30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie ochrany E-mail a WEB komunikácie
sieťové zariadenia, ochrana, e-mail, web komunikácia
Tovar, Služba
1. Zariadenie na ochranu e-mail komunikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka 2 ks bezpečnostných sieťových zariadení na ochranu e-mail komunikácie a súvisiaceho licenčného softvérového vybavenia. |
Súčasťou dodávky bude doprava a vykládka v mieste plnenia (Bratislava) na určené miesto v priestoroch verejného obstarávateľa/objednávateľa, inštalácia, podpora licenčného softvérového vybavenia inštalovaného na zariadeniach, zaškolenie obsluhy zariadení a záručné opravy do 48 hodín počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. HW: zariadenie na ochranu e-mail komunikácie - hardvérové bezpečnostné sieťové zariadenie | ks | 2 | ||
1.2. Licencia min. na 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) na prevádzku emailovej brány s podporou reputačného filtrovania, antispam, ochrany proti day-0hrozbám, ochrany pred phishing a sfalšovanými emailovými správami | ks | 6100 | ||
1.3. Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) pokročilej ochrany proti malvéru | ks | 6100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 HW: zariadenie na ochranu e-mail komunikácie - hardvérové - hardvérové bezpečnostné sieťové zariadenie - požiadavky a požiadavky na fyzické prevedenie: | |
Emailová brána na dedikovanom hardvérovom zariadení pre min. 6100 používateľov. | |
Výkon emailovej brány škálovaný na doručenie min. 8 "čistých" emailových správ za sekundu (t.j. správ, ktoré sú doručené koncovým používateľom po splnení všetkých antispam pravidiel, antimalware filtrovania a lokálnych filtrov). | |
Min. 2 ks hardvérových zariadení z dôvodu vysokej dostupnosti, každé zariadenie musí spĺňať nasledujúce parametre: | |
veľkosť zariadenia max. 1RU | |
sieťová konektivita: min. 6 RJ-45 GE portov | |
min. 1 dedikovaný port pre OOB manažment | |
min. 2 vstavané redundantné napájacie zdroje (AC 230V) | |
dátové úložisko s celkovou kapacitou min. 1TB a hot-swap diskami v RAID konfigurácii | |
min. 16GB DRAM pamäte | |
min. 1CPU, 12 jadier, 2.1GHz | |
* | * |
1.2 Licencia min. na 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) na prevádzku emailovej brány s podporou reputačného filtrovania, antispam, ochrany proti day-0hrozbám, ochrany pred phishing a sfalšovanými emailovými správami - požiadavky na funkcie: | |
Dokázateľne efektívny antispam na úrovni min. 99,9% s globálnym reputačným filtrovaním na úrovni min. 295 miliárd spamových správ denne. | |
Verejne dostupné informácie o prebiehajúcich spamových kampaniach (dodávateľ je zároveň autorom informácií). | |
Prístup na reputačný portál, ktorý okrem overenia reputácie disponuje informačným obsahom o prebiehajúcich útokoch a výsledkoch analýz kybernetického bezpečnostného tímu výrobcu v podobe IoC. | |
Podpora pre RFC5321 SMTP. | |
Podpora pre SMTP autenfikáciu, SMTP smerovanie a SMTP call-ahead validáciu. | |
Podpora pre RFC3207 Secure SMTP over TLS. | |
Podpora pre RFC4871 DKIM signing and verification. | |
Podpora pre RFC4870 DomainKeys signing and verification. | |
Podpora pre RFC4408 Sender Policy Framework verification. | |
Podpora DMARC. | |
Preddefinované pravidlá aby sa z brány nestal open relay. | |
Upozornenie používateľovi, že v tele emailu sa nachádza potenciálne nebezpečná URL linka, prispôsobenie tohoto upozornenia. | |
Filtrovanie URL podľa skrátenej podpoby URI. | |
Skenovanie príloh pre podporu URL filtrovania spolu s definíciou akcie v prípade, že správu a prílohu nie je možné oskenovať. | |
Reputačné filtrovanie na základe nielen IP adresy, ale aj domény odosielateľa. | |
Na základe reputačného filtrovania musí byť možné: | |
- odmietnuť TCP spojenie, | |
- prijať TCP spojenie a odmietnuť prijatie správy v rámci SMTP komunikácie (SMTP reject), | |
- obmedziť počet správ prijatých od odosielateľa, | |
- vypnúť skenovanie správ pre vybraného odosielateľa. | |
Podpora pre smerovanie správ s využitím LDAP. | |
Podpora pre prepis adresy odosielateľa a príjemcu s pomocou LDAP. | |
Validácia príjemcu v LDAP – odmietnutie správy pre neexistujúceho príjemcu, bez toho, aby bol prijatý obsah správy. | |
Antispam akcia pre podozrivé emaily - doručenie, zahodenie, karanténa, doručenie ako príloha, presmerovanie, prepísanie podozrivých URL. | |
Rôzne druhy karantén, napr. podľa bezpečnostnej politiky, spamu alebo ochrany pred day-0. Možnosť definovať používateľov, ktorí majú oprávnenie prístupu do karantény. | |
Možnosť úpravy emailu po uvoľnení z karantény - min. modifikácia predmetu správy, pridanie X-header, odstránenie príloh. | |
Limitovanie maximálneho počtu súčasných spojení pre odosielateľa. | |
Limitovanie maximálneho počtu správ na spojenie. | |
Limitovanie maximálneho počtu príjemcov správy. | |
Limitovanie maximálneho počtu príjemcov v čase. | |
Ochrana pred directory harvest útokmi. | |
Ochrana proti „graymail“ a „bounce“ spamom. | |
Ochrana proti "spoofed" emailom, napr. správy s falošne udaným odosielateľom. | |
Detekcia pokročilých phishing útokov – odhalenie falošných emailov zneužitím Envelope from aj Friendly from aj pre prípad keď sú splnené podmienky SPF, DKIM a DMARC. | |
Detekcia pokročilých phishing útokov – zasielanie správ z domén veľmi podobných príjemcovi, ktoré splnia podmienky SPF, DKIM a DMARC, avšak v hlavičke From sa nachádza doména príjemcu (napr. odosielateľ bob@ma1l.com sa tvári ako bob@mail.com). | |
Detekcia pokročilých phishing útokov – zasielanie správ z freemail-ových služieb, ktoré splnia podmienky SPF, DKIM a DMARC a kde Friendly From obsahuje meno osoby, ktorej indentitu sa odosielateľ správy snaží zneužiť. | |
Podpora STIX a TAXII. | |
Podpora DANE. | |
Filtrovanie príloh na základe obsahu emailu (napr. kľúčové slová). | |
Filtrovanie príloh na základe typu a veľkosti súboru. | |
Filtrovanie príloh na základe obsahu súboru. | |
Detekcia makier v PDF, VBA, Open XML a OLE súboroch. | |
Podpora regulárnych výrazov vo filtroch pre emailové správy. | |
Filtrovanie správ na základe subjektu, envelope from, envelope recipient, IP adresy odosielateľa, príjemcu, dátumu, hlavičiek, počtu príjemcov, SPF status, S/MIME, obsahu správy vrátane regulárnych výrazov, typu a MIME prílohy, verejného black listu, neexistujúceho reputačného skóre, porovnania so slovníkom, názvu autority certifikátu, URL reputácie, URL kategórie (podpora aspoň 70 preddefinovaných kategórií), jazyku správy, doménovej reputácie, atď. | |
Akcie pre filter správ - zmena adresy príjemcu, zmena emailového servera príjemcu, kópia správy bcc, archivácia, karanténa, vloženie hlavičky, úprava textu v hlavičke alebo v tele správy, zahodenie prílohy, prepísanie URL na text, zahodenie správy, bounce, atď. | |
HTTPS manažment a CLI prístup pomocou SSH. | |
Prístup na manažment a CLI po úspešnom overení používateľa. | |
Podpora viacfaktorovej autentifikácie a rolí používateľov - min. administrátor, operátor, read-only. | |
Podpora Syslog, SNMP, XML, REST API. | |
Reporting všetkých aspektov využívania emailu používateľmi a vstavaný nástroj pre trasovanie emailov. | |
* | * |
1.3. Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) pokročilej ochrany proti malvéru - požiadavky na pokročilú ochranu proti malvéru: | |
Reputačné filtrovanie súborov, detekcia a analýza archivovaných súborov a podpora vnorených archívov. | |
Podpora dynamickej aj statickej analýzy min. 200 súborov denne spolu s automatickou koreláciou výsledkov analýzy s globálnou znalostnou bázou výrobcu. | |
Monitorovanie súborov, pre ktoré je výsledok analýzy neurčitý. | |
Podpora automatickej sanácie emailov v účtoch Office365. | |
Neustále monitorovanie súborov, pre ktoré je výsledok analýzy neurčitý. |
2. Zariadenia na ochranu web komunikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka 2 ks bezpečnostných sieťových zariadení na ochranu web komunikácie v externom prostredí ( Internet sieť) a súvisiaceho licenčného softvérového vybavenia. |
Súčasťou dodávky bude doprava a vykládka v mieste plnenia (Bratislava) na určené miesto v priestoroch verejného obstarávateľa/objednávateľa, inštalácia, podpora licenčného softvérového vybavenia inštalovaného na zariadeniach, zaškolenie obsluhy zariadení a záručné opravy do 48 hodín počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 HW: zariadenie na ochranu web komunikácie - hardvérové bezpečnostné sieťové zariadenie | ks | 2 | ||
2.2 Licencia min. na 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) na prevádzku webovej proxy s podporou reputačného filtrovania, URL filtrovania, dešifrovania TLS a aplikačnej kontroly | ks | 6100 | ||
2.3 Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) pokročilej ochrany proti malvéru | ks | 6100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1 HW: zariadenie na ochranu web komunikácie - hardvérové bezpečnostné sieťové zariadenie - HW požiadavky a požiadavky na fyzické prevedenie: | |
Webová proxy na dedikovanom hardvérovom zariadení pre min. 6100 používateľov. | |
Min. 2ks hardvérových zariadení z dôvodu vysokej dostupnosti, každé zariadenie musí spĺňať nasledujúce parametre: | |
- veľkosť zariadenia max 1RU, | |
- sieťová konektivita: min. 6 RJ-45 GE portov, | |
- min. 1 dedikovaný port pre OOB manažment, | |
- min. 2 vstavané redundantné napájacie zdroje (AC 230V), | |
- dátové úložisko s celkovou kapacitou min. 2TB a hot-swap diskami v RAID konfigurácii, | |
- min. 32GB DRAM pamäte, | |
- min. 1CPU, 12 jadier, 2.3GHz. | |
* | * |
2.2 Licencia min. na 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) na prevádzku webovej proxy s podporou reputačného filtrovania, URL filtrovania, dešifrovania TLS a aplikačnej kontroly - požiadavky na funkcie: | |
Podpora HTTP, HTTPS, FTP aj SOCKS proxy. | |
Podpora transparentného aj explicitného režimu spolu s PAC alebo WPAD. | |
Možnosť definovať viac upstream proxy s pravidlami smerovania HTTP prevádzky. | |
Znalostná databáza s globálnou viditeľnosťou min. 16 miliárd webových požiadaviek denne. | |
Reputačné filtrovanie IP adries, domén aj samostatných objektov webových stránok. | |
Prístup na reputačný portál, ktorý okrem overenia reputácie disponuje informačným obsahom o prebiehajúcich útokoch a výsledkoch analýz kybernetického bezpečnostného tímu výrobcu v podobe IoC. | |
Filtrovanie prístupu na webové stránky na základe kategórií. | |
Zariadenie obsahuje preddefinované kategórie a umožňuje pridávať vlastné kategórie webových stránok. | |
Automatický update URL kategórií a ich obsahu, min. 70 preddefinovaných kategórií. | |
Dynamická kategorizácia nezaradených URL. | |
Analýza zapuzdrených URL (napr. sa nachádzajú vnútri formulára Google Translate). | |
Filtrovanie prístupu na webové stránky na základe reputácie s možnosťou povoliť alebo zakázať prístup. | |
Spätná väzba používateľovi v prípade pokusu o prístup na zakázanú stránku. | |
Filtrovanie na základe verzie webového prehliadača. | |
Filtrovanie Web chat, Web elementov, Webmail. | |
Blokovanie podľa veľkosti súboru, typu a MIME. | |
Selektívne povolenie HTTP Connect len na definovaných portoch. | |
Detekcia pokusov o obchádzanie webovej proxy vrátane blokovania „call-home“ prevádzky. | |
Vkladanie administrátorom definovaných HTTP hlavičiek. | |
Overenie používateľa pomocou LDAP, NTLM, Kerberos. | |
Transparentná identifikácia používateľov. | |
Pridelenie skupinových politík podľa LDAP/Active Directory. | |
Možnosť definovania white/black listov a externých feed. | |
Politiky podľa identity používateľa. | |
Politiky definované podľa časového rozsahu, kategórie, cieľovej URL, cieľovej IP adresy, kvóty. | |
HTTPS manažment a CLI prístup pomocou SSH. | |
Prístup na manažment a CLI po úspešnom overení používateľa. | |
Podpora rolí používateľov - min. administrátor, operátor, read-only. | |
Podpora Syslog, SNMP, XML a Office365 feed. | |
Reporting všetkých aspektov využívania webu používateľmi cez proxy. | |
Pomoc používateľovi s konfiguráciou pomocou interaktívneho postupu krok za krokom. | |
* | * |
2.3 Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) pokročilej ochrany proti malvéru - požiadavky na pokročilú ochranu proti malvéru: | |
Reputačné filtrovanie súborov, detekcia a analýza archivovaných súborov a podpora vnorených archívov. | |
Analýza webovej prevádzky komplexnými algoritmami strojového učenia pre odhaľovanie day-0 hrozieb, podpora anonymizácie. | |
Identifikácia exfiltrácie dát, DGA (Domain Generation Algortihm), komunikácie s C2 (command&control) servermi a tunelovania cez HTTP a HTTPS. | |
Podpora dynamickej aj statickej analýzy min. 200 súborov denne spolu s automatickou koreláciou výsledkov analýzy s globálnou znalostnou bázou výrobcu. | |
Neustále monitorovanie súborov, pre ktoré je výsledok analýzy neurčitý. |
3. Zariadenie na manažment
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka 1 ks zariadenia na manažment k bezpečnostným sieťovým zariadeniam na ochranu e-mail komunikácie a web komunikácie v externom prostredí ( Internet sieť). |
Súčasťou dodávky bude doprava a vykládka v mieste plnenia (Bratislava) na určené miesto v priestoroch verejného obstarávateľa/objednávateľa, inštalácia, podpora licenčného softvérového vybavenia inštalovaného na zariadeniach, zaškolenie obsluhy zariadení a záručné opravy do 48 hodín počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 HW: manažment k bezpečnostným sieťovým zariadeniam na ochranu e-mail a web komunikácie - Hardvérové zariadenie | ks | 1 | ||
3.2 Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) - podpora - licencia pre manažment e-mail komunikácie | ks | 6100 | ||
3.3 Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) - podpora - licencia pre manažment web komunikácie | ks | 6100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1. HW: manažment k bezpečnostným sieťovým zariadeniam na ochranu e-mail a web komunikácie - Hardvérové zariadenie - manažment zariadení odporúčaný výrobcom emailovej brány na dedikovanom hardvérovom zariadení - minimálne požiadavky: | 4TB diskového priestoru v RAID zapojení, 16GB pamäte a CPU 2GHz 12 jadier |
Ten istý appliance možno použiť na manažment emailovej brány aj na manažment webovej proxy. | |
* | * |
3.2 Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) - podpora - licencia pre manažment e-mail komunikácie - požiadavky na manažment zariadení: | |
Podpora centrálneho manažmentu pre viac emailových brán, prípadná licencia je súčasťou cenovej kalkulácie. | |
Centrálna karanténa a trasovanie emailov. | |
* | * |
3.3 Licencia na min. 12 mesiacov (pre 6100 používateľov) - podpora - licencia pre manažment web komunikácie - požiadavky na manažment zariadení: | |
Podpora centrálneho manažmentu pre viac web proxy zariadení, prípadná licencia je súčasťou cenovej kalkulácie. | |
Centralizovaný reporting min. 90 dní dozadu vrátane top navštevovaných domén, top domén šíriacich malware, aktivita používateľov na úrovni používateľské meno a navštívená web stránka, atď. | |
Plný reporting prijímaných a odosielaných správ so širokými možnosťami vyhľadávania. |
4. Inštalácia zariadenia na ochranu sieťovej a web komunikácie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Inštalácia 5 ks bezpečnostných sieťových zariadení (2 ks zariadení na ochranu e-mail komunikácie, 2 ks zariadení na ochranu web komunikácie v externom prostredí ( Internet sieť) a 1 ks zariadenie na manažment) | človekodni | 10 |
5. Technická podpora pre dodané zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Technická podpora pre dodané zariadenia poskytovaná po dobu 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technická podpora po dobu 12 mesiacov | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technická podpora dodaných zariadení bude uskutočňovaná počas 12 mesiacov a začne plynúť od podpísania preberacieho protokolu o dodaní a inštalácie predmetu zmluvy. | viď. čl. III. bod 5 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie; |
Technická podpora musí byť poskytovaná 24x7 formou telefonického kontaktu alebo formou e-mailovej komunikácie alebo prístupom na web portál technickej podpory. | dodávateľ v súlade s čl. III. bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy telefonický kontakt a e-mailovú adresu na hlásenie |
- | incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom; |
Názov |
I. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé podpoložky 1.1 až 1.3, 2.1 až 2.3, 3.1 až 3.3 a položky č. 4 a 5 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. Súčasťou cenovej kalkulácie bude vlastný návrh na plnenie, v ktorom dodávateľ uvedie technické |
parametre ponúkaných zariadení, resp. ich obchodné meno, názov. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava a vykládka v mieste plnenia (Bratislava) na určené miesto v priestoroch verejného obstarávateľa/objednávateľa, inštalácia, podpora licenčného softvérového vybavenia inštalovaného na zariadeniach, zaškolenie obsluhy zariadení a vykonávanie záručných opráv do 48 hodín od ich nahlásenia objednávateľom počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, |
poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefonický kontakt, e-mailovú adresu na hlásenie incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom a na hlásenie požiadaviek na záručnú opravu/hlásenie o poruche. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). |
3. Objednávateľ zašle dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktný e-mail, na ktorý dodávateľ zašle cenovú kalkuláciu a ďalšie doklady požadované v tejto časti zmluvy a zároveň uvedie e-mailovú adresu na elektronické zasielanie faktúr. |
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky uvedený v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu ako podpoložky č. 1.1, 2.1 a 3.1 najneskôr do 3 týždňov od účinnosti zmluvy. Lehota na inštaláciu zariadení a súvisiaceho licenčného softvérového vybavenia je do 2 týždňov od dodania hardwéru; dokladom bude preberací protokol podpísaný zástupcami oboma zmluvnými stranami. |
5. Technická podpora dodaných zariadení bude uskutočňovaná počas 12 mesiacov a začne plynúť od podpísania preberacieho protokolu o dodaní a inštalácie predmetu zmluvy. |
6. Dodanie predmetu zákazky bude v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h). |
7. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
8. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
9. Umožňuje sa dodať aj kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
11. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky / zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na záručnú opravu do 48 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky na e-mailovú adresu resp. telefónne číslo dodávateľa v súlade s bodom 1 článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
13. Nahlasovanie požiadaviek na záručné opravy/hlásenie poruchy dodávateľovi bude v pracovných dňoch od 7,00 h do 16,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom III., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
14. Záručné opravy sa budú vykonávať v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa. Ak lehota nástupu na záručnú opravu podľa bodu 12. článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, termín nástupu na záručnú opravu je najbližší nasledovný pracovný deň. |
15. Súčasťou požiadaviek na záručnú opravu/ hlásení o poruche alebo bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
16. Dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na záručnú opravu/hlásenie o poruche do 1 hodiny od jej nahlásenia. |
17. Technická podpora musí byť poskytovaná 24x7 formou telefonického kontaktu alebo formou e-mailovej komunikácie alebo prístupom na web portál technickej podpory. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku a inštaláciu, tzn. pre podpoložky č. 1.1 až 1.3 a 2.1 až 2.3, podpoložky č. 3.1 až 3.3 a položku č. 4 uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy podpísaním preberacieho protokolu o dodávke a inštalácii oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Fakturácia za položku č. 4 bude za skutočný počet človekodní; maximálne 10 človekodní. Preberací protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Cena za poskytovanie technickej podpory t. j. za položku označenú č. 5, uvedenú v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná ročne vopred. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry za ročné obdobie dňom podpísania akceptačného protokolu o začatí poskytovania technickej podpory zástupcami oboch zmluvných strán, a to do piateho dňa mesiaca začatia poskytovania technickej podpory. Na účely tejto fakturácie sa rokom rozumie 12 po sebe nasledujúcich mesiacov. |
Akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou tejto faktúry. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z. z."). V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň |
povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje |
je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, |
2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Objednávateľ požaduje predložiť na e-mailovú adresu/e-mailové adresy, ktorú/é objednávateľ oznámi dodávateľovi v deň uzavretia zmluvy od dodávateľa do 48 hodín od uzavretia zmluvy: |
5.1 kópiu potvrdenia od výrobcu resp. obchodného zastúpenia od výrobcu (akceptovateľné je potvrdenie z členského štátu Európskej únie alebo štátu ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore), že dodávateľom ponúkaný predmet plnenia zmluvy má zaručenú autenticitu, |
5.2. kópiu platných certifikátov min. 2 expertov so znalosťami o sieťovej bezpečnosti (napr. CCNP Security - Cisco Certified Network Professional), prípadne rovnocenný ekvivalent tohto certifikátu, |
5.3 kópiu dokladu preukazujúcu skutočnosť, že dodávateľ je autorizovaným partnerom výrobcu s úrovňou certifikácie vyššou ako základnou certifikáciou. |
6. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
8. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
21.08.2019 08:00 — 14.08.2020 23:59
1,00 cena celkom
263 019,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2019 14:13
14.08.2019 10:00
14.08.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2019 15:11 - Vstupná ponuka | 262 999,20 | € | Cena s DPH |
14.08.2019 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 262 914,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: