31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Monoklimatická chladnička voľne stojaca
chladnička
Tovar, Služba
1. Monoklimatická chladnička
|
|
---|---|
Funkcia |
Monoklimatická chladnička, voľne stojaca, jednodverová, bez mraziaceho priestoru |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monoklimatická chladnička | ks | 1 | ||
Celkový objem | liter | 300 | 340 | |
Šírka | mm | 600 | ||
Výška | mm | 1 800 | ||
Hĺbka | mm | 660 | ||
Hlučnosť | dB | 34 | 40 | |
Počet odkladacích plôch | ks | 6 | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Energetická trieda: | A++ |
Farba | biela |
Automatické odmrazovanie chladničky | áno |
Zmena otváranie dverí | áno |
FreshSense | áno |
Automatická deaktivácia | áno |
Odkladacie plochy | z bezpečnostného skla, výškovo nastaviteľné, |
Priehradky na dverách | áno |
Led osvetlenie | áno |
Klimatická trieda | SN - T |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa a odsúhlasenie. |
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Záručná doba je 24 mesiacov. |
V cene je zahrnuté: doprava, uvedenie do prevádzky, zaučenie obsluhy, kompletná používateľská dokumentácia v slovenskom jazyku, záručný servis. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov. |
Záruka a servis na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. |
Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 48 hodín od ich oznámenia Obstarávateľom, ak pôjde o vadu, ktorá by mohla spôsobiť alebo spôsobila na predmete zákazky vznik havarijného stavu. |
Obstarávateľ požaduje pred spustením do prevádzky predložiť revízne správy elektroinštalácie. |
Obstarávateľ zálohu neposkytuje. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.09.2019 12:39
1,00 ks
461,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2019 12:41
30.08.2019 12:45
30.08.2019 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.08.2019 13:39 - Vstupná ponuka | 460,00 | € | Cena bez DPH |
27.08.2019 01:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 459,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: