2.3. Kabinet TSV typ podlahy koberec, typ steny maľovka, typ okna plastový rám + sklenená výplň | m2 | 15,50 | ||
2.4. Chodba typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 15,70 | ||
2.5. Vnútorné schodište, typ schodníc lakované drevo, typ steny maľovka | m2 | 2,50 | ||
2.6. Vnútorná podesta, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 1,00 | ||
2.7. Serverovňa, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 27,70 | ||
2.8. Chodba - prístupová časť do budovy, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, presklenené 2 - krídlové dvere v kovovom ráme 7 m2 | m2 | 12,30 | ||
3. Suterén 2 - šatne, sprchy, umyváreň, WC, plocha na upratovanie celkom | m2 | 43,40 | ||
3.1. Vnútorné podesty, typ podlahy PVC, typ steny maľovka a olejový sokel | m2 | 5,20 | ||
3.2.Vnútorné schodište, typ podlahy teraso, typ steny maľovka a olejový sokel | m2 | 3,90 | ||
3.3. Umyváreň a šatňa, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad a maľovka | m2 | 34,30 | ||
4. Prízemie 2 - plocha na upratovanie celkom | m2 | 91,43 | ||
4.1. Knižnica, typ podlahy laminát, typ steny maľovka, typ okna plastový rám + sklenená výplň | m2 | 32,00 | ||
4.2. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka a olejový sokel | m2 | 20,70 | ||
4.3. WC, typ podlahy dlažba, typ steny maľovka a keramický obklad | m2 | 6,60 | ||
4.4. Galéria, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 32,13 | ||
5. Suterén 3 - plocha na upratovanie celkom | m2 | 217,85 | ||
5.1. Kabinet štud. odboru masér (MAS), typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 10,50 | ||
5.2. Učebňa MAS 1, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 80,00 | ||
5.3. Kúpeľňa, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad a maľovka | m2 | 3,70 | ||
5.4. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, obklad sklobetón 4,8 m2 | m2 | 9,60 | ||
5.5. Učebňa MAS 2, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 43,00 | ||
5.6. Sprchy, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka | m2 | 8,15 | ||
5.7. Šatňa, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 14,30 | ||
5.8. WC, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka | m2 | 1,20 | ||
5.9. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka | m2 | 44,00 | ||
5.10. Miestnosť upratovačky, č. 015, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka | m2 | 0,90 | ||
5.11. WC. m. č. 014, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka | m2 | 2,50 | ||
6. Vnútorné schodisko - upratovacia plocha celkom | m2 | 55,46 | ||
6.1. Vnútorné podesty, typ podlahy PVC, typ steny olejový sokel + maľovka | m2 | 11,80 | ||
6.2. Vnútorné schodisko, typ podlahy PVC, typ steny olejový sokel + maľovka | m2 | 7,70 | ||
6.3. Vnútorné podesty, typ podlahy kamenina, typ steny olejový sokel + maľovka | m2 | 14,96 | ||
6.4. Vnútorné schodisko, typ podlahy kamenina, typ steny olejový sokel + maľovka | m2 | 21,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Harmonogram upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb: | Priestory uvedené v bodoch: 1.1. - 1.8.; 2.1. - 2.8; 3.1. - 3.3; 4.1 - 4.4.; 5.1 - 5.11; 6.1 -6.4. |
Pravidelné denné upratovanie | Vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek v košoch podľa potreby |
Pravidelné denné upratovanie | Vyčistenie priehradiek v laviciach |
Pravidelné denné upratovanie | Triedenie plastov a papiera, odnos odpadu do kontajnerov |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie podláh vo všetkých učebniach, knižnici, ambulanciách, kabinetoch, telocvični, na chodbách, a schodištiach (schodisku) |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie a dezinfekcia umývadiel, sprchovacích kútov a sociálnych zariadení, leštenie batérií (15 umývadiel, 4 sprchovacie kúty, 20 batérií, 6 toaliet, 1 pisoár, 1 výlevka) |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie 2 liniek v ambulancii |
Pravidelné denné upratovanie | Čistenie dverí na miestach najčastejších dotykov |
Pravidelné denné upratovanie | Utieranie prachu na nábytku, skriniach, laviciach, stoloch (iba na voľnom priestore, dokumentami nehýbať) |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie školských tabúľ v učebniach |
Pravidelné denné upratovanie | Dôkladná kontrola uzatvorenia okien po ukončení práce na pridelenom úseku |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Vysávanie prachu v kabinete TSV: koberec (15,5, m2), 4 ks čalúnené stoličky, sedacia pohovka |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Umytie a dezinfekcia lavíc a priehradiek v laviciach, stoličiek a stolov |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Umytie parapetných dosiek a plôch pod výhrevnými telesami |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Umytie a dezinfekcia smetných košov |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Dezinfekcia kľučiek |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Vyleštenie všetkých sklenených plôch, vrátane zrkadiel, 12,56 m2 |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Umytie a dezinfekcia keramických obkladov v sociálnych zariadeniach, sprchách a kabinetoch, plocha obkladov spolu 179,83 m2 |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Umytie lavičiek telocvični, šatniach |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Dôkladné vydrhnutie a dezinfekcia všetkých podláh |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Výmena uterákov a kuchynských utierok - odovzdanie a vyzdvihnutie na vrátnici školy |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Vymetanie alebo vysávanie pavučín |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Umytie všetkých dverí, drevených kovových aj presklených, zárubní dezinfekčným prostriedkom, plocha dverí spolu 113,85 m2 |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Utretie prachu z obrazov |
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) | Dôkladné ošetrenie nábytku prípravkom na daný typ nábytku |
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) | Vyčistenie vypínačov |
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) | Vydrhnutie nášľapných hrán na schodoch |
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) | Umytie zábradlia na pridelenom úseku |
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) | Umytie presklených stien (sklobetón) 15,20 m2 |
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) | Vysávanie prachu zo žalúzií a výhrevných telies |
Upratovanie ročne (1 x): počas jarných prázdnin od 17.02.2020 do 21.02.2020 | Vyčistenie výhrevných telies od prachu a ich umytie, 28 ks, 24,45 m2 |
Upratovanie ročne (1 x): počas jarných prázdnin od 17.02.2020 do 21.02.2020 | Umytie žalúzií na oknách, 10,08 m2 (obojstranná plocha spolu), typ žalúzií plast |
Upratovanie ročne (1 x): počas jarných prázdnin od 17.02.2020 do 21.02.2020 | Umytie plast. rámov a skiel okien v zub. ambul., kab. TSV, knižnici, vnútor. schodisku, učebniach št. odb. masér, kabinete MAS, vnút. plocha spolu 160,04 m2, vonk. plocha spolu 119,58 m |
Upratovanie ročne (1 x): počas jarných prázdnin od 17.02.2020 do 21.02.2020 | Umytie a dezinfekcia 3 ks chladničiek |
Upratovanie ročne (1 x): počas jarných prázdnin od 17.02.2020 do 21.02.2020 | Umytie a dezinfekcia olejových náterov stien - soklov, plocha spolu 107,35 m2 |
Upratovanie ročne (1 x): počas jarných prázdnin od 17.02.2020 do 21.02.2020 | Umytie a dezinfekcia zábradlia- z oboch strán (oceľový rám, sklenená výplň, drevené madlo), plocha spolu 51,20 m2 |
Názov |
Vybraný dodávateľ bude vykonávať upratovacie, čistiace, dezinfekčné a súvisiace služby v pracovných dňoch, v čase od 15.00 h do 18.30 h pri dennom a mesačnom upratovaní; pri upratovaní (1 x ročne) - počas jarných prázdnin v čase od 8.00 h do 11.30 h. Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky od 10.09.2019 do 23.06.2020. |
PLATOBNÉ PODMIENKY |
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinf. materiálov, čistiacich prostr., pracov. pomôcok, potrebnej techniky, ako aj náklady na mzdu a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. |
Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný túto uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie mesačného poplatku o zmluvnú pokutu 10 % z dohodnutej ceny služby. |
PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby. |
Poskytovateľ bude pri zabezpečení služby používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučuje poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objekte objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je objednávateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, nahradí škody, ktoré spôsobil objednávateľovi svojou činnosťou. |
Poskytovateľ je povinný vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa). |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. |
Poskytovateľ ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a že ide o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace v čase uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. |
V prípade zmien zamestnancov musí poskytovateľ aktualizovať zoznam a bezodkladne odsúhlasiť so zodpovednou osobou objednávateľa. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. |
Poskytovateľ je povinný v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR alebo akéhokoľvek iného dôvodu zabezpečiť náhradu do 12 (dvanástich) hodín. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, WC kefy, vrecia do košov a pod.), čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami. |
Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy. |
V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa , v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími a čistiacimi prácami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku. |
Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. |
Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov), pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú. |
Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzku dodávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno - organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu nimi vykonávanej práce. |
Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, skenery a pod.) nachádzajúcim sa v mieste výkonu práce nad rozsah vykonávania dohodnutých predmetných služieb. |
Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ sa zaväzuje: |
Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. |
Zabezpečiť, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa v dohodnutom termíne, a to od 15.00 h do 18.30 h. |
Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovednú osobu, ktorá bude kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce. |
Zabezpečiť poskytovateľovi priestor na uskladnenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE |
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
Poskytovateľ je povinný do siedmich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní uprat. a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť min. po dobu trvania zmluvy. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ("ďalej len ZRPVS") zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
10.09.2019 15:00 — 23.06.2020 18:30
1,00 celok
4 659,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.09.2019 13:24
05.09.2019 13:30
05.09.2019 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2019 19:37 - Vstupná ponuka | 4 659,98 | € | Cena s DPH |
04.09.2019 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 619,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: