37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
36498548
ŠTÝL - IVANOV s.r.o.
23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Vibračné valce ručne vedené
valec na hutnenie asfaltových plôch
Tovar, Služba
1. Vibračné valce ručne vedené
|
|
---|---|
Funkcia |
Vibračný valec ručne vedený s vodiacim kolesom na ovládanie pohybu do strán s použitím na hutnenie asfaltových plôch a zemín pomocou vlastnej váhy zariadenia a vibrácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vibračný valec ručne vedený | ks | 5 | ||
Šírka behúňa | cm | 70 | ||
Odstredivá sila | kN | 20 | ||
Frekvencia úderu | Hz | 55 | ||
Výkon motora | kW | 5 | ||
Stúpavosť | ° | 20 | ||
Pojazdná rýchlosť vpred | km/hod. | 0 | 5 | |
Celková hmotnosť | kg | 950 | 1050 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Motor | dieselový |
Elektrické štartovanie | áno |
Hydrostatický pohon pojazdu | áno |
Mechanický pohon vibrátora s elektromagnetickou spojkou | áno |
Plynulé nastavenie smeru a rýchlosti pojazdu | áno |
Všetky ovládacie prvky na rukoväti | áno |
Bezpečnosť | parkovacia brzda |
Centrálne závesné oko na nakladanie a skladanie | áno |
Počítadlo motohodín | áno |
Riadiace koleso | áno |
Škrabák a kropenie | áno |
Záruka | 24 mesiacov |
Rok výroby | 2018-2019 |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky, zahrnie okrem samotnej dodávky strojov aj dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie strojov najneskôr do 90 kal. dní po doručení oznámenia objednávateľa dodávateľovi v zmysle bodu 10 na základe predchádzajúceho telefonického, resp. písomnej dohody so zástupcom objednávateľa. |
3. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: kľúče, komletnú dokumntáciu, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený pracovný stroj. |
5. Počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena chybných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Chybným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ. |
6. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia predmetu zmluvy. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
7. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu od jeho nahlásenia do 24 hodín, |
8. Objednávateľ požaduje zabezpečenie záručného a pozáručneho servisu min. na 1 mieste na území SR, resp. v sídle objednávateľa. |
9. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, |
c) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
10. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 9 a do troch pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 9 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 9 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c ) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
11. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja. Školenie v počte min. 3 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
12. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa. |
14. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
15. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru t.j. vibračných valcov ručne vedených. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, protokol o spotrebe PHM, prípadne ďalšie doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
16. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
17. Miestom dodania predmetu zákazky je sídla objednávateľa v mestách: Bardejov, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa |
18. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
19. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu do piatich kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
20.. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Prešovský, Slovenská republika
10.09.2019 07:00 — 11.11.2019 15:00
5,00 ks
58 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2019 10:07
05.09.2019 10:00
05.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2019 14:33 - Vstupná ponuka | 58 800,00 | € | Cena s DPH |
29.08.2019 21:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 699,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: