17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka WIFI siete
WIFI sieť
Tovar, Služba
1. Dodávka WIFI siete
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka WIFI siete je projekt, ktorý zabezpečí pokrytie rádiovým signálom na frekvencii 2.4GHz a 5 GHz pre prevádzku bezdrôtovej lokálnej siete objednávateľa pre požadované miesta.Technická špecifikácia predmetu zákazky je vrátane dopravy na miesto určenia objednávateľom predmetu zákazky, montáže, a uvedenia do prevádzky, inštalačných a konfiguračných prác, nastavenia a testovania v potrebnom rozsahu a zaškolenia poverených zamestnancov Objednávateľa predmetu zákazky. |
V rámci projektu budú obstarané potrebné licencie pre prevádzku siete v budovách určených objednávateľom. Sieť bude realizovať prevádzku dvoch úrovní interná sieť objednávateľa pre jeho zamestnancov a verejná časť, ktorá bude prepojená jen do verejného internetu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
JY678A /Aruba AP-303H (RW) Unified AP | ks | 20 | ||
H8A01A3#YJ4/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba AP-303H Support [for JY678A] | ks | 20 | ||
JY688A/AP-303H-MNTW Wall Mount Kit | ks | 20 | ||
Q9H62A/Aruba AP-515 (RW) Unified AP | ks | 9 | ||
H8A01A3#Y32/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba AP-515 Support [for Q9H62A] | ks | 9 | ||
Q9G71A/AP-MNT-MP10-D AP mount bracket 10-pack D [split order] | ks | 9 | ||
Q9H62A/Aruba AP-515 (RW) Unified AP | ks | 6 | ||
HC4J8E/Aruba 1Y FC NBD Exch AP-515 SVC [for Q9H62A] | ks | 6 | ||
Q9G71A/AP-MNT-MP10-D AP mount bracket 10-pack D [split order] | ks | 6 | ||
Q9H62A/Aruba AP-515 (RW) Unified AP | ks | 2 | ||
HC4J8E/Aruba 1Y FC NBD Exch AP-515 SVC [for Q9H62A] | ks | 2 | ||
R3J18A/AP-MNT-D AP mount bracket individual D: solid surface | ks | 2 | ||
JZ336A/Aruba AP-535 (RW) Unified AP | ks | 15 | ||
H8A01A3#YYE/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba AP 535 Support [for JZ336A] | ks | 15 | ||
Q9G71A/AP-MNT-MP10-D AP mount bracket 10-pack D [split order] | ks | 15 | ||
JW546AAE/Aruba LIC-AW Aruba Airwave with RAPIDS and VisualRF 1 Device License E-LTU | ks | 10 | ||
H8A01A3#ZXZ/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba AirWave 1 Dev E-LTU Supp [for JW546AAE] | ks | 10 | ||
JZ399AAE/Aruba ClearPass Cx000V VM Appliance E-LTU | ks | 2 | ||
H8A01A3#Y1U/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba ClearPass Cx000V VM E-LTU Supp [for JZ399AAE] | ks | 2 | ||
JZ400AAE/Aruba ClearPass NL AC 100 CE E-LTU | ks | 6 | ||
H8A01A3#Y1S/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba ClearPassNLAC 100CE E-LTU Supp [for JZ400AAE] | ks | 6 | ||
JZ436AAE/Aruba ClearPass NL OB 100 USR E-LTU | ks | 3 | ||
H8A01A3#Y1T/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba ClearPassNLOB100USR E-LTU Supp [for JZ436AAE] | ks | 3 | ||
JZ472AAE/Aruba ClearPass NL OG 100 EP E-LTU | ks | 3 | ||
H8A01A3#Y1R/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba ClearPassNLOG 100EP E-LTU Supp [for JZ472AAE] | ks | 3 | ||
JY728A/AP-CBL-SERU Console Adapter Cable | ks | 1 | ||
JW743A/Aruba 7210 (RW) 4p 10GBase-X (SFP+) 2p Dual Pers (10/100/1000BASE-T or SFP) Controller | ks | 1 | ||
H8A01A3#XA9/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba 7210 Controller Supp [for JW743A] | ks | 1 | ||
JW657A/Aruba PSU-350-AC 7200 Series S3500-24T S3500-48T and S3500-24F 350W AC Power Supply | ks | 1 | ||
H8A01A3#YA6/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba PSU-350-AC Support [for JW657A] | ks | 1 | ||
JW118A/PC-AC-EC Continental European/Schuko AC Power Cord | ks | 2 | ||
J9150D/Aruba 10G SFP+ LC SR 300m MMF Transceiver | ks | 4 | ||
JW743A/Aruba 7210 (RW) 4p 10GBase-X (SFP+) 2p Dual Pers (10/100/1000BASE-T or SFP) Controller | ks | 1 | ||
H8A01A3#XA9/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba 7210 Controller Supp [for JW743A] | ks | 1 | ||
JW118A/PC-AC-EC Continental European/Schuko AC Power Cord | ks | 1 | ||
J9150D/Aruba 10G SFP+ LC SR 300m MMF Transceiver | ks | 4 | ||
JZ106AAE/Aruba MM-VA-50 Mobility Master SW E-LTU | ks | 2 | ||
H8A01A3#WAK/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba MM-VA-50VM Master Appl Support [for JZ106AAE] | ks | 2 | ||
JW471AAE/Aruba LIC-ENT Enterprise (LIC-AP LIC-PEF LIC-RFP and LIC-AW) Licence Bundle E-LTU | ks | 52 | ||
H8A01A3#XS2/HPE 3Y Foundation Care NBD Exchange - HPE Aruba License Controller Bundle Supp [for JW471AAE] | ks | 52 |
Názov |
Prevádzka bezdrôtovej lokálnej siete bude v administratívnych budovách objednávateľa v Bratislave aTrenčíne.Na základe meraní dostupnosti rádiového signálu bola definovaná mapa rozloženie vysielacích bodov a typy vysielacích zariadení. Pre tento projekt boli definované vysielacie zariadenia AP 515, AP 535 a AP303H. V rámci projektu búdu obstarané potrebné licencie pre prevádzku siete v uvedených budovách. |
Záruka: 36 mesiacov v mieste inštalácie, 24x7 Záruka musí byť v rozsahu NBD (Next Business Day). Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zákazky objednávateľom, tzn. dňom prevzatia tovaru zákazníkom. |
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
V prípade ak cena Dodávateľa predmetu zákazky bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky / zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o verejnom obstarávaní") Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa predmetu zákazky v lehote určenej Objednávateľom predmetu zákazky doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 Zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak Dodávateľ predmetu zákazky v čase stanovenom Objednávateľom predmetu zákazky nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky / zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Miestom dodania je Bratislava a Trenčín; presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ predmetu zákazky poskytne Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. |
Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadení a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty zariadení, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť potvrdené výrobcom, alebo inoupríslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením.Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť certifikáty CE ponúkaných hardvérových zariadení, potvrdené výrobcom zariadení, platné certifikáty ISO 9001, ISO 20001 dodávateľa predmetu zákazky. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie, kompatibility a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa predmetu zákazky. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ predmetu zákazky musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od1.februára 2017. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa predmetu zákazky. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak Objednávateľovi predmetu zákazky nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Objednávateľ požaduje predložiť platné certifikáty HPE ARUBA Cetified ClerPass, Mobility Professional, Master Accredited Solutions Expert a Engagement an Analytics Professional minimálne za 2 certifikovaných expertov. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia tovaru, a to v sídle zákazníka. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: - bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov počas trvania záručnej doby, - vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, - nástup servisného technika na opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi, - odstránenie vád najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. |
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Názov | Upresnenie |
Príprava kabeláže ukončená dátovou zásuvkou pre AP 315, 335 | 35 ks |
Montáž AP 303, 315, 335 | 45 ks |
KELine patch kábel Cat 6A, STP, LSOH 0,5m | 45 ks |
KELine patch kábel Cat 6A, STP, LSOH 2m | 45 ks |
Základné nastavenie 52 ks AP | 2,5 hod. |
Zarackovanie, zapojenie a základná konfigurácia Aruba kontrolerov, HA | 5 hod. |
Inštalácia virtuálnej appliance Aruba Mobility Master, konfigurácia centralizovaných funkcií, licencie | 2 hod. |
Konfigurácia 1 SSID s politikami prístupu | 2 hod. |
Nastavenie funkcie AirMonitor na 8ks AP | 2 hod. |
Inštalácia virtuálnej appliance Aruba ClearPass, HA, základná konfigurácia | 1 hod. |
Definícia a nastavenie rolí do Aruba ClearPass (600 zariadení) | 5 hod. |
Konfigurácia Guest prístupu v Aruba ClearPass | 2 hod. |
Konfigurácia propagácie certifikátov na mobilné zariadenia (OnBoard) | 2 hod. |
Vzorová ukážka konfigurácie Posture funkcionality (OnGuard) na 1 PC | 2 hod. |
Inštalácia a konfigurácia nástroja pre správu Aruba AirWave | 2 hod. |
Zaškolenie obsluhy | 1 hod. |
Dokumentácia | 2 hod. |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.09.2019 07:00 — 02.12.2019 16:00
500,00 ks
250 494,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2019 13:55
05.09.2019 10:00
05.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2019 14:28 - Vstupná ponuka | 250 493,99 | € | Cena s DPH |
03.09.2019 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 250 485,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: