30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Školenie vodičov podľa ADR
základné školenie vodičov ADR, základné školenie rozšírené o triedu 1
Služba
1. Školenie vodičov podľa ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Výpis z registra partnerov verejného sektora | Áno |
Zapísanie v zozname konečných užívateľov na Úrade pre verejné obstarávanie SR | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania a výpis z registra partnerov verejného sektora v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Kurz/školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 22.11. 2019 |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
09.09.2019 08:58 — 08.11.2019 08:58
8,00 ks
1 722,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.09.2019 09:02
05.09.2019 14:00
05.09.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.09.2019 10:49 - Vstupná ponuka | 1 720,00 | € | Cena bez DPH |
03.09.2019 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 720,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: