35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Podpora licencií Oracle a Red Hat
softvér, licencie, intranet, server
Služba
1. Podpora licencií Oracle a Red Hat
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora licencií Oracle typu Premier a Extended Support - aktualizácia systémového prostredia (Oracle updates) a technická podpora pri výskyte incidentu v systémovom prostredí Oracle na obdobie 24 mesiacov. |
Softvérová podpora typu Standard support pre v súčasnosti využívané licencie Red Hat Enterprise Linux Server a Red Hat Enterprise Linux Desktop na obdobie 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6435416 | ks | 2 | ||
Oracle WebLogic Server Forms and reports - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č. 6650876 | ks | 2 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 2687067 | ks | 3 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6435416 | ks | 1 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1 - Click Ordering Program - Named User Plus Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6455790 | ks | 5 | ||
Oracle Database Standard Edition - Oracle 1-Click Ordering eDelivery - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 3737771 | ks | 1 | ||
Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) 1 physical entitlement for a Server (2-sockets, Stackable) OR 2 Virtual Instances, SKU: RH00004RN, kontrakt č.: 10858737 | ks | 3 | ||
Red Hat Enterprise Linux Desktop, Self-support, 1 x Red Hat Enterprise Linux Desktop 1 x Virtual Guest(s) 2 x Management 2 x Provisioning SKU: RH0844913RN, kontrakt č.: 10858737 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečenie podpory Oracle licencií položky 1 až 5 - začiatok podpory: | 01.01.2020 |
Zabezpečenie podpory Oracle licencií položky 1 až 5 - koniec podpory: | 31.12.2021 |
Zabezpečenie podpory Red Hat licencií - začiatok podpory: | 14.01.2020 |
Zabezpečenie podpory Red Hat licencií - koniec podpory: | 13.01.2022 |
Názov |
a. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
b. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový). |
c. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, partnerstvo so spoločnosťou Oracle - aktívne OPN (Oracle Partner Network), členstvo minimálne na úrovni GOLD partner (komplexná distribúcia produktov a služieb) - certifikát platný v čase súťaže. |
d. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia |
e. S aktualizovaným rozpočtom - položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický, resp. produktový list, Product Grand letter alebo ekvivalent). |
f. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. |
g. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
h. Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle a Red Hat v slovenskom jazyku, minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 16:00 hod. |
i. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov a. až h. je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
j. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, jednorazová dodávka. |
k. Platobné podmienky: Celková suma za predmet zákazky je rozdelená na dve platby vždy na začiatku príslušného kalendárneho roku so splatnosťou 30 dní, podkladom pre vystavenie faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Názov | Upresnenie |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | sprístupnenie a oprávnenie používať naiaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícií |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie telefonickej pomoci a elektronický prístup zákazníckym pracovníkom technickej podpory |
Tomášikova 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2020 00:00 — 13.01.2022 00:00
19,00 ks
39 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2019 10:13
02.09.2019 09:00
02.09.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2019 08:54 - Vstupná ponuka | 39 500,00 | € | Cena bez DPH |
02.09.2019 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: