36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce.
Zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Služba
1. Zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 3,9 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 2800,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stravná poukážka musí byť označená názvom a logom dodávateľa, nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jej platnosti, číselným alebo čiarovým kódom, termoaktívnym bodom a vodotlačou alebo inými ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač cenných papierov. |
Stravné poukážky bude verejný obstarávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp.e-mailovej objednávky. Uchádzač je povinný dodať stravné poukážky v požadovanej hodnote a množstve, ktoré verejný obstarávateľ určí v objednávke a to najneskôr do jedného pracovného dňa od zadania objednávky. Uchádzač doručí predmet obstarávania na miesto dodania uvedené v objednávke. |
Uvedené množstvá sú predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody môžu byť znížené alebo zvýšené. |
Výška provízie musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zabezpečením a výrobou stravovacích poukážok a nápojových poukážok (napr. dopravu, poistenie, poplatok za vystavenie, balné, distribúciu...). |
Predávajúci je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. |
Predávajúci zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Predávajúci sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. predávajúci vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy na platbu jeho SP s minimálne 30 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Považská Bystrica. Ich zoznam predloží dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok. | Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke. |
Doba platnosti stravných poukážok. | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná. |
Orlové 300, 017 22 , Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
2
2 800,00 kus
10 920,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2019 14:52
30.08.2019 15:00
30.08.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.08.2019 14:59 - Vstupná ponuka | 10 920,00 | € | Cena bez DPH |
27.08.2019 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 919,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: