00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Voľne stojaca skriňová mraznička
mraznička, úsporná energetická trieda
Tovar, Služba
1. Voľne stojaca skriňová mraznička
|
|
---|---|
Funkcia |
1a) Nákup nového, nepoužívaného zariadenia (spotrebiča), v 1. akostnej triede, v originálnom balení vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštalácie a uvedenia do prevádzky, likvidácie prepravných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2a) Požaduje sa zariadenie (spotrebič), ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
3a) Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentného tovaru s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1b) úžitkový objem celkom | l | 323 | ||
2b) objem brutto | l | 360 | ||
3b) rozmery (výška x šírka x hĺbka) +/- 4 cm | cm | 176 x 70 x 78 | ||
4b) teplota | stupne Celzia | -18 a nižšia | ||
4b) hlučnosť | dB | 41 | ||
5b) mraziaci výkon | kg/24 hod. | 22 | ||
6b) akumulačná doba (doba skladovania pri poruche) +/- 1 hod. | hod. | 24 | ||
7b) spotreba energie | kWh/rok | 190 | ||
8b) príkon | W | 120 | ||
9b) napätie | V | 220 | 240 | |
10b) hmotnosť netto | kg | 95 | ||
11b) počet oddelených priestorov v mrazničke | počet | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1c) energetická trieda (trieda spotreby energie) | A+++ |
2c) konštrukcia mrazničky | zásuvková |
3c) technológia NoFrost (bez odmrazovania) | áno |
4c) technológia Fresh Sense pre konštantne optimálnu teplotu (senzormi regulované nastavenie teploty zabraňuje výkyvom teploty) | áno |
5c) technológia VitaControl (zaručuje konštantnú teplotu vďaka inteligentnej senzorovej technológii) | áno |
6c) funkcia "super mrazenie" | áno |
7c) Air Channel systém (inteligentné otváranie dverí) | áno |
8c) MultiAirflox systém | áno |
9c) funkcia TouchControl (elektronická regulácia teploty) | áno |
10c) optický a akustický varovný signál pri zvýšenej teplote vo vnútornom priestore chladničky | áno |
11c) bezpečnostný varovný systém s pamäťovou funkciou (akustické upozornenie pri nedovretých dverách, ukazovateľ výpadku prúdu) | áno |
12c) klimatická trieda | SN-T |
13c) minimálne dve priehradky intenzívneho mrazenia s klapkou a odkladacou plochou z bezpečnostného skla | áno |
14c) odnímateľný txist ice box | áno |
15c) VarioZone (vyberateľné odkladacie plochy v mraziacom priestore pre väčšiu variabilitu skladovania potravín | áno |
16c) transparentný mraziaci box minimálne 5x, z toho BigBox minimálne 1x | áno |
17c) LED osvetlenie (pre rovnomerné presvetlenie vnútorného priestoru bez oslnenia) | áno |
18c) kalendár zmrazených potravín | áno |
19c) plný prístup ku všetkým priehradkám (aj v prípade, že je spotrebič umiestnený priamo pri bočnej stene alebo nábytku) | áno |
20c) farba dverí | biela |
21c) farba bočných strán | biela |
22c) madlo pre jednoduché otváranie (aluminium) | áno |
23c) vnútorné vybavenie dekorované nerezovými doplnkami (pripúšťa sa ekvivalent po dohode s Objednávateľom) | áno |
24c) záves dverí voliteľný (prednostne vpravo) | áno |
25c) výškovo nastaviteľné nožičky vpredu, kolieska vzadu | áno |
26c) možnosť jednoducho vybrať všetky mraziace priehradky a odkladacie plochy | áno |
27c) transportné rukoväte | áno |
28c) referenčné zariadenie (spotrebič) | špecifikáciu spĺňa napr. Siemens GS54NEW40 |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
1.4. Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštalácie a uvedenia do prevádzky, likvidácie prepravných obalov a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
2.1.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, prípadne vyjadrenie Dodávateľa, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, |
2.1.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípade odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
2.1.3. vyobrazenie ponúkaného tovaru (fotografiu), prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, |
2.1.4. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
2.3. V prípade, ak Dodávateľ ani v dodatočnej lehote nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalent má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, kontaktná osoba Objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia dokumentov vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov a určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
2.4. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
3. Termín a miesto realizácie dodávky: |
3.1. Plnenie sa uskutoční v jednej dodávke na základe samostatnej objednávky, a to počas pracovných dní. |
3.2. Dodávateľ termín dodávky oznámi najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, prípadne e-mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou Objednávateľa, ktorá bude uvedená v objednávke. V prípade, ak Dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je Objednávateľ povinný tovar prevziať. |
4. Povinnosti Dodávateľa pri plnení zmluvy: |
4.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v 1. akostnej triede, v originálnom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4.2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
4.3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
5. Fakturácia: |
5.1. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok. |
5.2. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, Dodávateľ sa zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi plnú výšku tejto DPH do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
6. Reklamácia: |
6.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
7. Odstúpenie od zmluvy: |
7.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
7.2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom. Ak Dodávateľ ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
7.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
7.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Jesenná 5, Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, CIB, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
30.08.2019 08:00 — 07.10.2019 14:00
1,00 kus
686,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2019 09:49
20.08.2019 09:00
20.08.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2019 13:30 - Vstupná ponuka | 684,00 | € | Cena s DPH |
15.08.2019 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 684,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: