• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2019 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2019 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2019 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2019 10:35

Detail zákazky Z201924535

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2019 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2019 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2019 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2019 10:35

Základné údaje

Z201924535

OF-192882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4146615

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ESID ZTZ Control - modul pre systém ESID System GIS, ktorý slúži na detailnejšiu kontrolu nad procesom ZTZ a pridáva možnosti v Mapovom okne

ESID, GIS, kataster SR, ZTZ, správa nehnuteľného majetku, MPV, mapa

  • 38221000-0 - Geografické informačné systémy (GIS alebo ekvivalent)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ESID ZTZ Control - modul pre systém ESID System GIS
Funkcia
Rozšírené kontroly pri práci so ZTZ
Rozšírené možnosti generovania tabuliek v šablónach zmlúv
Rozšírená evidencia geometrických plánov
Pokročilá evidencia znaleckých posudkov
Kontrola vlastníckych podielov po migrácii KN dát
Filtrovanie pozemkov na základe vyčísleného sumárneho vlastníckeho podielu v KN dátach
Filtrovanie spádových oblastí CDB na základe čísla komunikácie a úsekového staničenia
Filtrovanie pozemkov GP – pozemky cudzie, pozemky orgranizácie
Doplnenie možnosti pridania pozemku ako vrstvu do legendy / do užívateľských vrstiev z výsledkov vyhľadávania v pravom informačnom paneli
Zvýraznenie parcely po kliknutí v pravom informačnom paneli
Zobrazenie príloh k zmluvám v pravom informačnom paneli
Zobrazovanie informácií v pravom informačnom paneli pri kliknutí na vrstvu WMS služby
Pridanie vrstvy pozemkov so stavebným objektom z pravého informačného panela
Vyhľadávanie v okne právnych listín (tiarch)
Nastaviteľné predvolenie použitia tlačového servera
Nastavenie predvoleného adresára na ukladanie tlačových výstupov
Rotácia tlačovej oblasti (pri použití tlačového servera)
Nastavenie posunu textovej vrstvy
Multiselect v legende pre export do DWG, DXF, DGN a KML
Automatické zakladanie vrstvy pri vyklikávaní pozemkov
Vektorové zobrazenie úsekov D a R
Vylúčenie prienikov spádových oblastí menších ako 0,01m2
Georeferencovanie rastrov vektorom / 3 a viac bodmi
Tlač čiastkového LV pomocou multiselektu na vlastníkovi z informačného panela MO
Podpora pre import ZP HYPO 16.70
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, telefónne a faxové čísla do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ preukáže, že je oprávnený na dodanie predmetu obstarania na území SR. Dodávateľ preukáže túto spôsobilosť originálom alebo overenou kópiou certifikátu výrobcu alebo certifikátu distribútora, alebo originálom alebo overenou kópiou vyhlásenia výrobcu alebo oprávneného distribútora.
Dodávateľ sa zaväzuje na výzvu objednávateľa funkčnou ukážkou/testom v prostredí objednávateľa preukázať požadovanú funkčnosť predmetu plnenia. Funkčnú ukážku/test Plnenia je dodávateľ povinný vykonať do 7 dní od doručenia výzvy objednávateľa Ak nebude dodávateľ schopný na základe výzvy objednávateľa splniť uvedený záväzok, je objednávateľ oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 000,00 EUR a odstúpiť od tejto zmluvy.
Dodávateľ dodá Plnenie do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy
Miestom dodania Plnenia je sídlo objednávateľa
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

15.08.2019 08:00 — 29.11.2019 12:00

1,00 ks

196 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.08.2019 08:55

12.08.2019 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2019 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2019 14:01 - Vstupná ponuka 196 000,00 € Cena bez DPH
09.08.2019 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka 196 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS