• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2019 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2019 11:51
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2019 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2019 12:45

Detail zákazky Z201926063

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2019 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2019 11:51
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2019 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2019 12:45

Základné údaje

Z201926063

OF-196135

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4176820

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov, *15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami, *15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami, * 13 02 08 iné motorové, prevodové a mazacie oleje, * 16 01 07 olejové filtre, * 17 02 04 sklo, plasty a drevo obsahujúce nebezpečné látky alebo kontaminované nebezpečnými látkami, * 05 01 03 Kaly z dna nádrží

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch  a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO z nádrží, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa) naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami
16 01 07 olejové filtre
13 02 08 iné motorové, prevodové a mazacie oleje
15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami
17 02 04 sklo, plasty a drevo obsahujúce nebezpečné látky alebo kontaminované nebezpečnými látkami
05 01 03 Kaly z dna nádrží
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 NO t 0,3
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 01 07 NO t 0,1
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 02 08 NO t 0,5
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 NO t 0,2
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 17 02 04 NO t 0,1
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 05 01 03 NO t 0,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet/frekvencia Jednorázovo.
Nakládkla Nakládku zabezpečí odberateľ vlastnými silami a prostriedkami po vzájomnom dohovore s objednávateľom aspoň 14 dní vopred.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - Trenčín
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky.
Požaduje sa predložiť rozpočet najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis ceny za poskytnutie služby na druh odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie príslušného druhu odpadu a prepravných nákladov.
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch.
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu  a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. Faktúru a iné vystavené doklady doručiť v 2 výtlačkoch.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. Na faktúre musí byť do kolónky Odberateľ uvedená adresa miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

11.11.2019 11:51 — 15.11.2019 11:52

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2019 11:53

30.08.2019 11:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2019 12:06

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2019 14:08 - Vstupná ponuka 499,20 € Cena s DPH
23.08.2019 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 499,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS