• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2019 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2019 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2019 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2019 12:20

Detail zákazky Z201926056

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2019 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2019 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2019 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2019 12:20

Základné údaje

Z201926056

OF-198801

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4175456

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36783943

JUMICOL, s.r.o.

Bytčická 89, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bio riad a iné jednorazové produkty

jednorázové produkty

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bio riad do stravovacích zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierová etiketa TERMO 56x88mm, min. 62g biela, bez potlače, dutinka 40 mm (500 ks kotúč) kotúč 300
Papierová etiketa TERMO 58x43mm, min. 62g biela, bez potlače, dutinka 40 mm ( 1000 ks kotúč) kotúč 300
Sáčok na bagetu NPP 150x400+0+0/0,35 mm priehľadný, bez potlače ks 40000
Tanier guľatý BIO z cukrovej trstiny, priemer 22cm ks 1500
Miska guľatá BIO  z cukrovej trstiny 18x4 ,400ml ks 1500
Lodička drevenná 18x10,5 cm ks 800
Tanier BIO z cukrovej trstiny designový obdĺžnik, 26x12,7 mm ks 500
Tanier štvorcový BIO 20,3x20,3 cm ks 500
Tanier plytký papierový nepremastiteľný, priemer 23 cm ks 15000
Pohár káva take away s ozdobnou potlačou 280ml ks 15000
Pohár káva take away s ozdobnou potlačou 200ml ks 8000
Pohár káva take away s ozdobnou potlačou 110ml ks 8000
Pohár biely 0,2l PP ks 8000
Pohár biely 0,3l PP ks 8000
Plastový pohár na dezert 200ml s vypuklým viečkom bez otvoru ks 8000
Miešadlo na kávu drevo 14 cm ks 30000
Box na hamburger 70x120x120 mm hnedý z recyklovateľného materiálu ks 15000
Sáčky papierové 140x140 mm biele s potlačou hamburger ks 20000
Sáčky papierové 160x160 mm biele s potlačou doner kebap ks 10000
Sáčky papierové nepremast.biele 2vrst., 24x10,5+5,5cm ks 40000
Sáčky papierové 150+70x350 mm biele ks 8000
Sáčky papierové 90x190 mm biele otvorené z dvoch strán ks 3000
Sáčky papierové 220+50x340 mm hnedé ,jedna strana PP fólia priehľadná ks 4000
Papier na pečenie hnedý ,odolný do 220°C ,obojstranná silikónová vrstva 200 mx380 mm ks 5
Servítky papierové biele 3vr. 320x330mm s potlačou loga 1 farba ks 10000
Servítky papierové biele 1vr. 330x330mm ks 8000
Servítky papierové biele do zásobníka 2vr. 190x165mm ks 300000
Servítky papierové biele do zásobníka 2vr. 220x160mm ks 200000
Papier baliaci 700x1000 mm svetlohnedý kg 30
Potravinová fólia 45 cm x 300 m, hrúbka min.9 mikr. ks 30
Alumíniová fólia 45 cm x 150 m, hrúbka min.11 mikr. ks 15
Zásobník na pap.utierky v roliach systémový biely min.rozmery 403x335x216mm ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode Pre materiály a predmety z dreva a z cukrovej trstiny určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy- e mailom kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode Pre materiály a predmety z cukrovej trstiny určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy- e mailom kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávka tovaru – do 24 hodín od objednania telefonickou formou, resp mailom.
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je  nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
Objednávateľ  požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom.
Ak dodávateľ je neplátca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme za dodanie tovaru fakturáciu na základe skutočne odobratého množstva tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní.
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list.
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo  50,00 EUR za tovar v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 24 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody.
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný.
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke.
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil).
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina, Stravovacie zariadenie, Vysokoškolákov 26, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celok

29 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.08.2019 13:21

28.08.2019 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2019 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2019 08:19 - Vstupná ponuka 12 750,00 € Cena bez DPH
28.08.2019 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 12 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS