35850370
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Prešovská 48, Bratislava, 82646, SVK
48157716
Filson Slovakia s.r.o.
41, Dechtice, 91953, SVK
Čistiace a hygienické potreby - Náplň do ostrekovačov áut
náplň do ostrekovačov áut
Tovar
1. Čistiace prípravky
|
|
---|---|
Funkcia |
Náplň do ostrekovačov áut na čistenie skiel |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zimná náplň do ostrekovačov áut do - 40 °C 3 l. | ks | 500 | ||
Letná náplň do ostrekovačov áut 3 l. | ks | 500 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien v EUR bez DPH do päť (5) dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar špecifikovaný v zmluve. |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok. Množstvo a druh objednávaného tovaru uvádza (objednáva) objednávateľ vždy na tlačive „Nákupná objednávka“, odvolávajúcej sa na číslo uzatvorenej zmluvy. Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu všetok tovar uvedený v konkrétnej Nákupnej objednávke v rámci jednej dodávky. |
Ak sa v Nákupnej objednávke uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením, ale len za predpokladu že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti výrobku pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky výrobku. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov. V takomto prípade objednávateľ požaduje do troch (3) dní od oznámenia dodávateľa o záujme dodať ekvivalentný výrobok, predloženie vzorky na odsúhlasenie dodávky. |
Ak ekvivalentné riešenie nebude spĺňať podmienku prostriedku rovnakých alebo lepších parametrov, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar, ktorý spĺňa všetky predpísané technické a bezpečnostné parametre podľa platnej právnej úpravy, vrátane právnej úpravy EÚ a ktorý je bez akýchkoľvek technických vád a právnych vád. Spolu s tovarom je predávajúci povinný dodať kupujúcemu všetky doklady potrebné k prevodu tovaru na kupujúceho a k riadnemu užívaniu a/alebo využitiu tovaru na stanovený a/alebo obvyklý účel. |
Ku tovaru ktorý je predmetom tejto zákazky, požaduje objednávateľ pripojiť aj karty bezpečnostných údajov, certifikáty, licencie, záručné listy a pod. v slovenskom jazyku. Všetky požadované doklady týkajúce sa celej zákazky, je treba priložiť najneskôr pri dodávke tovaru podľa Nákupnej objednávky. |
Jednotlivé uvedené množstvá sú predpokladanými množstvami. Objednávateľ si vyhradzuje právo po dohode s dodávateľom v prípade potreby zmeniť množstvo tovaru za menšie, respektíve väčšie u jednotlivých položiek, pri zachovaní jednotkových cien, prípadne za iný druh tovaru do výšky plnenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ, resp. jeho oprávnená osoba je oprávnená tovar neprevziať v prípade, ak: a) nespĺňa špecifikáciu stanovenú v tejto zmluve, b) nie je dodaný v dohodnutej kvalite,c) má zjavné vady,d) nie sú odovzdané potrebné doklady ako faktúra, dodací list, prepravný list |
Na základe dohody zmluvných strán sa uzatvára táto zmluva na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do dvanástich (12) mesiacov, maximálne však do vyčerpania finančného limitu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať stanovený finančný limit. |
Jednotlivé jednotkové ceny tovaru zahŕňajú aj cenu za dopravu tovaru na miesto plnenia, naloženie a vyloženie tovaru, balenie a za iné plnenia potrebné pre účely riadneho dodania tovaru na základe Nákupnej objednávky. |
Predávajúci sa zaväzuje fakturovať kúpnu cenu za dodaný tovar v jednotkových cenách podľa špecifikácie tovaru. K fakturovanej cene bude uplatnený režim DPH podľa platných právnych predpisov. |
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ na základe faktúr vystavených dodávateľom. Dodávateľ vystaví a predloží faktúru pri dodaní tovaru. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, vrátane rozdelenia predmetu fakturácie na jednotlivé druhy dodaných tovarov a služieb v zmysle ustanovení § 74 ods. 1 písm. f) tohto zákona (rozpis položiek), a ako prílohu doklad o dodaní podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a potvrdenú kópiu objednávky zaslanej kupujúcim, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na prepracovanie resp. doplnenie, v tomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti faktúry. |
Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom doručenia a prevzatia opravenej faktúry podateľňou v sídle objednávateľa. |
Lehota splatnosti každej faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote najneskôr do siedmich (7) pracovných dní po doručení Nákupnej objednávky. Za doručenie Nákupnej objednávky sa považuje deň jej doručenia e-mailom na e-mailovú adresu určenú dodávateľom. |
Na základe dohody zmluvných strán bude dodávka splnená jej odovzdaním objednávateľovi v mieste dodania. Tovar za objednávateľa v mieste dodania prevezme objednávateľom poverená osoba – skladník. |
Dodávka tovaru je možná v pracovné dni v čase od 07:00 do 15:00hod. Dodávateľ je povinný oznámiť čas dodávky tovaru najmenej 24 hod vopred. |
Objednávateľ je oprávnený zamedziť vstup do miesta dodania: a) osobám, ktoré sú pod vplyvom alkoholu, b) dopravným prostriedkom, ktoré nespĺňajú podmienky prevádzky na pozemných komunikáciách (ak tieto sú na takúto prevádzku určené), c) dopravným prostriedkom a strojom, ktorých zlý technický stav (podľa posúdenia objednávateľa) môže spôsobiť škodu na majetku alebo na zdraví. |
Dodávateľ sa zaväzuje v mieste dodania a v priestoroch objednávateľa: a) dodržiavať predpisy týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarom a dopravných predpisov, ako aj interných predpisov kupujúceho o bezpečnosti a o pohybovaní sa v predmetných priestoroch, b) riadiť sa inštrukciami objednávateľa, alebo oprávnenej osoby objednávateľa, c) predchádzať ich znečisteniu (napr. vysypaním nakládky a pod.). |
Vady dodaného tovaru a vzniknuté škody sa primerane riadia v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka (§ 422 a nasl.). V prípade, ak má tovar vady, objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať a požadovať dodanie tovaru bez vád. Dodávateľ sa v tomto prípade zaväzuje dodať nový tovar bez vád v termíne najneskôr do piatich (5) dní odo dňa reklamácie tovaru objednávateľom. Náklady spojené s dodávkou nového tovaru hradí dodávateľ. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak tovar nebude spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Nákupnou objednávkou, tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v Nákupnej objednávke, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný), alebo nebudú predložené všetky požadované doklady. |
Odstúpiť od zmluvy môže kupujúci v prípade akéhokoľvek nedodržania dohodnutých podmienok predávajúcim. Odstúpenie je účinné dňom jeho písomného doručenia predávajúcemu. |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. |
Objednávateľ ako prevádzkovateľ osobných údajov týmto informuje dodávateľa, že jeho osobné údaje, resp. osobné údaje jeho štatutárneho orgánu a jeho kontaktných osôb podľa tejto zmluvy ako dotknutých osôb, spracúva v rozsahu: titul, meno, priezvisko, email, telefónne číslo, na účel uzatvorenia a plnenia tejto zmluvy. Osobné údaje štatutárneho orgánu dodávateľa objednávateľ spracúva na právnom základe plnenia zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR) a jeho kontaktných osôb na základe oprávneného záujmu na riadnom a včasnom plnení tejto zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR). |
Dané osobné údaje budú spracúvané a uchovávané po dobu trvania zmluvného vzťahu a do uplynutia premlčacej doby na uplatnenie práv zo zmluvného vzťahu. Získané osobné údaje nepodliehajú profilovaniu ani automatizovanému rozhodovaniu. Objednávateľ nezamýšľa prenos osobných údajov do tretej krajiny ani medzinárodnej organizácii |
Na základe písomnej žiadosti alebo osobne u objednávateľa majú tieto dotknuté osoby právo: (i) žiadať o prístup k svojim osobným údajom a o opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov; (ii) namietať spracúvanie svojich osobných údajov; (iii) na prenosnosť osobných údajov; (iv) podať návrh na začatie konania na Úrade na ochranu osobných údajov SR. Ďalšie informácie o spracúvaní osobných údajov je možné nájsť aj na webovej stránke objednávateľa. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa so spracúvaním osobných údajov dotknutých osôb u objednávateľa oboznámil a zaväzuje sa bez zbytočného odkladu pod podpise zmluvy oboznámiť aj ostatné dotknuté osoby s informáciami o spracúvaní ich osobných údajov u objednávateľa. |
Ďalšie vzťahy v tejto zmluve neupravené sa primerane riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
Hlohová 46, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
2 035,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2019 10:45
05.09.2019 10:00
05.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.08.2019 10:58 - Vstupná ponuka | 2 034,90 | € | Cena bez DPH |
05.09.2019 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 969,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: