00323560
Mesto Snina - Mestský úrad
Strojárska 2060/95, Snina, 06901, SVK
43995187
T-MAPY Slovensko s. r. o.
Medený Hámor 15, Banská Bystrica, 97401, SVK
Elektronický systém na evidenciu odpadov a odpadových nádob - on-line platforma
Elektronický systém, Evidencia odpadov, Evidencia nádob, On-line platforma
Tovar, Služba
1. Elektronický systém na evidenciu odpadov a odpadových nádob - on-line platforma
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektronický systém na evidenciu odpadov a odpadových nádob umožňujúci centrálnu evidenciu infraštruktúry odpadového hospodárstva - online systém na prehliadanie výsledkov zberu v slovenskom jazyku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
On-line platforma | mesiac | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované vlastnosti on-line platformy | Všetky dáta zo zberu musia byť dostupné cez online web portál chránený užívateľským menom a heslom, umožňujúcim priradiť skupinám užívateľov rôzne oprávnenia. |
Požadované vlastnosti on-line platformy | Dáta so zberu musia byť dostupné v čitateľnom formáte spolu s dodatočnými informáciami ako typ odpadu, dátum a čas vyprázdnenia, miesto vyprázdnenia a typ zariadenia ktoré vyprázdnenie zaznamenalo. |
Požadované vlastnosti on-line platformy - reporty | On-line platforma má formou dashboardu a detailných reportov poskytnúť základný prehľad o všetkých vyprázdneniach nádobách ako o počte snímacích zariadení formou grafov a tabuliek (rozpísané nižšie): |
Požadované vlastnosti on-line platformy - reporty | - celkový počet výsypov podľa druhu odpadu a vozidiel |
Požadované vlastnosti on-line platformy - reporty | - trend celkového objemu vysypaných nádob podľa voliteľného obdobia (dni, mesiace) |
Požadované vlastnosti on-line platformy - reporty | - celkový objem vyzbieraného odpadu za definovateľné obdobie |
Požadované vlastnosti on-line platformy - reporty | - podiel jednotlivých druhov odpadu podľa počtu vyprázdnení a celkového objemu v dennom a týždennom náhľade |
Požadované vlastnosti on-line platformy - reporty | - možnosť manuálneho upravovania tabuľkových výstupov – zapnutie a vypnutie zobrazovaných stĺpcov |
Požadované vlastnosti on-line platformy - reporty | - zobrazenie miesta vyprázdnenia nádob na mape vrátane náhľadu na miesto cez Google StreetView |
Požadované vlastnosti on-line platformy | Dáta so systému musia byť exportovateľné a musí byť zabezpečená prepojiteľnosť s informačnými systémami samosprávy. |
Požadované vlastnosti on-line platformy | Dáta musia byť exportovateľné vo formátoch excel, prípadne txt, csv alebo obdobnom priamo z rozhrania aplikácie. |
Požadované vlastnosti on-line platformy | Pre účely integrácie s inými aplikáciami musia byť dáta dostupné cez webové služby alebo automatické dávkové doručenie (napr. FTP). |
Názov |
Predávajúci je povinný dodať softvér nový. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného softvéru. Softvér sa považuje za dodaný podpísaním preberacieho protokolu obidvomi zmluvnými stranami. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 4 hodiny |
Úvodné zaškolenie personálu, interného administrátora, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 týždňov od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávka bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Požadujeme nástup servisného technika, vzdialenej podpory najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade dní pracovného pokoja najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu alebo nefunkčnosť funkcionality, systémový problém, najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre SW riešenie. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32 zameraná na triedený zber komunálnych odpadov, mechanicko-biologickú úpravu zmesového komunálneho odpadu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Snina, Snina, Prešovský, Slovenská republika
02.01.2020 20:47 — 30.06.2021 20:48
1,00 celkom
21 247,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2019 08:08
15.08.2019 09:00
15.08.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.08.2019 13:03 - Vstupná ponuka | 21 246,00 | € | Cena s DPH |
14.08.2019 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: