36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36657719
REVIS-SERVIS spol. s.r.o.
Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK
Stolný skener formát A3 s podávačom listov a konvertorom USB na ETH
skener, stolný, A3, konvertor USB na ETH, plošný skener
Tovar, Služba
1. Stolný skener formát A3 s podávačom listov a konvertorom USB na ETH
|
|
---|---|
Funkcia |
Skener je vstupné zariadenie počítača určené na digitalizáciu plošných predlôh, predovšetkým papierových dokumentov, obrázkov, fotografií alebo iných predlôh obsahujúcich grafické alebo textové informácie. Skener je teda elektromechanické (elektronické) hardvérové zariadenie premieňajúce obrazové (reálne) body do digitálnej formy čiže počítačom spracovateľných dát |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stolný skener formát A3 s podávačom listov (napr. Canon imageFORMULA DR-G2090 alebo ekvivalent) | ks | 2 | ||
2. Prepojiteľná jednotka plochého skenera 102 (napr. Canon Flatbed Scaner Unit 102 A4 alebo ekvivalent) | ks | 2 | ||
3. Konvertor USB na ETH, pre pripojenie skenera cez počítačovú sieť (napr. Silex DS-510 alebo ekvivalent) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stolný skener formát A3 s podávačom listov | napr. Canon imageFORMULA DR-G2090 alebo ekvivalent |
a) Snímač skenovacej jednotky | CIS |
b) Optické rozlíšenie | 600 dpi |
c) Zdroj svetla | Dióda RGB LED |
d) Strana skenovania | Jednostranné, obojstranné, preskočenie prázdnej strany |
e) Rozhranie | USB 3.1 |
f) Rozmery | otvorený zásobník: 480 (Š) x 569 (H) x 315 (V) mm, |
- | zatvorený zásobník: 480 (Š) x 723 (H) x 390 (V) mm |
g) Hmotnosť | 25 kg |
h) Požiadavky na napájanie | 100 - 240 V AC (50/60 Hz) |
ch) Spotreba energie | Skenovanie: 66,5 W Režim spánku: 3,5 W alebo menej |
i) Prevádzkové podmienky | 10 - 35°( (50 - 95°F), vlhkosť: 20 - 80 % relatívnej vlhkosti |
j) Hlučnosť | 54 dB |
k) Súlad s ochranou životného prostredia | Zlatý certifikát EPEAT |
l) TECHNICKÉ PARAMETRE SKENOVANIA | ------------------------------------------------------------------------------------------ |
- Čierno-bielo | 90 str./mín 180 obr./min |
- Farby | 90 str./min 180 obr./min |
- Výstupné rozlíšenie | 150 x 150 dpi, 200 x 200 dpi, 240 x 240 dpi, 300 x 300 dpi, 400 x 400 dpi, 600 x 600 dpi |
- Režim výstupu | Automatická detekcia, Čiernobiely režim, Chybová difúzia, Pokročilé vylepšenie textu, Pokročilé vylepšenie textu II, 256 odtieňov sivej, 24-bitové farby |
- Odporúčaný denný záťažový cyklus | 30 000 skonov / deň |
m) ŠPECIFIKÁCIE DOKUMENTOV | ------------------------------------------------------------------------------------------ |
- Šírka | 50,8 - 305 mm |
- Dĺžka | 70 - 432 mm |
- Hrúbka | Nepretržité podávanie: 20 - 209 g/m2, 0,04 - 0,25 mm, Režim bez oddeľovania: 20 - 255 g/m2, 0,04 - 0,03 mm |
- Režim dlhého dokumentu | Až 3000 mm |
- Oddelenie papiera | Metóda spomaľovacieho valca a predbežného oddeľovania |
- Kapacita podávača | 300 listov |
n) ŠPECIÁLNE FUNKCIE | ------------------------------------------------------------------------------------------ |
- | Rozpoznávanie čiarových kódov, 2D kód, Prepojovací kód, Funkcia úlohy, Ultrazvuková detekcia dvojitého podania, Detekcia spiniek, Odstránenie a korekcia farby, Automatická detekcia veľkosti stránky, |
- | 3-rozmerná korekcia farieb, Otočenie obrázka, Preskočenie prázdnych strán, Zvýraznenie okrajov, Redukcia efektu Moiré, |
- | Zabránenie presvitaniu/odstránenie pozadia, Prispôsobenie kontrastu, Korekcia tieňovania, Prispôsobenie jasu, Vyrovnanie zošikmenia, Odstránenie okrajov, Výber strany skenovania |
- | Nastavenia oblasti skenovania, Nastavenie pridania, Rozpoznanie orientácie textu, Dierkované otvory, Odstránenie, Skenovanie podľa viazania, |
- | Odstránenie nechcených bodiek, Odstránenie zvlnenia, Vyhladenie pozadia, Zvýraznenie znakov, Systém rýchlej obnovy, MultiStream TM |
o) PRIBALENÝ SOFTVÉR | ------------------------------------------------------------------------------------------ |
- Windows | Ovládač ISIS, ovládač TWAIN (32/64 bitov), ovládač WIA, ovládač Kofax VRS |
- | Capture On Touch Pro |
- | Nástroj na nastavenie ovládačov |
2. Prepojiteľná jednotka plochého skenera 102 | napr. Canon Flatbed Scaner Unit 102 A4 alebo ekvivalent |
3. Konvertor USB na ETH, pre pripojenie skenera cez počítačovú sieť | napr. Silex DS-510 alebo ekvivalent |
a) Popis | Server pre zdieľanie USB zariadení v sieti |
b) Rozmery | 100x100x25,5 mm |
c) Váha | 96 g |
d) Kompatibilita | Windows 2000, XP, Vista, 7, 8.1, 10 a Mac: OS X |
- | VMware, Citrix, Microsoft Terminal Server a Hyper - V |
Názov |
1. Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený. |
2. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
3. Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta) dodávaného tovaru. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj na dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Zmluvy predložiť objednávateľovi informáciu o záujme využiť subdodávateľov v zmysle čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia bodu 6.1.8 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“. |
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a predmet zmluvy bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
7. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. Cena predmetu Zmluvy zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania a prevzatia predmetu zákazky v sídle objednávateľa. |
8. Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
9. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
11. Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. |
12. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
13. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zmluvy v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a bude mať za následok okamžité odstúpenie objednávateľa od zmluvy, nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu nedodržaním zmluvných podmienok vznikla a udelenie negatívnej referencie. |
15. Podkladom pre fakturáciu je dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami, vyhotovený po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy. V dodacom liste musí byť uvedené typ, značka a model zariadení a sériové alebo výrobné číslo a počet KS. |
16. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
17. V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zmluvy aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
18. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
23.08.2019 09:14 — 04.10.2019 09:15
1,00 celá zákazka
11 087,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2019 09:17
13.08.2019 10:00
13.08.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2019 10:08 - Vstupná ponuka | 11 086,99 | € | Cena s DPH |
13.08.2019 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 085,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: