36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
00602175
TIMED, s.r.o.
Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK
Kryoablačný set
kryoablačné katétre
Tovar, Služba
1. Kryoablačný set
|
|
---|---|
Funkcia |
Kryoablácia s cieľom izolácie a mapovania pľúcnych žíl. |
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ablačné balónové katétre rôznych polomerov pre cirkulárnu kryoabláciu s cieľom izolácie pľúcnych žíl | áno |
Multipolárne slučkové diagnostické katétre s rôznym polomerom pre mapovanie pľúcnych žíl | áno |
Dlhý ovládateľný intravazálny zavádzač s hemostatickým uzáverom, preplachovacím 3-cestným kohútom pre zavádzanie elektrofyziologických katétrov pre špeciálne mapovanie alebo abláciu v ľavej predsieni | áno |
Kompatibilné so systémom CryoCath | áno |
S príslušenstvom všetkých prepojovacích káblov a elementov | áno |
1 set obsahuje: | |
1x kryoablačný katéter | áno |
1x diagnostický katéter | áno |
1x ovládateľný zavádzač katétrov | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí obsahovať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, pričom množstvá sú uvádzané ako predpokladané a nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné, |
- termín dodania je do 5 pracovných dní od doručenia písomenej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. (do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- za termín doručenia objednávky dodávateľovi sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu |
- miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy, |
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek daného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód, X- kód a šarža, |
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa. |
3. Platobné podmienky: |
- kupujúci uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak. |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru, |
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis, |
5. Objednávateľovi sa požaduje predložiť v elektronickej alebo papierovej forme, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností (požaduje sa v slovenskom resp. českom jazyku), |
b) kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) ponukový list - cenník (sortiment) ponúkaných produktov, |
d) sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky iba v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom. |
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho: |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.) |
b) o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov |
c) termín oznámenia: bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, |
d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
7. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
8. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
9. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
40,00 ks setov
156 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2019 12:50
09.08.2019 13:00
09.08.2019 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2019 13:12 - Vstupná ponuka | 156 100,00 | € | Cena bez DPH |
06.08.2019 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 156 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: