00323560
Mesto Snina - Mestský úrad
Strojárska 2060/95, Snina, 06901, SVK
31681051
MEVA-SK s.r.o. Rožňava
Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK
Nádoby na triedenie kuchynského BRO
Nádoby, BRO, kuchynský BRO
Tovar, Služba
1. Nádoba na zber bio odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoba na zber bio odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kus | 150 | ||
Objem | liter | 240 | ||
Nosnosť | kg | 110 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Hnedá |
Štandard | DIN EN 840 |
Vlastnosti a parametre | Prevetrávacie otvory na bočných stenách na vrchu aj spodku nádoby a na veku |
Vlastnosti a parametre | Deliaca kovová mriežka na sušinu a kvapalnú frakciu na spodku nádoby |
2. Nádoba na zber bio odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Nádoba na zber bio odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kus | 8150 | ||
Objem | liter | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vlastnosti a parametre | Prevetrávacie otvory na každej strane |
Vlastnosti a parametre | Prevetrávané veko |
Vlastnosti a parametre | 100% recyklovaný plast |
Vlastnosti a parametre | Vhodný do umývačiek riadu |
Vlastnosti a parametre | Dno oddeľujúce sušinu od mokrej frakcie |
Vlastnosti a parametre | Úchyt na kompostovateľné nákupné tašky a sáčky |
Vlastnosti a parametre | Úchyty pre montáž na stenu |
Vlastnosti a parametre | Mechanizmus zabraňujúci neželanému výsypu počas prenosu |
3. Kompostovateľné sáčky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostovateľné sáčky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kus | 611250 | ||
Objem | liter | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vlastnosti a parametre | Certifikované kompostovateľné sáčky podľa EN 13432 |
Vlastnosti a parametre | Potlač podľa požiadaviek zákazníka |
Názov |
Predávajúci je povinný dodať tovar nový, nepoužitý. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 týždňov od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávka jednotlivých tovarov bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32 zameraná na triedený zber komunálnych odpadov, mechanicko-biologickú úpravu zmesového komunálneho odpadu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Snina, Snina, Prešovský, Slovenská republika
02.01.2020 10:46 — 30.06.2021 10:46
1,00 celkom
69 330,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2019 11:47
14.08.2019 12:00
14.08.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2019 15:10 - Vstupná ponuka | 69 300,00 | € | Cena s DPH |
13.08.2019 15:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: