36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
17485100
Miroslav Šimko SIMEX
Šťastná 6, Bratislava, 82105, SVK
Kancelárske stoličky
kancelárske stoličky
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie 50 ks kancelárskych stoličiek pre zamestnancov zabezpečujúcich administratívnu činnosť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske stoličky | ks | 50 | ||
- celková výška v najnižšej a najvyššej polohe | mm | 1200 | 1280 | |
- výška sedadla v najnižšej a najvyššej polohe | mm | 400 | 490 | |
- výška operadla od sedadla | mm | 750 | ||
- šírka vrchnej časti operadla v najširšom mieste | mm | 440 | ||
- šírka sedadla | mm | 530 | ||
- celková šírka kresla vrátane podrúčok | mm | 625 | ||
- hĺbka sedadla | mm | 560 | ||
- výška podrúčky od sedadla v najvyššej polohe | mm | 240 | ||
- celková hmotnosť stoličky | g | 14 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
celočalúnené ergonomicky vytvarované kreslo | áno |
mechanizmus | hojdací |
s aretáciou v 1 polohe | áno |
regulácia sily prítlaku operadla | áno |
výška sedenia | nastaviteľná |
podrúčky | plastové |
plastový kríž | áno |
poťahový materiál čalúnenia | gramáž 520 g/m2 |
poťahový materiál | 100% polyester |
skúška oderu | 100.000 Martindale |
farba grafit 18 | 25 ks |
farba antracit 9 | 25 ks |
stolička sa opiera do piatich koliesok, | ktoré zaisťujú tichý a plynulý pohyb po väčšine podlahových krytín |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia. |
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy nepoškodený, nový, doposiaľ nepoužitý tovar a riadne zabalený. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Tovar bude dodaný v pracovných dňoch od 9.00 do 14.00 hodiny. Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru, prospekt ponúkaného tovaru. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy: podrobný rozpis tovaru s uvedením JC bez DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi vzorku tovaru – 1 ks kancelárskej stoličky na kontrolu technických parametrov v súlade s technickou špecifikáciou. V prípade dodania celej zákazky, musia mať všetky stoličky technické parametre rovnaké ako vzorka dodávky. V prípade, že stoličky nebudú spĺňať technické parametre s údajmi v technickej špecifikácii, môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodania tovaru, tento tovar neprevziať. |
V prípade plnenia predmetu zmluvy ekvivalentným výrobkom, dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar má kvalitatívne parametre na úrovni špecifikovaného tovaru v objednávkovom formulári o čom predloží na vyžiadanie verejnému obstarávateľovi technický list s parametrami dodaného výrobku. |
Záruka minimálne 36 mesiacov. |
Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia reklamácie objednávateľa písomne mailom, alebo telefonicky, reklamáciu vyhodnotiť. |
Pri reklamácii v prípade zistenia vád, má objednávateľ právo na výmenu tovaru do 30 dní. |
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia a podpísaním preberacieho protokolu, alebo dodacieho listu. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závod v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
20.08.2019 09:00 — 10.09.2019 14:00
50,00 ks
6 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2019 08:45
05.08.2019 09:00
05.08.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.07.2019 14:00 - Vstupná ponuka | 6 300,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2019 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 298,78 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: