Z201926283
OF-198502
zrušená
37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
Nadstavba na asfaltový postrek
vysprávková súprava
Tovar, Služba
1. Nadstavba na asfaltový postrek
|
|
---|---|
Funkcia |
Vymeniteľná nadstavba na postrek asfaltovej emulzie určený na podvozok vozidla MB ACTROS 1841 AK. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem nádrže emulzie - využiteľný | l | 6000 | 8000 | |
Hrúbka tepelnej izolácie nádrže | mm | 80 | ||
Šírka odklopnej lišty | mm | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie nádrže | nerez |
Opláštenie nádrže | nerezový plech |
Ukazovateľ hladiny emulzie | mechanický |
Bitumenové čerpadlo odstredivé na postrek emulzie | áno |
Pohon nadstavby | dieslový motor |
Ohrev emulzie | naftový horák s reguláciou |
Riadenie postreku | automatická regulácia |
Ovládanie z kabíny so zabudovanou kamerou | áno |
Dávkovanie postreku emulzie podľa rýchlosti | 0,25-2,2 kg/m2 |
Zdvíhanie a spúšťanie lišty | hydraulické |
Vypínanie trysiek na celej lište naraz | áno |
Vypínanie jednotlivých trysiek | mechanicky |
Veľkosť trysiek | 2,8-150 mm |
Farba nadstavby | RAL 2011 |
Označenie nadstavby podľa platných noriem | áno |
Krytovanie časti nadstavby nerezom | áno |
Podperné nohy k uskladneniu nadstavby | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie novej nadstavby s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou do 15.12.2019. |
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode. |
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
6. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
7. Miestom dodania je sídlo oblasti objednávateľa - Prešov. |
8. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode a osvedčenie o evidencii. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
9. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
10. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
11. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy nadstavby pre minimálne dvoch zamestnancov. |
12. Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR. |
13. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
14. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
05.09.2019 07:00 — 16.12.2019 15:00
1,00 ks
69 715,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2019 11:28
02.09.2019 10:00
02.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: