30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie virtuálneho aplikačného firewal-u
Firewall, softvér
Tovar, Služba
1. Virtuálny aplikačný firewall
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je dodávka technického zabezpečenia na výmenu nepodporovaného TMG servera (komunikačné zariadenia/firewally) v centralizovanom prostredí informačného systému verejného obstarávateľa/objednávateľa vrátane inštalácie, implementácie a migrácie aplikačného firewallu a poskytnutia záručného servisu počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby s vykonávaním záručných opráv do 48 hodín. |
Súčasťou dodávky firewallu bude doprava a vykládka v mieste plnenia (Bratislava) na určené miesto v priestoroch verejného obstarávateľa/objednávateľa, inštalácia, implementácia a migrácia zo súčasných zariadení firewall v určených priestoroch verejného obstarávateľa/objednávateľa a zaškolenie administrátorov verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Firewall | ks | 2 | ||
1.2. Inštalácia, implementácia a migrácia | ks | 2 | ||
1.3. Záruka firewall-u (minimálne 24 mesiacov, oprava do 48 hodín) | ks | 2 | ||
Požadované parametre na virtuálnu appliance | * | * | ||
HTTP priepustnosť | Mbps | 500 | ||
administratívne domény | počet | 4 | 64 | |
počet vCPU | počet | 2 | 4 | |
sieťové rozhrania | počet | 1 | 4 | |
minimálny podporovaný úložný priestor | GB | 40 | ||
maximálny podporovaný úložný priestor | TB | 2 | ||
pamäť | GB | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A: Požadované technické parametre firewallu - MINIMÁLNE POŽIADAVKY verejného obstarávateľa/objednávateľa | |
- Riešenie v podobe virtuálnej appliance. | |
- Riešenie podporuje prevádzkové módy: | Offline Protection (sniffer), Reverse Proxy, Transparent Proxy, WCCP. |
- Presmerovanie komunikácie je možné riešiť na úrovni: | DNS záznamov, a aj na sieťovej úrovni (WCCP, port forward, routing, policy routing). |
- Riešenie podporuje virtuálne hosty, SNI, umožňuje definíciu SSL/TLS enc. level a použitých SSL verzii. | |
- Riešenie podporuje rewriting http host, url a aj http body. | |
- Riešenie podporuje http cache-ing, je možné ho aplikovať minimálne na základe parametrov: host, host status, url pattern, cookie. | |
- Riešenie podporuje SSL/TLS inšpekciu ako aj SSL/TLS termináciu. | |
- Riešenie podporuje pasívne SSL dešifrovanie pomocou kópie SSL kľúča. V prípade potreby je možné neterminovať SSL na WAF, vykonať len dekryptovanie kópie komunikácie pomocou definovaného SSL kľúča, skontrolovať obsah a povoliť pôvodnú komunikáciu v prípade, ak nedošlo k narušeniu politík. | |
- Riešenie je certifikované | FIPS 140-2 Level 1 a 2. |
- Riešenie umožňuje blokovanie IP aj blokovanie IP extrahovaných z http hlavičiek (napr. x-forwarded-for). Riešenie musí umožňovať blokovanie konkrétnych užívateľov na základe ich reputácie. Verejný obstarávateľ/objednávateľ požaduje tiež možnosť použiť L7 HTTP blocking, kedy je blokovaný len konkrétny HTTP request a nie celé TCP spojenie. | |
- Zariadenie je možné nasadiť v monitoring móde, v tomto prípade zariadenie neustále vyhodnocuje a kontroluje prechádzajúce spojenia, ale požiadavky nie sú blokované. Monitorovací mód je možné aplikovať granulárne na základe: IP, URL, PORT/PROTOCOL. | |
- Riešenie umožňuje zapojenie v móde High Availability (HA), verejný obstarávateľ/objednávateľ požaduje možnosť Active/Active aj Active/Passive konfigurácie HA. V rámci active-passive HA módu verejný obstarávateľ/objednávateľ požaduje možnosť vytvoriť cluster s min. 4 uzlami. | |
- Riešenie umožňuje kontrolu action message format v3.0(AMF3), xml, ajax , soap content inspection v tele HTTP, validáciu formátu pre xml 1.1 a xml 2.0. | |
- Riešenie obsahuje vlastný skener zraniteľností (vulnerability scanner). | |
- Riešenie obsahuje podporu skener tretích strán (Acunetix, IBM AppScan Standard, WhiteHat, HP WebInspect, Qualys). | |
- Riešenie podporuje LoadBalancing HTTP komunikácie, podporované sú nasledovné metódy: round robin, weighted round robin, least connections, URI hash, full URI hash, host hash, host domain hash, src IP hash. Session persistence je možná na základe: src IP, http header parameters, URL parameters, insert|rewrite|pertistent|embedded cookies, ASP|PHP|JSP|SSL session IDs. | |
- Riešenie podporuje nasledovné verzie HTTP: | HTTP/0.9, HTTP/1.0, HTTP/1.1, HTTP/2. Pre inšpekciu HTTP/2 nie je potrebná konverzia na inú verziu. |
- Riešenie podporuje rôzne reštrikčné metódy, ako napr.: | validácia znakovej sady, minimálna alebo maximálna dĺžka elementu, obsah elementu a pod. |
- Reštrikčné metódy je možné aplikovať na základe IP, URL, HTTP header, HTTP response code, Content Type, Packet interval timeout, parameter, occurrence, access rate limit, signature violation, transatcion timeout a ich kombinácii. | |
- Riešenie umožňuje nastaviť obmedzenie file uploadov per URL na základe: file type, file size. | |
- Riešenie musí umožňovať inšpekciu súborov v sandbox prostredí (cloud alebo on-premise) a inšpekciu pomocou vstavaného antivírus enginu. Antivírus musí umožňovať scanovanie súborov prenášaných pomocou ActiveSync a OWA aplikácií. | |
- Užívatelia môžu byt overovaní minimálne pomocou HTTP simple auth., HTML embedded forms a klientskeho SSL certifikátu HTML Form, HTTP Basic, Client SSL certificate, RSA securID. | |
- Verejný obstarávateľ/objednávateľ požaduje podporu lokálnej databázy užívateľov, ďalej podporu LDAP, Radius, Kerberos, NTLM, 2FA (token). Riešenie musí umožňovať použitie auth. pool serverov (napr. Primárny LDAP server, Sekundárny LDAP server) pre overenie užívateľov. | |
- Riešenie musí podporovať negatívny aj pozitívny bezpečnostný model. | |
- Riešenie musí obsahovať databázu signatúr útokov na webové aplikácie a ich zraniteľnosti. Popis nových, prípadne zmenených signatúr, musí byt verejne dostupný. | |
- Riešenie musí byť schopné mitigovať útoky hrubou silou minimálne pomocou: Rate limiting na úrovni TCP/IP a HTTP/HTTPS (requests per sec, session cookies), Real browser enforcement. Uvedené spôsoby mitigácie je možné aplikovať per http host, URL, parameter, referer, cookie, header, src_ip, certificate a ich and/or kombinácie. Reakcia môže byt alert, deny, period block. | |
- Riešenie musí obsahovať ochranu proti cookie poisoning/tampering minimálne pomocou hashov uložených v session-tracking cookies. V prípade detekcie cookie poisoning musí byť možné nastaviť rôzne akcie, a to minimálne: alert, deny, period block alebo remove cookie. | |
Aplikácia ochrany proti cookie poisoning per http host, URL, parameter, referer, header, src_ip, certificate a ich and/or kombinácie. | |
- Riešenie musí mať implementované vlastné Session cookies, ktoré sú previazané s aplikačnými session cookies (napr. JSESSIONID, TWIKISID …). | |
- Riešenie umožňuje logovať HTTP requesty, HTTP request packet payload (max. veľkosť je 4 KB payloadu). Packet payload logging je možné zapnúť globálne alebo pre jednotlivé typy útokov (signature detection, parameter validation, http constraints, xml, ip reputation, cookie poisoning ...). | |
- Riešenie musí umožňovať Agregovaný pohlaď na attack logy, agregácia minimálne na základe attack-type. Je možné definovať len maximálnu veľkosť log súboru. | |
- V prípade false-positive musí riešenie umožňovať pridanie výnimky per signature. Výnimky je možné definovať granulárne na základe and/or matching seq. pravidiel založených minimálne na nasledovných elementoch: http method, client IP, host, URI, full URL, parameter, cookie. | |
- Manuálne je možné pridávať výnimky priamo z attack logov alebo agregovaného pohľadu na attack logy. Taktiež je možné riešiť lexikálne a syntax analýzy po matchnutí SQL injection signatúry. | |
- Politika je aplikovaná na virtuálny server a službu, t. j. pre rôzne aplikácie a servery je možné mať samostatné politiky, ktoré môžu zdieľať, alebo mať individuálne nastavenia bezpečnosti. | |
- Riešenie musí umožňovať vytvorenie vlastných signatúr. | |
- Riešenie musí podporovať management pomocou GUI, CLI, REST-API. | |
- Riešenie musí byť odporúčané v NSS LABS WAF 2017 teste s hodnotením 'recommended' (Odporúčaný). | |
- Riešenie musí mať implementovanú ochranu klientov proti SSL MITM útokom (napr. pomocou HTTP public key pinning). | |
- Riešenie musí mať implementovaný statefull inspection firewall s možnosťou konfigurácie FW policies. | |
- Riešenie musí mať implementovanú ochranu proti credential stuffing útokom. Databáza pre credential stuffing musí pochádzať priamo od výrobcu zariadenia. | |
- Riešenie musí byť schopné identifikovať zariadenia klienta na základe: | time zone, source IP, operating system, browser, language, CPU, color depth, resolution a priradiť im unikátny identifikátor. |
- Riešenie musí byt schopné vyhodnocovať správanie jednotlivých zariadení a v prípade prekročenia definovaných hodnôt zablokovať ďalšiu komunikáciu z daného zariadenia. | |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov, doba záručnej opravy do 48 hodín. | Požiadavky na záručné opravy sa budú uplatňovať e-mailom resp. telefonicky na e-mailovej adrese alebo telefónnom čísle uvedenom v bode 1 Článku III |
- | časti Osobitné požiadavky na plnenie. Záručné opravy sa budú vykonávať v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (uvedenom v bode 5 Článku III časti Osobitné požiadavky na plnenie). |
- | Ak lehota nástupu na záručnú opravu pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, termín nástupu na záručnú opravu je najbližší nasledovný pracovný deň. |
- | Nahlasovanie požiadaviek na záručné opravy/hlásenie poruchy dodávateľovi bude v pracovných dňoch od 7,00 h do 16,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu |
- | alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom III., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
B: Ďalšie požadované parametre na virtuálnu appliance: | |
Aplikačné licencie | neobmedzené |
Hypervisor Support | min. Microsoft Hyper-V |
Maximálna pamäť | neobmedzená |
Podpora vysokej dostupnosti | áno |
Názov |
I. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky 1.1 až 1.3. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. Súčasťou cenovej kalkulácie bude vlastný návrh na plnenie, v ktorom dodávateľ uvedie technické parametre ponúkaného aplikačného firewallu. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava a vykládka zariadení do určených priestorov v miestach plnenia určených objednávateľom, inštalácia, implementácia, migrácia, zaškolenie administrátorov objednávateľa, dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručných opráv do 48 hodín počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, |
platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a emailovú adresu na hlásenie porúch a oznamovanie požiadaviek na záručné opravy v rámci minimálne 24 mesačnej záručnej doby. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). |
3. Objednávateľ zašle dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktný e-mail, na ktorý dodávateľ zašle cenovú kalkuláciu a ďalšie doklady požadované v tejto časti zmluvy a zároveň uvedie e-mailovú adresu na elektronické zasielanie faktúr. |
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky uvedený v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu ako položka č. 1.1 najneskôr do 6 týždňov od účinnosti zmluvy. Lehota na inštaláciu, implementáciu, migráciu a odovzdanie firewallov do prevádzky bude maximálne do 6 týždňov od ich dodania. |
5. Dodanie predmetu zákazky bude v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h). |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
7. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
8. Umožňuje sa dodať aj kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
10. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky / zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na záručnú opravu do 48 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky na e-mailovú adresu resp. telefónne číslo dodávateľa v súlade s bodom 1 článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
12. Nahlasovanie požiadaviek na záručné opravy/hlásenie poruchy dodávateľovi bude v pracovných dňoch od 7,00 h do 16,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom III., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
13. Záručné opravy sa budú vykonávať v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa. Ak lehota nástupu na záručnú opravu podľa bodu 11. článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, termín nástupu na záručnú opravu je najbližší nasledovný pracovný deň. |
14. Súčasťou požiadaviek na záručnú opravu/ hlásení o poruche alebo bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
15. Dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na záručnú opravu/hlásenie o poruche do 1 hodiny od jej nahlásenia. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku plnenia pre položky č. 1.1 a 1.2, uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy podpísaním protokolu o dodávke a implementácii riešenia oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Cena za záruku (vrátane záručných opráv) t. j. za položku označenú č. 1.3, uvedenú v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná po uplynutí záručnej doby. Prílohou faktúry bude akceptačný protokol, potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z. z."). V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň |
povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje |
je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, |
2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Objednávateľ požaduje predložiť od dodávateľa do 4 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
3.1 kópiu potvrdenia od výrobcu ponúkaného firewallu resp. obchodného zastúpenia od výrobcu pre slovenský trh, že je autorizovaným dodávateľom pre ponúkané firewally |
3.2. kópiu platného certifikátu od výrobcu ponúkaného firewallu 1 experta pre sieťové bezpečnostné zariadenia (napr. Cisco CCNP Security, Fortinet NSE 4, ...) alebo iný ekvivalentný doklad a 1 experta pre WEB aplikačné firewally (napr. Fortinet NSE 6, F5 BIG – IP ASM, ...) alebo iný ekvivalentný doklad (môže byť aj 1 osoba), ktorý/í bude/ú garantom na inštaláciu a implementáciu firewallov. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
26.08.2019 08:00 — 06.11.2019 14:00
1,00 cena celkom
89 330,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2019 08:44
14.08.2019 10:00
14.08.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2019 10:51 - Vstupná ponuka | 89 330,40 | € | Cena s DPH |
14.08.2019 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 316,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: