36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné a propagačné výrobky s potlačou
fľaša, pero, uterák, potlač, tlač
Tovar, Služba
1. Sklenená fľaša na pitie s neoprénovým obalom s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného a propagačného výrobku vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného výrobku v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 1 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Sklenená fľaša s dobrým úchopom, skrutkovací uzáver, ochranný kryt z neoprénu žltej farby, kapacita 400 - 500 ml, referenčný tovar: viď. obrazová príloha |
Potlač / Brand: | tampónová tlač alebo transfér na neoprén; 1 farba |
2. Sada bambusového pera a mikroceruzky s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného a propagačného výrobku vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného výrobku v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Sada bambusových pier v kartónovej krabičke s rukávom; obsahuje guľôčkové pero s tlačidlovým mechanizmom a stylusom a mikroceruzku; referenčný tovar: viď. obrazová príloha |
Potlač / Brand: | tampónová tlač alebo laser na krabičku; 1 farba |
3. Uterák s výšivkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného a propagačného výrobku vrátane zabezpečenia služieb súvisiacich s výšivkou na požadovanom výrobku v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | uterák s rozmerom 50x100 cm; gramáž min. 450 g/m²; farba: námornícka modrá; referenčný tovar: viď. obrazová príloha |
Potlač / Brand: | výšivka 10x10cm; 1 farba |
Názov |
1. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel.čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Kúpnej zmluvy. |
2. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy prostredníctvom e-mailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet v EUR s DPH a bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre požadované položky (tovary), ktorá je predmetom tejto Kúpnej zmluvy. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Jednotkové ceny z aktualizovaného rozpočtu predloženého podľa bodu 2. Osobitných požiadaviek na plnenie zahŕňajú všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky ( napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania). Jednotkové ceny ako aj celková zmluvná cena sú maximálne a neprekročiteľné. |
4. Technické parametre uvedené v technickej špecifikácii predstavujú minimálne technické požiadavky na jednotlivé položky predmetu zákazky. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady súvisiace s potlačou (manuál loga, umiestnenie loga) jednotlivých predmetov v elektronickej podobe do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy. Ak dodané podklady zo strany Objednávateľa nebudú vo formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné vykonať potlač. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať Objednávateľovi na schválenie návrh potlače všetkých položiek predmetu zákazky podľa požiadaviek Objednávateľa, a to do 2 pracovných dní odo dňa obdržania grafických podkladov súvisiacich s potlačou od Objednávateľa. |
7. Po odsúhlasení predložených návrhov podľa bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar v množstve uvedenom v technickej špecifikácii Kúpnej zmluvy, a to riadne a včas do miesta dodania. Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku. |
8. Objednávateľ požaduje dodať jednotlivé položky predmetu zákazky v jednotnom prevedení, pričom tovar musí byť nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
9. Objednávateľ akceptuje priebežné plnenie predmetu zákazky s ukončením plnenia celého predmetu zákazky najneskôr do uplynutia lehoty plnenia uvedenej v zmluve. |
10. Termín dodania predmetu zákazky alebo jeho časti je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr jeden pracovný deň vopred aj s približným časom dodania. Pracovná doba objednávateľa je v pracovné dni v čase od 8:00 do 15:30, v piatok od 8:00 do 13:00. |
11. Po dodaní tovaru musí Dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru Objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie dodaného tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
12. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
13. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov. |
14. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
16. Podmienky neupravené v tejto Kúpnej zmluvy sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Kúpnej zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
26.08.2019 10:00 — 20.09.2019 13:00
1,00 celok
5 062,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2019 10:53
15.08.2019 11:00
15.08.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.08.2019 13:41 - Vstupná ponuka | 5 061,60 | € | Cena s DPH |
15.08.2019 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 058,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: