30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35879335
ALCASYS Slovakia, a.s.
Staré grunty 36, Bratislava, 84104, SVK
Upgrade telekomunikačných systémov
upgrade, modernizácia, údržba, telekomunikačné systémy, Alcatel-Lucent OmniPCX
Tovar, Služba
1. Upgrade telekomunikačných systémov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je modernizácia telekomunikačných systémov upgradom mikrokódov na aktuálnu verziu, aby bolo možné zabezpečiť plnú servisnú podporu v rozsahu: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Analog Interfaces Board SLI16-2: 16 analog interfaces | ks | 40 | ||
2. Analog Interfaces board SLI8-2: 8 analog interfaces | ks | 4 | ||
3. VoIP32 daughterboard - 32 VoIP channels | ks | 8 | ||
4. Software license migration from OmniPCX Office to OXO Connect R3 with CPU change | ks | 44 | ||
5. PoxerCPU EE board and mass Storage daughter board | ks | 44 | ||
6. HP Generic Appliance Server for OmniPCX Enterprise from R12.2 | ks | 1 | ||
7. Cooling kit for Rack 1, 2nd and 3rt generation | ks | 5 | ||
8. Cooling kit for Rack 2 and Rack 3 | ks | 56 | ||
9. Voice mail, up to 30 hours storage software licence | ks | 2 | ||
10. Voice mail, 2 additional port software license | ks | 1 | ||
11. 1 Universal Telephony License for migration of OmniPCX Office to OXO Connect systems. Software Assurance mandatory | ks | 4191 | ||
12. OXO Connect software assurance | ks | 4191 | ||
13. OmniVista 8770 upgrade - User license | ks | 7150 | ||
14. OmniVista 8770 release 4.0. upgrade software license | ks | 1 | ||
15. OmniVista 8770 release 4.0 software pack DVD-R | ks | 1 | ||
16. OmniPCX Enterprise major software upgrade - 1 user | ks | 2350 | ||
17. Suse Linux SW license | ks | 2 | ||
18. Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise R12.2. software license | ks | 2 | ||
19. ENTERPRISE SPS restart 1 year over 2000 ext | ks | 1 | ||
20. 8770 NETWORK MANAGEMENT SPS restart 1 year | ks | 1 | ||
21. OPENTOUCH SPS restart 1 year | ks | 1 | ||
22. Inštalácia a konfigurácia upgrade do 32 users | ks | 7 | ||
23. Inštalácia a konfigurácia upgrade 33 - 100 users | ks | 18 | ||
24. Inštalácia a konfigurácia upgrade 101 - 200 users | ks | 18 | ||
25. Inštalácia a konfigurácia upgrade 200 - 1000 users | ks | 1 | ||
26. Inštalácia a konfigurácia upgrade nad 1000 users | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah inštalácie a konfigurácie: | On-site inštalácia |
- | - prípadná výmena hardware |
- | - záloha databázy a konfigurácie |
- | - upgrade mikrokódu (nový software release) |
- | - migrácia databázy a konfigurácie |
- | - testovanie prevádzky |
- | - update konfigurácie v centrálnom manažmente siete |
miesta plnenia - 45x: | Bratislava 5x, Poprad, Nové Zámky, Prievidza, Banská Bystrica, Trebišov, Považská Bystrica, Nitra, Dunajská streda, Žiar nad Hronom, Zvolen, Martin, Čadca 2x, Levice, Rožňava, Michalovce, |
- | Vranov nad Topľou, Spišská Nová Ves, Humenné, Komárno, Topoľčany, Stará Ľubovňa, Veľký Krtíš, Malacky, Galanta, Lučenec, Bardejov, Rimavská Sobota, Senica, Liptovský Mikuláš 2x, Snina, Svidník, |
- | Dolný Kubín, Pezinok, Senec, Revúca, Kysucké Nové Mesto, Myjava, Bytča. |
Názov |
I. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky č. 1 až 26 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (dodávka, inštalácia a konfigurácia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestom plnenia je: Bratislava 5x, Poprad, Nové Zámky, Prievidza, Banská Bystrica, Trebišov, Považská Bystrica, Nitra, Dunajská streda, Žiar nad Hronom, Zvolen, Martin, Čadca 2x, Levice, Rožňava, Michalovce, Vranov nad Topľou, Spišská Nová Ves, Humenné, Komárno, Topoľčany, Stará Ľubovňa, Veľký Krtíš, Malacky, Galanta, Lučenec, Bardejov, Rimavská Sobota, Senica, Liptovský Mikuláš 2x, Snina, Svidník, Dolný Kubín, Pezinok, Senec, Revúca, Kysucké Nové Mesto, Myjava, Bytča. |
3. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi meno/mená a e-mail/y kontaktnej osoby/kontaktných osôb v miestach plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
4. Lehota na dodanie predmetu zákazky/zmluvy uvedeného vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy pre podpoložky č. 1 až 26 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti je najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe preberacieho/akceptačného protokolu o dodaní predmetu zmluvy sumárne za všetky miesta plnenia potvrdeného oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Súčasťou protokolu budú čiastkové preberacie protokoly. |
6. Čiastkový preberací protokol za každé miesto plnenia musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy s dátumom a podpismi oprávnenými zástupcami dodávateľa a objednávateľa za každé miesto plnenia. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zákazky/zmluvy a podpísaním preberacieho/akceptačného protokolu o dodávke, inštalácií a o začatí poskytovania podpory poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu k faktúre. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený |
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100 000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklad o tom, že má minimálne dvoch kvalifikovaných zamestnancov pre prácu so systémom Alcatel-Lucent Omni PCX Office a Enterprise potvrdením výrobcu alebo platnými certifikátmi vydanými výrobcom s minimálnou úrovňou 1xACSE, 1xACFE, 1xAQPS, a to za každého kvalifikovaného zamestnanca. |
6. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
8. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
09.09.2019 07:00 — 03.10.2019 17:00
1,00 cena celkom
263 086,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2019 10:45
02.09.2019 10:30
02.09.2019 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2019 08:19 - Vstupná ponuka | 263 076,00 | € | Cena s DPH |
02.09.2019 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 262 663,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: