00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Hygienické potreby
toaletný papier, jednorazové utierky, tekuté mydlo
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby určené do sociálnych zariadení v administratívnych budovách objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toaletný papier s ražbou zo 100% celulózy do zásobníkov značky Harmony, biely | ks | 9216 | ||
2. Papierové utierky ZZ zo 100% celulózy s ražbou do zásobníkov značky Harmony, biele | balíček | 18000 | ||
3. Tekuté mydlo 5 l, patrónové, dolievateľné do dávkovačov | ks | 310 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Toaletný papier | |
1.1 Dĺžka kotúča | 140 m |
1.2 Šírka kotúča | 9,5 cm |
1.3 Počet útržkov | 459 |
1.4 Dĺžka útržku | 30,5 |
1.5 Priemer kotúča | 19 cm |
1.6 Vnútorný priemer jadra | 5,9 cm |
1.7 Počet vrstiev | 2 |
1.8 Balené v kartóne po | 12 ks |
1.9 Kód výrobku | 402297 |
1.10 Požiadavka na balenie | toaletný papier musí byť v originálnom balení, t. j. nesmie byť dodatočne navíjaný do rolky na požadovaný parameter |
2. Papierové utierky ZZ | |
2.1 Šírka | 21 cm |
2.2 Dĺžka | 24 cm |
2.3 Počet vrstiev | 2 |
2.4 Počet utierok v 1 balíčku | 210 ks |
2.5 Balené v kartóne (počet balíčkov) | 15 ks |
2.6 Kód výrobku | 402292 |
3. Tekuté mydlo | |
3.1 Tekuté mydlo parfumované | na každodenné používanie, nevysušuje pokožku rúk, ošetruje pokožku prostredníctvom prídavných látok, nepretekavé, nesmie sa riediť vodou, ak by bolo husté |
Názov |
1. Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, podrobnú špecifikáciu tovaru (technické a kvalitatívne parametre), výrobcu/dodávateľa, mernú jednotku, názov výrobcu/dodávateľa tovaru, cenu jednotlivého tovaru za mernú jednotku bez DPH, cenu jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, celkovú cena tovaru v požadovanom množstve bez DPH, celkovú cena tovaru v požadovanom množstve s DPH. |
2. Presné hodnoty tovarov uvedené objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a vyhradzuje si právo odobrať aj väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo. |
3. Jednotkové ceny tovaru sú počas trvania rámcovej dohody maximálne, obsahujú všetky náklady Dodávateľa, vrátane dodávky na miesto dodania, príslušnej dane a iných platieb, vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení, ustanovených osobitnými predpismi. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade so všeobecne platnými predpismi v čase fakturácie. |
4. Objednávateľ požaduje dodať tovar podľa vyššie uvedených technických vlastností a jednotlivých charakteristík, nakoľko je určený do už jestvujúcich, typizovaných zariadení v budove Objednávateľa. V prípade nesúladu tovaru s vyššie uvedenými technickými vlastnosťami jednotlivých položiek (resp. pri preukázaní nekompatibility so systémom značky Harmony pri položkách 1 a 2) je Objednávateľ oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť. |
5. Dodávky tovaru budú realizované prostredníctvom e-mailových objednávok, ktoré obsahujú najmä špecifikáciu množstva a druhu tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky tovaru najneskôr do 5 pracovných dní po elektronickom odoslaní objednávky (e-mailom), ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Odberným miestom je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody. |
6. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
7. Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, vzorke a pod., resp. neoznačeného a poškodeného tovaru, je Dodávateľ povinný v lehote 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
8. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru e-mailom do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať e-mailom ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. |
9. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním. |
10. Dodávateľ po dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
11. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
12. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa z Rámcovej dohody alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
13. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa z Rámcovej dohody alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
14. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa rámcovej dohody, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
15. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Rámcovej dohody, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
16. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
47 984,78
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2019 15:07
27.08.2019 15:30
27.08.2019 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2019 16:47 - Vstupná ponuka | 47 984,78 | € | Cena s DPH |
27.08.2019 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: