• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2019 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2019 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2019 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2019 13:20

Detail zákazky Z201924236

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2019 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2019 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2019 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2019 13:20

Základné údaje

Z201924236

OF-197516

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4146575

Objednávateľ

36022047 01

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Dunaja, odštepný závod

Karloveská 2, Bratislava-Karlova Ves, 84217, SVK

Dodávateľ

48048704

Patrik Súkeník

72, Prusy, 95703, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trávna zmes

Zmes trávna

  • 03110000-5 - Plodiny, produkty zeleninárstva a záhradníctva
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trávna zmes
Funkcia
Zmes na zatrávnenie stavebne upravovaných plôch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trávna zmes č.1 Ďatelina purpurová Kardinál 10% Lipnica lesná Dekora 7% Psinček tenký Teno 7% Mätonoh mnohokvetý Prolog 45% Ďatelina lúčna SlatinaMätonoh jednoročný tetraploidný Jivet 15% Pohanka streliciová Zita 15% Komonica biela Meba 1% kg 1300
Trávna zmes č.2 Timotejka lúčna Levočská 15% Kostrava červená Levočská 15% Mätonoh jednoročný Rožnovský 15% Mätonoh trváci Metropol 20% Ďatelina lúčna x ďatelina plazivá Pramedi 10% Mätonoh mnohokvetý Prolog 15% Psiarka lúčna Zuberská 10% kg 500
Trávna zmes č.3 Ovsík vyvýšený Rožnovský 20% Kostrava červená Levočská 10% Mätonoh trváci Metropol 15% Ďatelina lúčna Slatina 15% Ďatelina plazivá Jura 10% Mätonoh mnohokvetý Prolog 15% Lipnica lúčna Balin 15% kg 2000
Trávna zmes č.4 Ovsík vyvýšený Rožnovský 20% Kostrava červená Levočská 10% Kostrava červená Zulu 15% Mätonoh trváci Metropol 20% Ďatelina lúčna x ďatelina plazivá Pramedi 10% Ďatelina plazivá Jura 5% Mätonoh mnohokvetý Prolog 15% Lipnica lúčna Balin 5% kg 1000
Trávna zmes č.5 Hrebienka obyčajná Rožnovská 10% Kostrava lúčna Rožnovská 12% Timotejka lúčna Levočská 18% Mätonoh trváci Metropol resp. Sadek 20% Ďatelina lúčna x ďatelina prostredná Pramedi 15% Mätonoh jednoročný Rožnovský 20% Lipnica hájna Dekora 5% kg 1500
Trávna zmes č.6 Psiarka lúčna Zuberská 12% Kostrava červená Levočská 20% Mätonoh trváci Metropol 25% Mätonoh mnohohokvetý jednoročný Rožnovský 8% Timotejka lúčna Levočská 10% Mätonoh mnohokvetý Prolog 25% kg 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena musí byť konečná vrátane dopravy a všetkých poplatkov na miesto dodania určené v čiastkovej objednávke.
V súlade s § 5 ods. 3 Nariadenia vlády č.57 / 2007 Z. z. Nariadenie vlády Slovenskej republiky, ktorým sa ustanovujú požiadavky na uvádzanie osiva obilnín na trh (v znení č. 188/2010 Z. z., 515/2010 Z. z., 139/2012 Z. z., 101/2013 Z. z.) verejný obstarávateľ požaduje osivo uznané v kategórii množenia C1.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť pri dodaní tovaru protokol o namiešanej zmesi.
Verejný obstarávateľ požaduje zmes v balení 1 bal. = 25 kg
Tovar nový, nepoužívaný v celých baleniach.
Záruka na osivo 24 mesiacov
Dodávka tovaru v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 14:00 hod.
Min. 1 deň pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nebude spĺňať kvalitatívne a technické vlastnosti, ktoré sú zadané v špecifikácii.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, za predpokladu že tovar bol už pred tým doručený v poriadku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie.
Spôsob určenia ceny: cena za obstarávaný predmet zákazky musí byť stanovená podľa NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov , vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady č. 18/1996 Z.z. o cenách.
V prípade vzniku požiadavky verejného obstarávateľa uchádzač zabezpečí dodávku vozidlom so zadnou výklopnou plochou. Informácia o požiadavke bude uvedená v čiastkovej objednávke.
Platnosť rámcovej dohody na obdobie jedného roka resp. do vyčerpania limitu zmluvy.
Cena musí byť konečná, vrátane dopravy na miesto určenia ( prevádzky, sklady verejného obstarávateľa ): Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Termín dodávok: do 20 pracovných dní odo dňa vystavenia a doručenia čiastkovej objednávky
Uvedené množstvo je odhadované a dodávateľ sa nezaväzuje príslušné množstvo odobrať.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s jednotkovými cenami bez DPH. Lehota na predloženie rozpočtu začína plynúť prvý pracovný deň po dni uzatvorenia rámcovej dohody.
V prípade vzniku požiadavky na iný druh osiva, ako je uvedené v technickej špecifikácii, uchádzač zabezpečí dodanie tovaru na základe predloženej ponuky, ktorá musí byť odsúhlasená a potvrdená verejným obstarávateľom.
Uchádzač zabezpečí fakturáciu iných druhov osív v maximálne takej cene, ako mu bola predložená ponuka verejným obstarávateľom od iného dodávateľa príslušnej komodity.
Cena za požiadavky na iný druh osív bude zahrnutá do limitu celkovej ceny ponúknutej uchádzačom v rámci verejného obstarávania.
V prípade, že nedôjde k odsúhlaseniu ponuky predloženej uchádzačom na iný druh osív, verejný obstarávateľ sa nezaväzuje iný druh osív odobrať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

6 800,00 kg

37 230,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.08.2019 09:06

12.08.2019 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2019 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2019 17:57 - Vstupná ponuka 37 230,00 € Cena bez DPH
09.08.2019 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 37 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS