30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Školenie vodičov podľa ADR
základné školenie vodičov ADR, základné školenie rozšírené o triedu 1, základné školenie rozšírené o cisterny, opakované školenie
Služba
1. Školenie vodičov podľa ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené o prepravu v cisternách |
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 4 | ||
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené o cisterny | osoba | 1 | ||
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Výpis z registra partnerov verejného sektora | Áno |
Zapísanie v zozname konečných užívateľov na Úrade pre verejné obstarávanie SR | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania a výpis z registra partnerov verejného sektorav zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Kurz/školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 13.12. 2019 |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Slovenská republika
09.09.2019 08:21 — 13.12.2019 08:21
1,00 osoba
1 408,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2019 08:23
23.08.2019 08:17
23.08.2019 08:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.08.2019 11:12 - Vstupná ponuka | 1 408,00 | € | Cena s DPH |
20.08.2019 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 408,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: