17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Výpočtová technika - osobný počítač s príslušenstvom
Osobný počítač, klávesnica, myš
Tovar, Služba
1. Osobný počítač s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárska PC zostava na administratívne účely, klávesnica, myš, podložka pod myš |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Osobný počítač s príslušenstvom | |
Operačná pamäť | min. RAM 8 GB DDR4 |
Pevný disk | min. 500 GB 3,5" |
Základná doska | MSI B360 min. 8 USB portov |
Procesor s výkonom dávajúcim min. skore 3500 podľa benchmarku PassMark | min. Intel Core i3-9100 |
Grafická karta | min. externá RX 560/580 4 GB (displey port, HDMI) |
Optická mechanika | min. zápis na DVD, CD |
Výstupy | 2 x min. USB 3.0, 6 x min. USB 2.0 |
Interné rozširujúce porty | 1 x speaker header 1 x konektor pre detekciu otvorenia skrine 1 x 4 pinový ATX 12 V napáj. |
Sieťová karta LAN | integrovaná Ethernet 1 Gb/s |
Zdroj ATX | min. 450 W bronze |
Zdroj ATX | spĺňa špecifikácie EN 55022 a ESN EN 60950 +A1 +A2 + A3 |
Prevedenie | Tower - micro ATX (max. objem skrinky 35 bl), ventilátor chladenia skrine |
-------------- | -------------- |
Klávesnica | USB klávesnica so slovenskými znakmi s možnosťou nastavenia výšky |
- samostatné klávesy | pre kurzorové šípky, Home, End, PageUp, Page Down |
- samostatný numerický blok | áno |
- samostatné klávesy F1-F12 | áno |
- rozmer: | minimum: 45,6 x 16,2 x 2,55 cm |
- dĺžka kábla | min. 1,5 m |
-------------- | -------------- |
Myš | USB optická |
dĺžka kábla | min. 1,5 m |
- min. 2 tlačidlá | áno |
- scroll koliesko | áno |
- rozmer | minimum 105 x 60 x 30 mm |
- s podložkou | áno |
-------------- | -------------- |
Operačný systém | |
- min. W 10 PRO | |
- dodané inštalačné média alebo recovery média umožňujúce čistú inštaláciu, len operačný systém s ovládačmi zariadení, bez inštalácie softwaru tretích strán (antivírové programy, skúšobné verzie a pod.) |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. |
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4. POZOR!!! V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Spotrebný materiál: zobrazovací valec je súčasťou tonerovej tlačovej kazety. |
5. POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
- vrátane zostavenia a inštalácie operačného systému a zaškolenia obsluhy. |
6. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
7. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
8. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
10.Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
11. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť |
12. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom,má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
13. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
14. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 15,1 a 2 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
Názov | Upresnenie |
záruka | min. 24 mesiacov |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
11.09.2019 08:00 — 20.09.2019 14:00
7,00 ks
3 428,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.08.2019 11:22
02.09.2019 11:00
02.09.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.09.2019 10:11 - Vstupná ponuka | 3 427,00 | € | Cena bez DPH |
01.09.2019 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 427,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: