30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
32270755
PaedDr. Stanislav Štelbacký
Aleja Slobodz 1887/40, Dolný Kubín, 02601, SVK
Dezinsekcia objektov - stred
Dezinsekcia
Služba, Tovar
1. Dezinsekcia objektov - stred
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dezinsekcie objektov podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane dezinsekčných materiálov a prípravkov, monitoringu, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Dezinsekcia (likvidácia lietajúceho hmyzu, článkonožcov, mravcov, osie hniezda, sršne, ploštice, šváby, mole): zahŕňa administratívne budovy, sklady, garáže, povale, pivnice, dielne, chodby, kotolne, kuchyne, jedálne, prístrešky, ubytovne, ošetrovne, bufety, koterce, hangáre, laboratóriá a pod. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dezinsekcia objektov celkom: | m2 | 39 101 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezinsekcia objektov proti lietajúcemu a lezúcemu hmyzu (osy, sršne, mole,mravce, šváby) | chemický postrek vo všetkých požadovaných priestoroch |
Osie hniezda, sršne - likvidácia | identifikovaných je cca 40 hniezd |
Ploštice | cca 10 m2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ do 7 dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny za jednotlivé objekty podľa podkladov objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Objekty, v ktorých sa vykoná dezinsekcia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby. |
Po dokončení požadovanej služby musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Dodávateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom dezinsekcie, materiál, práca, likvidácia uhynutého hmyzu, doprava, monitoring a opakovaný postrek v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
V prípade výskytu hmyzu po vykonaní dezinsekcie objednávateľ požaduje vykonať opakovanú službu do 48 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu). |
Miesto vykonania služby: Opatovce nad Nitrou, Trebianka, Zemianske Kostoľany, Kamenec pod Vtáčnikom, Martin, Turany, Sučany, Sklené, Žilina, Rašov, Ružomberok, Ondrašová, Zvolen, Stráže, Močiar, Horná Mičiná, Lešť, Sliač, Vlkanová, Hronsek, Banská Bystrica, Nemecká. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 7 dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovné doklady: |
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verej. zdravotníctva. |
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami a toxickými látkami a prípravkami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. |
-platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín. |
- platný poistný certifikát na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu. |
Slovenská republika
15.08.2019 07:00 — 31.10.2019 15:00
1,00 celok
6 975,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2019 09:04
07.08.2019 09:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2019 08:52 - Vstupná ponuka | 6 975,00 | € | Cena s DPH |
07.08.2019 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 580,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: