35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Automobil trojnápravový so sypacou nadstavbou s nosnosťou 8 t a radlicou
Vozidlá na posyp soľou
Tovar, Služba
1. A) Podvozok sypača
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A) Podvozok sypača | ks | 1 | ||
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Celková hmotnosť | kg | 26000 | ||
Prevodové stupne | ks | 16 | ||
Zdvihový objem | cm3 | 12400 | ||
Výkon | kW | 330 | ||
Objem palivovej nádrže | l | 400 | ||
Technické zaťaženie PN | kg | 9000 | ||
Technické zaťaženie ZN | kg | 13000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | 6x6 |
Palivo | nafta |
Prevodovka | manuálna |
Pneumatiky | R22,5 |
Ochranný plech proti zvíreniu prachu | áno |
Akumulátor | 2x min 175 Ah |
Svetlá s funkciou denného svietenia | áno |
Ohrev palivového filtra | áno |
Plnenie paliva na ráme podvozku | áno |
Predné zásterky | áno |
Tempomat | áno |
Manuálne ovládanie spojky | áno |
Držiak náhradného kolesa nad rámom s náhradným kolesom | áno |
Prístrojový panel (km) | áno |
Parkovací klin v držiaku | áno |
Filter pevných častíc | áno |
Uzávierka diferenciálu na prednej náprave so zvukovou signalizáciou | áno |
Uzávierka diferenciálu na zadnej náprave | áno |
Zapínateľný pohon prednej nápravy | áno |
Stabilizátor prednej nápravy | áno |
Stabilizátor na obidvoch zadných nápravách | áno |
Elektrické ovládanie okien s vyhrievaním | áno |
Volant nastaviteľný vo výške a sklone, zámok volantu s imobilizérom | áno |
Výfuk v podvozku pod rámom v strede | áno |
Pevný zadný nárazník | áno |
Kovový nárazník trojdielny s ochranou chladiča | áno |
ABS, EBS | áno |
Nádrž AdBlue na ráme podvozku | áno |
Bubnové brzdy na prednej náprave | áno |
Bubnové brzdy na zadnej náprave | áno |
Parkovacia brzdy s účinkom na kardan | áno |
Sušič vzduchu vyhrievaný | áno |
Obrubníkové zrkadlo vpravo | áno |
EU-čelné zrkadlo na strane spolujazdca | áno |
Spätné a panoramatické zrkadlá vyhrievané a elektricky nastaviteľné | áno |
Komfortné sedadlo vodiča s vzduchovým odpružením | áno |
Klimatizácia | áno |
Centrálny palubný počítač | áno |
2 pracovné reflektory na streche kabíny vodiča | áno |
Osvetlenie pre zimnú údržbu | áno |
Hlavný vypínač batérií mechanický | áno |
Predná montážna doska DIN | áno |
Farebné vyhotovenie kabíny | RAL2011 |
Výstražný pozdĺžny LED maják na kabíne podvozku nákladného automobilu | s pripojením na 24V a romermi (šírka 1100 – 1500 mm, výška min. 60 mm, hĺbka max. 300 mm), s elektrickým krytím IP 55 |
Rúra a kryt rozmetadla z plastu | áno |
Posuv tuhého posypového materiálu min jedným šnekom dutou závitovkou | áno |
Vibračný motor na rúre rozmetadla | áno |
Možnosť pripojenia vaku pre využitie solanky | áno |
Celkový objem solanky pri aplikácií spojený s vakom min 10 000 l | áno |
Prietok solanky z vaku zabezpečený len samospádom bez použitia čerpadla | ánio |
Ovládací panel s možnosťou použitia externého pamäťového média, s vlastnou diagnostikou, s hlasovými hláseniami v slovenskom alebo v českom jazyku | áno |
Zobrazenie množstva, šírky posypu, otáčok rozmetadla, otáčok šneku, vonkajšej teploty, grafické znázornenie excentrickosti posypu | áno |
Variabilný posyp v závislosti od rýchlosti vozidla | áno |
2. B) Posýpacia nadstavba
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Objem zásobníku posypového materiálu | m3 | 8 | ||
Objem nádrží na soľanku | l | 3400 | ||
Oranžový výstražný maják na zadnej časti | ks | 2 | ||
Tanier rozmetadla s priemerom | mm | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výmenný systém nadstavby | áno |
Odstavné nohy nadstavby | áno |
Posuv tuhého posypového materiálu minimálne jedným šnekom s dutou závitovkou | áno |
Odklopný rebrík | áno |
Stojka s madlom pre obsluhu | áno |
Pozinkované sito s otvormi | áno |
Ochranný štít nad podávacím šnekom | áno |
Odklápacia plachtová strecha | áno |
Svetlomet na rozmetadle | áno |
Kontrola prázdneho zásobníka | áno |
Snímač aktínvneho posypu na tanieri rozmetadla | áno |
Miešanie tuhého materiálu so soľankou v hornej časti rozmetadla | áno |
Rúra rozmetadla – výškovo nastaviteľná | áno |
Možnosť aplikovať len soľanku cez rozmetadlový tanier | áno |
Ovládací panel V-Pad alebo ekvivalent s dotykovým displejom | áno |
Zobrazenie množstva, šírky posypu, otáčok rozmetadla, otáčok šneku, vonkajšej teploty, tieto informácie budú zabezpečované príslušnými snímačmi | áno |
Ovládací panel s možnosťou použitia externého pamäťového média, s vlastnou diagnostikou, s hlasovými hláseniami | áno |
Farebné vyhotovenie posýpacej nadstavby | RAL2011 |
LED signalizačná svetelná šípka v zadnej časti nadstavby sypača pre usmernenie premávky prichádzajúcej smerom od zadnej časti vozidla s vizuálnym farebným zobrazením dopravných značiek: zákaz predbiehania, usmernenie premávky doprava, usmernenie premávky doľava, pozor práca na ceste, pozor nehoda | áno |
3. C) Radlica
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Celková šírka radlice | mm | 3200 | ||
Pracovná šírka radlice | mm | 2760 | ||
Celková výška radlice s britom | mm | 1150 | ||
Hlavný gumený brit s hrúbkou | mm | 40 | 50 | |
Pozičné osvetlenie radlice | ks | 2 | ||
Výškovo nastaviteľné oporné kolesá | ks | 2 | ||
Hydraulické natáčanie radlice | ° | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Radlica musí byť uchytená na prednú upínaciu dosku DIN | áno |
Hydraulické natáčanie, zdvíhanie a klesanie radlice ovládané z kabíny vodiča | áno |
Farba radlice | RAL2011 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového (neojazdeného) dokončovaného motorového vozidla v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technických vlastností (písmeno A až C); |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností písmen A až C zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne; |
iii. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú časť podľa Technických vlastností písmen A až C Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí , uvedených v technickej špecifikácii písmen A až C v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek písmena A až C samostatne vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť od uvedené v preberacom protokole. |
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. |
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
12.08.2019 08:00 — 09.12.2019 12:00
1,00 ks
221 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2019 14:09
09.08.2019 14:15
09.08.2019 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2019 10:39 - Vstupná ponuka | 220 900,00 | € | Cena bez DPH |
08.08.2019 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 220 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: