44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
CT prístroj
CT, prístroj, stôl, Akvizičná stanica, Vyhodnocovacia stanica,
Tovar, Služba
1. CT prístroj
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. CT prístroj - počet | kus | 1 | ||
2. Počet rekonštruovaných rezov | kus | 32 | ||
3. Počet fyzických detektorov v osi z | kus | 16 | ||
4. Najkratší skenovací čas pre všeobecnú diagnostiku, neuvádzať rotačný čas pre kardio akvizíciu alebo parciálne akvizičné časy | s | 0,8 | ||
5. Minimálna dosiahnuteľná šírka rezu | mm | 0,7 | ||
6. Priemer otvoru gantry | mm | 700 | ||
7. Veľkosť FOV | cm | 50 | ||
8. Nominálny výkon generátora | kW | 32 | ||
9. Ekvivaletná celková efektívna tepelná kapacita anódy | MHU | 3,5 | ||
10. Rozsah voľby napätia RTG žiariča | kV | 80-130 | ||
11. Hodnota voľby maximálneho anódového prúdu | mA | 400 | ||
12. Stôl - Nosnosť stola | kg | 160 | ||
13. Stôl - Horizontálny skenovací rozsah stolu pri špirálnej akvizícii v osi Z | cm | 125 | ||
14. Akvizičná stanica - Farebný LCD certifikovaný diagnostický monitor pre nastavenie akvizície, zobrazenia a prezerania snímok | palec | 19 | ||
15. Akvizičná stanica - Úložná kapacita pre obrazové dáta | GB | 250 | ||
16. Akvizičná stanica - RAM | GB | 8 | ||
17. Vyhodnocovacia stanica - Farebný LCD monitor | palec | 23 | ||
18. Vyhodnocovacia stanica - Úložná kapacita pre obrazové dáta | GB | 250 | ||
19. Vyhodnocovacia stanica - RAM | GB | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Softvér pre automatické sledovanie sýtenia kontrastnou látkou a automatické spustenie akvizície pri dosiahnutí optimálneho nasýtenia kontrastnou látkou | áno |
1.2. Softvér pre elimináciu (filtráciu) kovových objektov | áno |
1.3. Akvizičná stanica - DICOM funkcionalita v nasledujúcom rozsahu | min. STORE, EXPORT, PRINT, Q/R, WLM |
1.4. Akvizičná stanica - Základné MPR, MIP, minIP, 2D, 3D rekonštrukcie | áno |
1.5. Akvizičná stanica - Modulácia dávky podľa anatómie | áno |
1.6. Akvizičná stanica - Inicializácia skenovania pri dosiahnutí prahovej hodnoty kontrastnej látky | áno |
1.7. Akvizičná stanica - Archivácia a záloha dát na CD alebo DVD | áno |
1.8. Akvizičná stanica - Iteratívna rekonštrukcia na báze raw dát | áno |
1.9. Akvizičná stanica - Štandardné vyšetrovacie protokoly | áno |
1.10. Akvizičná stanica - Softvérové vybavenie pre vyšetrenie s potlačením metalických artefaktov | áno |
1.11. Akvizičná stanica - Softvér pre cievnu analýzu s automatickým vyhodnotením stenóz a aneuryziem s automatickým odstránením kostných štruktúr s minimálnymi možnosťami, plus softvér s vyhodnotením kalciového skóre | áno |
1.12. Akvizičná stanica - Softvér pre automatické vyhľadávanie pľúcnych nodulov | áno |
1.13. Akvizičná stanica - Sotfvér pre automatické odstránenie kostného tkaniva pri vyšetrené neurovaskulárnych ciev pomocou DSA | áno |
1.14. Akvizičná stanica - Softvérové vybavenie pre vyšetrenie pomocou virtuálnej kolonoskopie | áno |
1.15. Vyhodnocovacia stanica - Základné MPR, MIP, minIP, 2D, 3D rekonštrukcie | áno |
1.16. Vyhodnocovacia stanica - Štandardné vyšetrovacie protokoly | áno |
1.17. Vyhodnocovacia stanica - Softvérové vybavenie pre vyšetrenie s potlačením metalických artefaktov | áno |
1.18. Vyhodnocovacia stanica - Softvér pre cievnu analýzu s automatickým vyhodnotením stenóz a aneuryziem s automatickým odstránením kostných štruktúr s minimálnymi možnosťami, plus softvér s vyhodnotením kalciového skóre | áno |
1.19. Vyhodnocovacia stanica - Softvér pre automatické vyhľadávanie pľúcnych nodulov | áno |
1.20. Vyhodnocovacia stanica - Sotfvér pre automatické odstránenie kostného tkaniva pri vyšetrené neurovaskulárnych ciev pomocou DSA | áno |
1.21. Vyhodnocovacia stanica - Softvérové vybavenie pre vyšetrenie pomocou virtuálnej kolonoskopie | áno |
1.22. Príslušenstvo - UPS záložný zdroj pre akvizičnú stanicu | áno |
1.23. Príslušenstvo - podložky a pomôcky pre polohovanie pacienta | áno |
1.24. Príslušenstvo - Návrh priestorového usporiadania dodávky, technologický projekt | áno |
1.25. Záruka 36 mesiacov vrátane RTG lampy | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2.1. Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
2.3. Požadujeme Odbornú demontáž a odvoz pôvodného prístroja po prenose vlastníckych práv na uchádzača v súlade s platnou legislatívou s vystavením potvrdenia o odbornej deinštalácii a odvoze. Z dôvodu zabezpečenia maximálnej dostupnosti CT vyšetrení obstarávateľ požaduje deinštaláciu pôvodného prístroja najskôr 2 dni pred dovozom nového prístroja. Obstarávateľ požaduje výmenu prístroja zabezpečiť v čase do 5 pracovných dní od odstávky pracoviska. |
3. Vrátane zaškolenia personálu - Komplexné zaškolenie obsluhy v rozsahu 5 pracovných dní. |
4. Lehota dodania 90 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - CT prístroj ". |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja. |
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) vyhlásenie o zhode. |
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) SUKL kód, overený prostredníctvom databázy. |
7.g) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 36 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
15. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Dodávateľ dodá predmet zákazky "CT prístroj" Objednávateľovi najneskôr do deväťdesiatich (90) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - CT prístroj", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - CT prístroj", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 17.: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
18. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie CT prístroj" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na dodanie CT prístroj" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní |
pokračovanie18. :zákazky v EKS. |
19. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
20. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
21. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
22. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
23. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
23.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
24.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
24.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
25. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
25.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
25.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
25.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresuObjednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
26. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
27. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
27.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
27.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
27.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
27.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Murgašova 1390/1, 040 01, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
20.09.2019 09:30 — 20.12.2019 15:00
1,00 Kompletné plnenie predmetu zákazky
209 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.08.2019 09:09
06.09.2019 10:00
06.09.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2019 10:35 - Vstupná ponuka | 209 000,00 | € | Cena bez DPH |
06.09.2019 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 208 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: