17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Televízor + držiak na stenu
Televízor, držiak na stenu
Tovar, Služba
1. Televízor min. 50"
|
|
---|---|
Funkcia |
Televízor min. 50" |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Televízor | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
druh televízora | LED |
Uhlopriečka: | min. 50" (125 cm) |
Priemerná ročná spotreba energie | max. 126 kWh |
DVB-T tuner | áno |
DVB - T2 | áno |
DVB-S/S2 | áno |
DVB-C/C2 | áno |
Smart TV | áno |
4K TV | áno |
Formát obrazovky | 16:9 |
Rozlíšenie | 3840 x 2160 |
Podpora HDR | áno |
Hĺbka farieb | 10 bit |
USB port | áno |
Počet HDMI vstupov | min. 3 |
Vstup pre satelitnú parabolu | áno |
Počet SCART vstupov | min. 2 |
Wi-Fi | áno |
HbbTV | áno |
LAN konektor | áno |
Podpora kodeku H.265 HEVC | áno |
2. Nástenný držiak
|
|
---|---|
Funkcia |
nástenný držiak |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nástenný držiak | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nástenný držiak k položke č. 1 | |
pre uhlopriečky: | min. 50 " |
nosnosť | max. 40 kg |
kompatibilita VESA: | 75 x 75, 100 x 100, 200 x 100, 200 x 200, 400 x 400 |
Minimálna rozteč: | 50 x 50 mm |
Maximálna rozteč: | 410 x 400 mm |
vzdialenosť od steny: | 7 - 43 cm |
možnosť vyklopenia: | 12° (náklon dolu) |
rozmery držiaka (v x š x h): | 42,5 x 45,8 x 7 cm |
možnosť otočenia (vpravo/vľavo) | ± 45° |
materiál: | oceľ |
korekcia roviny: | +/- 2° |
poistka proti vysadeniu | áno |
diely pre inštaláciu držiaku na TV: | skrutky, poistné podložky, dištančné podložky,hmoždinky |
Názov |
1 POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
5.POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- Do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, |
- Na dohodnuté miesto plnenia, |
- V pracovný deň od 9:00 do 14:00 hod. |
- S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- So servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol, |
6.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
7.Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude dodací list. |
8.Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
9.Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
10.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,2 a11uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
17.09.2019 08:00 — 23.09.2019 14:00
2,00 ks
373,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2019 10:18
06.09.2019 10:45
06.09.2019 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2019 08:26 - Vstupná ponuka | 373,00 | € | Cena bez DPH |
04.09.2019 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 370,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: