00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
50909142
POZANA MEAT s.r.o
Pribinova 176, Zvolen, 96001, SVK
Čerstvé mäso
bravčové mäso, hovädzie mäso, stehno, karé, plece, hovädzia roštenka, kliška, špikové kosti
Tovar, Služba
1. Čerstvé mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka čerstvého mäsa pre prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bravčová krkovička bez kosti /upravená/ | kg | 900 | ||
Bravčové stehno bez kosti /kuch. uprav./ | kg | 168 | ||
Sviečkovica panenská | kg | 18 | ||
Bravčové kare bez kosti/upravené | kg | 480 | ||
Bravčové plece bez kosti a kože | kg | 780 | ||
Bravčový bôčik slabina/uprav./ | kg | 294 | ||
Hovädzie zadné bez kosti/ upravené/býk/ | kg | 780 | ||
Hovädzia roštenka kuch. upravená/býk | kg | 180 | ||
Hovädzie zadné z pliecka bez kosti/býk/ | kg | 180 | ||
Hovädzie predné bez kosti – krk/býk/ | kg | 576 | ||
Hovädzie predné s kosťou - ramstek | kg | 480 | ||
Hovädzie predné bez kosti - kliška, býk | kg | 150 | ||
Hovädzie predné bez kosti-slabina, býk | kg | 120 | ||
Hovädzie kosti - špikové | kg | 240 |
Názov |
1.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
2. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody nasledovné doklady: |
2.1 podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. |
2.2 Potvrdenie o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 39/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladovaním, uvádzaním na trh a distribúciou predmetu zákazky. |
2.3 Platné rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť rozrábania čerstvého mäsa, jeho skladovanie uvádzanie na trh a jeho vývoz do členských štátov EÚ. |
3. Požadujeme: |
3.1 mäso čerstvé, nie vákuované, nie mrazené |
3. 2 splnenie organoleptických požiadaviek (vzhľad, farba povrchu a nákroja, konzistencia, vôňa, chuť), bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, tovar bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku, aby sa nevyskytovali známky po zamrznutí, resp. zmrazení, požadujeme, aby tovar nebol krehčený (napichovaný, masírovaný), aby bol bez akýchkoľvek nástrekov vody či iných látok, bez obsahu prídavných látok, soli a iných neželaných zložiek (antibiotiká a pod.) |
4. Cena je dohodnutá ako maximálna, konečná vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania Rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných dministratívnych opatrení štátu. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v zn.n.p, a Vyhlášky MPVR SR č.423/2012 o mäse jatočných zvierat .Musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba prekročila 1/3 doby spotreby. |
7. Uvedené množstvá sortimentu sú orientačné, preto si Objednávateľ vyhradzuje právo predpokladané množstvá uvedené v technickej špecifikácii meniť podľa skutočnej potreby. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu zákazky uvedený v technickej špecifikácii. |
9. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom rozsahu sa nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ušlý zisk. |
10. Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
11. Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená Dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
12. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch – pondelok až piatok v čase od 7,00 hod. do 13,30 hod. a v prípade potreby do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
13. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Dodávateľ bude faktúrovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle Objednávateľa. |
14. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že dopravu zabezpečí vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
15. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
16. Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
17. V prípade ak Objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalosti. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
18. Objednávateľ uplatňuje reklamáciu písomnou formou, zároveň Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
19. Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje právo odstúpenia od Rámcovej dohody a môže požadovať náhradu vzniknutej škody. |
20. V prípade, že dôjde k naplneniu finančného objemu zodpovedajúceho zákazke skôr ako uplynie doba platnosti Rámcovej dohody, táto Rámcová dohoda zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. |
22. Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od Rámcovej dohody je možné v prípade jej podstatného porušenia tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPET-e. Za podstatné porušenie Rámcovej dohody sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite stanovenej Objednávateľom, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
23. Za podstatné porušenie Rámcovej dohody sa bude považovať aj nesplnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia - Dodávateľ a)nesmie mať nedoplatky voči štátu (zdravotné, sociálne poistenie a príspevky na dôchodkové sporenie), b)daňové nedoplatky, c)je oprávnený dodávať tovar, d)na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz a pod. |
24. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Karpatská 3117/9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
5
1,00 súbor
29 101,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.08.2019 11:30
09.08.2019 09:30
09.08.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.08.2019 11:44 - Vstupná ponuka | 29 095,00 | € | Cena s DPH |
09.08.2019 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 426,85 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: